Peoplefone integration
Partner website
Mis on Peoplefone?
2005. aastal Šveitsis asutatud VoIP-teenuse pakkuja Peoplefone tegutseb praegu veel kuues riigis: Saksamaal, Austrias, Prantsusmaal, Poolas, Slovakkias ja Leedus. Meie teenuseid kasutab rohkem kui 200 000 äriklienti. Selleks, et pakkuda neile parimat võimalikku tuge, teeme koostööd 2000 liikmelise paigalduspartneri võrgustikuga üle Euroopa.
Meie süsteemiplatvorm ehitati ettevõttesiselt ning seda arendatakse ja optimeeritakse pidevalt. See võimaldab meil pakkuda oma klientidele kvaliteeti, stabiilsust ja uusi kommunikatsioonilahendusi hea hinna ja kvaliteedi suhtega. Ükskõik, kas see on meie SIP-TRUNK-i pakkumine, mille on sertifitseerinud enamik telefonisüsteemide tootjaid, MICROSOFT TEAMS Direct Routing või meie virtuaalne PBX-i personalihaldus – iga klient leiab meiega kohandatud lahenduse.
Bilanz Telekomi reitingus on Peoplefone saavutanud Šveitsi ettevõtete jaoks püsivõrgu VoIP-teenuse pakkuja tipppositsioone alates 2013. aastast – sealhulgas saavutanud viis korda 1. koha.
Uurige rohkem aadressil: https://www.peoplefone.com
Kuidas seda kasutada?
Kui otsite oma LiveAgenti kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP teenuse pakkujat, on Peoplefone suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb teie kõnede ja piletitega ning Peoplefone tagab ülejäänu. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Kui soovite hiljem kõnekvaliteeti parandada, võite vajada täiendavat riistvara.
Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?
Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalset kliendikogemust, ihkavad teised sügavamat isiklikku sidet kaubamärkidega, millega nad kokku puutuvad. Kõnekeskused on suurepärane viis kliendisuhete parandamiseks, toodete müümiseks, uute klientide ja teenusekasutajate hankimiseks või üldise klienditeeninduse pakkumiseks.
Traditsiooniliste kõnekeskuste languse ja kõnekeskuse tarkvara (nt LiveAgent) populaarsuse kasvu tõttu on seda tüüpi kogemusi oma klientidele lihtne pakkuda, ilma eelarvet lõhki ajamata. Kõnekeskused on nüüd kättesaadavad igat tüüpi ettevõtetele, olgu need suured või väikesed.
Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?
LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil kõnekeskuse haldamise ja juhtimise ettevõtetele lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR (Interactive Voice Response) puid, mis suunavad teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.
Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.
Kas Teie klient ühendus kogemata vale osakonnaga? Lahendus on lihtne: kasutage kõneülekandeid, et suunata klient mõne oma kolleegi juurde ja säästa tema aega.
Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sisse- ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele.
Kas soovite lisateavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte, mis sisaldab kogu teavet LiveAgenti kõnekeskuse võimalustest.
Kuidas integreerida Peoplefone VoIP LiveAgentiga?
Kui soovite luua oma LiveAgenti kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujaks Peoplefone, järgige seda lihtsat juhendit.
- Avage LiveAgent ja minge jaotisse Seadistamine > Kõne > Numbrid. Klõpsake ülaosas oranžil nupul Loo.
- Valige VoIP teenuse pakkujate loendist Peoplefone.
- Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige väljahelistamisprefiks. Samuti saate märkida või tühistada suvandi, mis salvestab kõik sellelt numbrilt vastuvõetud ja tehtud telefonikõned. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nupul Lisa.
Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Peoplefone’i telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-teenuste pakkujate numbreid.
Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta
Kas otsite lisateavet kõnekeskuse loomise ja juhtimise kohta? Kui olete huvitatud, vaadake kõnekeskuste kohta lisateavet LiveAgenti akadeemiast, kus on kajastatud ka muud klienditoe maailma teemad.
Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.
Frequently Asked Questions
Mis on Peoplefone?
Peoplefone on VoIP teenuse pakkuja, mis tegutseb Šveitsis, Saksamaal, Austrias, Prantsusmaal, Poolas, Slovakkias ja Leedus. Seda kasutab üle 200 000 ärikliendi. Ettevõte teeb koostööd 2000 paigalduspartneri võrgustikuga Euroopas, et tagada oma klientidele parim võimalik teenus.
Kuidas Peoplefone'i kasutada?
Saate kasutada Peoplefone'i oma peamise VoIP teenuse pakkujana LiveAgenti kõnekeskuse tarkvaras. Peoplefone aitab teil sissetulevate ja väljaminevate kõnede kaudu ühenduses püsida. Te ei pea kasutama kalleid seadmeid, vajate ainult sülearvuti kõlareid ja mikrofoni.
Kuidas integreerida Peoplefone LiveAgentiga?
PEate vaid LiveAgentis avama jaotise Seadistamine > Kõne > Numbrid ja klõpsama nuppu Loo. Seejärel valige VoIP-teenuse pakkujate loendist Peoplefone ja ühendage oma number.
LiveAgent pakub mitmeid teenuseid, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise süsteem ja e-posti haldussüsteem. Telcowise on juhtiv telco integratsiooniettevõte, mis pakub pilvepõhiseid ja kohapealseid telefonisüsteeme ning häälroboti lahendusi. Nende eelised hõlmavad säästu kulusid, lihtsat veebipõhist haldust ja paremat töökindlust. LiveAgent ja Telcowise on ühendanud jõud, et muuta Telcowise’i numbrite integreerimine kõnekeskuse toimingutesse sujuvaks. Try it now!