iFON integration
Mis on iFON?
IFON on uuenduslik telekommunikatsiooni teenuste ettevõte, mis on saadaval kõikjal Internetis. Ettevõte pakub teenuseid kogu Euroopas alates 2004.
LiveAgent on iFONi partner ja pakub tasuta VoIP integreerimist.
![ifon-VoIP-partner-LiveAgent](https://www.liveagent.com/app/uploads/2020/11/ifon-VoIP-partner-LiveAgent.png)
Kuidas ühendada oma iFON VoIP number LiveAgenti?
Esimene samm on VoIP-numbri hankimiseks registreeruda iFONi saidil. Teine samm on logida sisse oma LiveAgenti kontole. Kui teil veel LiveAgenti kontot pole, kasutage julgelt meie 30-päevast tasuta prooviperioodi. Kolmas samm on kuvatud allpool.
![ifon-navigeerimine-LiveAgent](https://www.liveagent.com/app/uploads/2020/11/ifon-navigation-LiveAgent.png)
Neljandaks sammuks on üles otsida iFON ja täita vajalik informatsioon. Pärast seda klõpsake nuppu lisa ja saate koheselt oma VoIP-numbrit kasutama hakata.
![](https://www.liveagent.com/app/uploads/2020/11/ifon-integration-in-LiveAgent.png)
VoIP kasutamise eelised:
- madalad ülalpidamiskulud
- paranenud produktiivsus
- tasuta integreerimine
- paranenud kliendikogemus
Kui sooviksite saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaadake allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently Asked Questions
Mis on iFON?
iFON on telekommunikatsiooniteenuseid pakkuv ettevõte, mis hõlmab ka VoIP-d.
Kust saan omale VoIP numbri?
Kogu maailmas on palju VoIP-pakkujaid. Kui soovite oma VoIP-numbri hõlpsasti LiveAgenti integreerida, leiate siit nimekirja LiveAgenti VoIP partneritest.
Kuidas ühendada VoIP number LiveAgenti?
Kuna LiveAgent on astunud partnerlusse paljude VoIP-pakkujatega, oleme otsustanud muuta need LiveAgenti osaks, et oleks lihtsam numbreid rakendada. Liikuge lihtsalt Seadistused - Kõne - Numbrid - Loo. Seejärel valige oma VoIP pakkuja, sisestage VoIP number ning vajutage Lisa nupule.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.