Megafon integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Megafon?
Megafon on esimene ettemakstud Interneti telefoniteenus kodu- ja ärikasutajatele Bulgaarias. Lisaks on see Voice over Internet Protocol (VoIP) pakkuja. Megafon on nüüd LiveAgenti osa. Selle tulemusel saate need kaks platvormi kiiresti ja lihtsalt ühendada.
Kuidas Megafon LiveAgentiga integreerida?
1. Logige oma LiveAgenti kontole
2. Vajutage Seadistamine > Kõne > Numbrid > Megafon
3. Lisage a Megafon VoIP-number
Kui palju maksab Megafoni integreerimine?
LiveAgent ei võta Megafoni integreerimise eest lisatasusid. Pidage siiski meeles, et Megafon tegutseb individuaalselt, seega nõuab ta oma teenuste eest vastavalt tasu.
Megafon VoIP teenuste kasutamise eelised:
- juurdepääs kogu bulgaarias
- ühilduvus hulga seadmetega
- paranenud CX
- kõrge usaldusväärsus
Kui sooviksid saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaadake allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Megafon integration!
Frequently Asked Questions
Mis on Megafon?
Megafon on telekommunikatsiooni ettevõte, mille peakontor asub Sofias, Bulgaarias.
Kuidas ühendada Megafon VoIP number LiveAgentiga?
1. Vajutage Seadistamine > Kõne > Numbrid > Megafon 2. Lisage Megafon VoIP-number 3. Kasutage koheselt
Kolite Novacall`ist LiveAgent`i?
Kiire ja tõhus piletisüsteem, LiveAgent, aitab keskenduda klientide mõistmisele ja parandada kliendikogemust. Pakub mitmeid suhtluskanaleid ja tasulisi plaane vastavalt ettevõtte vajadustele.
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara
Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara võimaldab sujuvat klienditeenindust mitmete kanalite kaudu, sealhulgas IVR-süsteemi ja reaalajas vestlusega. Proovige tasuta!
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Parim kontaktikeskuse tarkvara
Kontaktikeskuste tarkvara on oluline suhtluse standardiseerimiseks ja klientide teenindamiseks. Funktsioonide ja hindade võrdlus aitab leida parima lahenduse ettevõttele. Aicall ja LiveAgent on kaks parimat valikut, mis pakuvad laia valikut funktsioone ja paindlikku hinnastamist.