Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Peoplefone

Mis on Peoplefone?

2005. aastal Šveitsis asutatud VoIP-teenuse pakkuja Peoplefone tegutseb praegu veel kuues riigis: Saksamaal, Austrias, Prantsusmaal, Poolas, Slovakkias ja Leedus. Meie teenuseid kasutab rohkem kui 200 000 äriklienti. Selleks, et pakkuda neile parimat võimalikku tuge, teeme koostööd 2000 liikmelise paigalduspartneri võrgustikuga üle Euroopa.

Meie süsteemiplatvorm ehitati ettevõttesiselt ning seda arendatakse ja optimeeritakse pidevalt. See võimaldab meil pakkuda oma klientidele kvaliteeti, stabiilsust ja uusi kommunikatsioonilahendusi hea hinna ja kvaliteedi suhtega. Ükskõik, kas see on meie SIP-TRUNK-i pakkumine, mille on sertifitseerinud enamik telefonisüsteemide tootjaid, MICROSOFT TEAMS Direct Routing või meie virtuaalne PBX-i personalihaldus – iga klient leiab meiega kohandatud lahenduse.

Bilanz Telekomi reitingus on Peoplefone saavutanud Šveitsi ettevõtete jaoks püsivõrgu VoIP-teenuse pakkuja tipppositsioone alates 2013. aastast – sealhulgas saavutanud viis korda 1. koha.

Uurige rohkem aadressil:  https://www.peoplefone.com

Kuidas seda kasutada?

Kui otsite oma LiveAgent kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP-pakkujat, on Peoplefone suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb Teie kõnede ja piletitega, ülejäänuga aga Peoplefone. Sülearvuti või nutitelefoni mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Teil võib vaja minna muud riistvara, juhul kui soovite hiljem kõnede kvaliteeti parandada.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?

Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalseid kliendikogemusi, soovivad teised sügavamat isiklikku ühendust oma brändidega. Kõnekeskused on suurepärane võimalus oma kliendisuhteid parandada, tooteid müüa, uusi kliente ja teenuse kasutajaid hankida või üldist klienditeenindust pakkuda.

Traditsiooniliste kõnekeskuste langusel ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusuteel, on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaks eelarvet lõhki ajama. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele – väikestele ja suurtele.

Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?

LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil ettevõtetele kõnekeskuse haldamise ja juhtimise lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interaktiivne häälvastus) puid, mis suunab Teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.

Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.

Peoplefone

Kas Teie klient ühendus kogemata vale osakonnaga? Lahendus on lihtne: kasutage kõneülekandeid, et suunata klient mõne oma kolleegi juurde ja säästa tema aega.

Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sisse- ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele. 

Kas soovite rohkem teavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie Kõnekeskuse funktsioonide lehte, mis sisaldab kogu informatsiooni LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta.

Kuidas integreerida Peoplefone VoIP LiveAgentiga?

Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujaks Peoplefone, järgige seda lihtsat juhendit.

  • Avage LiveAgent ja minge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Vajutage ülaosas asuvale oranžile Loo nupule. 
  • Valige Peoplefone VoIP pakkujate nimekirjast.
Peoplefone
Valige Peoplefone
  • Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige oma väljahelistamise eesliite number. Samuti saate märkida või tühistada valiku kõigi sellelt numbrilt saadud ja tehtud telefonikõnede salvestamiseks. Kui soovite lõpetada, klõpsake allolevat nuppu Lisa.
Peoplefone
Peoplefone’i telefoninumbri seadistamine

Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Peoplefone’i telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.

Peoplefone
Lisatud Peoplefone’i telefoninumber

Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta

Kas otsite kõnekeskuse loomise ja haldamise kohta lisateavet? Kui olete huvitatud, vaadake LiveAgenti akadeemiat, et saada rohkem informatsiooni kõnekeskuste ja teiste klienditeeninduse maailma teemade kohta.

Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.

LiveAgent Product Tour
Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo