Salesflare integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on SalesFlare?
Salesflare on idufirmadele ja väikestele B2B ettevõtetele mõeldud CRM-i lahendus. Salesflare võimaldab tänu erinevatele automatiseerimistele müüa rohkem vähema tööga. See täidab automaatselt teie aadressiraamatu, jälgib erinevaid suhtlusi ja kogub teile andmeid sotsiaalmeediast, e-postist, ettevõtte andmebaasidest, telefonist ja kalendrist.
Kuidas seda kasutada?
Integreerides Salesflare’i LiveAgenti saate vestluse või vormi andmeid LiveAgenti ja vastupidi ekstraktida. Seejärel saate kuvada andmeid LiveAgentis ja jälgida, toimuvat. Kasutage neid andmeid, et pakkuda reaalajas vestluse abil oma klientidele paremat ja kiiremat tuge.
LiveAgenti reaalajas vestlus loodi selleks, et aidata teil oma klientidele kiiret tuge pakkuda. Lisaks produktiivsuse integratsioonidele on sellel mitmeid kasulikke funktsioone, nagu Salesflare. Seadke oma vastused valmis kiiremini, kasutades reaalajas kirjutamise eelvaadet, mis näitab teile klientide kirjutatut enne kui nad saatmisnupule vajutavad.
Kohandage oma vestluse välimust ja olemust või laadige üles kohandatud vestlusnupu kujundused, mis vastavad teie kaubamärgile. Kasutage proaktiivseid vestluskutseid, et kliendid saaksid teiega kiiremini ühendust võtta.
Millised on Salesflare’i kasutamise eelised?
- Andmete eksportimine vestlustest ja vormidest
- Võimalus jälgida Salesflare’i LiveAgentist
- Välistab pideva rakenduste vahetamise
- Töövoo kasv
Provide fast support with live chat
Get access to our lightning fast live chat and provide better support today
Kuidas integreerida Salesflare’i CRM LiveAgenti?
LiveAgent sisaldab Salesflare CRM-i integreerimise pistikprogrammi, mis tuleb aktiveerida ja konfigureerida. Protsess on lihtne ja selle lõpuleviimine võtab vaid paar minutit. Järgige alltoodud samme, et õppida, kuidas seda iseseisvalt teha.
- Avage LiveAgent ja liikuge jaotisesse Seadistamine > Integratsioonid. Otsige pistikprogrammide loendist üles Salesflare’i integreerimine ja klõpsake aktiveerimislülitil. Pärast seda LiveAgent taaskäivitub.
- Pärast LiveAgenti taaskäivitamist leidke pistikprogrammide loendi ülaosas aktiivne pistikprogramm ja klõpsake konfiguratsiooni hammasratta nupul. Näete API võtme välja. Peate hankima API võtme Salesflare’i seadetest.
- Avage Salesflare’is Seaded > API võtmed ja looge uus API võti, klõpsates nupul Loo. Andke API võtmele nimi ja klõpsake käsul Loo. Kopeerige API võti ja naaske LiveAgenti, kus on eelnevalt Salesflare CRM-i integratsiooni konfiguratsioon on avatud.
- Kleepige API võti LiveAgenti konfiguratsioonis Salesflare’i integratsiooni API võtme väljale, nagu on näidatud eelmistes sammudes. Seejärel klõpsake käsul Salvesta.
Ongi kõik, teie Salesflare’i integratsioon on nüüd aktiivne. Kas soovite meie reaalajas vestluse kohta rohkem teada saada? Vaadake meie reaalajas vestluse tarkvara lehte või sirvige reaalajas vestluse funktsioone ja vaadake, milleks see võimeline on.
Improve team collaboration, boost efficiency, and close deals faster by integrating Salesflare with LiveAgent
Combine the power of LiveAgent's help desk software with Salesflare's robust CRM capabilities to streamline your sales and customer support workflows.
Frequently Asked Questions
Mis on Salesflare?
Salesflare on kliendisuhete haldus, enamjaolt mõeldud väikestele ettevõtetele, mis tegutsevad ärilt ärile otseturundusega .
Mis on Salesflare'i LiveAgenti integreerimise hüved?
Eelised: sujuv töövoog, pole tarvis liideseid vahendada, andmete eksportimine/edastamine vestlustest ja vormidest.
Axialys on tehnoloogiaettevõte, mis pakub tarkvarakomplekti, mis toetab klientide telefonisüsteemide ja kliendisuhete haldamist. Axialys on hea valik LiveAgenti kõnekeskuse ühendamiseks. Tühistamise e-kirja mallid selgitavad tühistamisvõimalusi klientide kaasamiseks ja tagasisidestamiseks. Avatud lähtekoodiga sedelisüsteem LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis kasutab automatiseerimist ja sildistamist, et parandada müüki ja klienditeeninduse kvaliteeti.
LiveAgent pakub mitmekülgset tööriistariba, sealhulgas kommunikatsiooniteenuseid ja tarkvarade integreerimisvõimalusi, et aidata projektide haldamisel ja paremat klienditeenindust pakkuda. Zazzle kasutajad saavad registreeruda LiveAgenti juhtpaneelis ning võimalus on kokku leppida üks-ühele kõne LiveAgenti esindajaga. Zapier aga pakub tarkvaralahendusi, mis ühendavad rakendusi ja automatiseerivad töövood. Klienditeenindusele on võimalik saata e-kirju või sotsiaalmeedia sõnumeid. Telefoni teel klienditeenindust ei pakuta.
LiveAgenti ja Slacki integreerimise abil saab saata märguandeid iga kord, kui saate uue pileti või kui kliendipäring suletakse või avatakse. Integreerimise loomiseks tuleb kasutada Zapieri integratsiooni ja valida sobivad päästikud ja toimingud. Integreerimine võtab vaid mõne minuti ja seda saab reaalajas testida.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.