TelefonBG integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TelefonBG Privaatsuspoliitikaga
Mis on TelefonBG
TelefonBG on VoIP-teenuse pakkuja klienditeenindustele. See pakub ettevõtetele telefoninumbreid, kõnestatistikat, kõneposti numbreid rohkem kui 60 riigist. TelefonBG sisaldab hulganisti funktsioone, toetatavaid seadmeid ja tööristu, mis teevad helistamise Teile lihtsamaks.
Kuidas seda kasutada?
See aitab LiveAgenti kõnekeskustel tuua telefonivestlused piletisüsteemi voogu. Saate kasutada seda teenust meie kõne nupuga, et lubada suureneda kliendisuhtlusel läbi telefoni.
Lihtsalt lisage kõne nupp oma veebilehele, seadistage oma kõnekeskuse tarkvara TelefonBG abil ning hakake helistama, kõnedele vastama, koguma tagasisidet ja pöörake helistajad maksvateks klientideks.
Kõnekeskus on võimas tööriist Teie agentidele ja suurepärane täiendus Teie klienditeenindusele koos teiste kanalitega, nagu reaalajavestlus, e-post, Facebook või teadmusbaas.
Hüved
- Paranenud tagasiside haldus kõnede ja kõne nupu abil.
- Suurendage oma töövoogu kasutades üht lahendust kõnehalduseks
- Täiendage võimalusi LiveAgenti piiramatu kõnede salvestamisega
- Muutke telefoni kommunikatsioon piletiteks
Kuidas integreerida TelefonBG LiveAgenti?
TelefonBG jaoks on saadaval kohalik integratsioon, nii et protsessi käsitsemiseks pole vaja kolmanda osapoole rakendusi. Avage oma juhtpaneel ja järgige seda integreerimisjuhendit.
Minge Seadistamine > Kõne > Numbrid
Otsige üles ja vajutage üleval osas olevale oranzile Loo nupule, et lisada number.
Avaneb uus aken VoIP pakkujatega. Otsige listist üles ja vajutage TelefonBG-le.
Nüüd tuleb Teil täita sisselogimisandmed ja muu informatsioon, nagu number, väljahelistamise prefiks ja osakond. Kui olete valmis, vajutage nupule Lisa.
Valmis! Integratsioon ja telefoninumber on paigaldatud ning Te võite neid kohe kasutama hakkata.
Uudishimulik teada saama meie kõnekeskuse võimalustest? Heitke pilk allolevale videole.
Frequently Asked Questions
Mis on TelefonBG?
TelefonBG on Bulgaaria VoIP-teenuse pakkuja, kes pakub tuge rohkem kui 60 riigis. Seda kasutatakse kõnekeskuste poolt, et pakkuda helistamisvõimalusi müügi- ja klienditeenindusmeeskondadele või teistele.
Kas ma saan integreerida TelefonBG LiveAgenti?
Jah, Te saate. LiveAgentil on kõikehõlmavas paketis saadaval kohalik integratsioon klientidele, kes valisid TelefonBG oma VoIP-teenuse pakkujaks. Integratsiooniprotsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. 1. Minge LiveAgenti seadistamisse ja kõne sätetesse 2. Looge number ja valige TelefonBG oma VoIP teenuseks 3. Vajutage Salvesta
Kas TelefonBG integratsioon LiveAgenti on Tasuta?
Teil ei ole tarvis maksta lisa TelefonBG integreerimisel LiveAgenti kui kasutate kõikehõlmavat paketti.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.