Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

TelefonBG

Mis on TelefonBG

TelefonBG on VoIP-teenuse pakkuja klienditeenindustele. See pakub ettevõtetele telefoninumbreid, kõnestatistikat, kõneposti numbreid rohkem kui 60 riigist. TelefonBG sisaldab hulganisti funktsioone, toetatavaid seadmeid ja tööristu, mis teevad helistamise Teile lihtsamaks.

Kuidas seda kasutada?

See aitab LiveAgenti kõnekeskustel tuua telefonivestlused piletisüsteemi voogu. Saate kasutada seda teenust meie kõne nupuga, et lubada suureneda kliendisuhtlusel läbi telefoni.

Lihtsalt lisage kõne nupp oma veebilehele, seadistage oma kõnekeskuse tarkvara TelefonBG abil ning hakake helistama, kõnedele vastama, koguma tagasisidet ja pöörake helistajad maksvateks klientideks.

Kõnekeskus on võimas tööriist Teie agentidele ja suurepärane täiendus Teie klienditeenindusele koos teiste kanalitega, nagu reaalajavestlus, e-post, Facebook või teadmusbaas. 

Hüved

  • Paranenud tagasiside haldus kõnede ja kõne nupu abil.
  • Suurendage oma töövoogu kasutades üht lahendust kõnehalduseks
  • Täiendage võimalusi LiveAgenti piiramatu kõnede salvestamisega
  • Muutke telefoni kommunikatsioon piletiteks

Kuidas integreerida TelefonBG LiveAgenti?

TelefonBG jaoks on saadaval kohalik integratsioon, nii et protsessi käsitsemiseks pole vaja kolmanda osapoole rakendusi. Avage oma juhtpaneel ja järgige seda integreerimisjuhendit.

Minge Seadistamine > Kõne > Numbrid
Otsige üles ja vajutage üleval osas olevale oranzile Loo nupule, et lisada number. 

Lisage TelefonBG number LiveAgenti seadistamise ja kõne sätetes
Lisage TelefonBG number

Avaneb uus aken VoIP pakkujatega. Otsige listist üles ja vajutage TelefonBG-le.

TelefonBG seadistamine lisades uue kõnekeskuse numbri LiveAgenti
TelefonBG seadistamine

Nüüd tuleb Teil täita sisselogimisandmed ja muu informatsioon, nagu number, väljahelistamise prefiks ja osakond. Kui olete valmis, vajutage nupule Lisa.

Kõnekeskuse ühendus

Valmis! Integratsioon ja telefoninumber on paigaldatud ning Te võite neid kohe kasutama hakkata.

Uus kõne TelefonBG numbriga LiveAgentist
Alustage helistamist

Uudishimulik teada saama meie kõnekeskuse võimalustest? Heitke pilk allolevale videole.

Call Center Software Demo | LiveAgent

KKK

Mis on TelefonBG?

TelefonBG on Bulgaaria VoIP-teenuse pakkuja, kes pakub tuge rohkem kui 60 riigis. Seda kasutatakse kõnekeskuste poolt, et pakkuda helistamisvõimalusi müügi- ja klienditeenindusmeeskondadele või teistele.

Kas ma saan integreerida TelefonBG LiveAgenti?

Jah, Te saate. LiveAgentil on kõikehõlmavas paketis saadaval kohalik integratsioon klientidele, kes valisid TelefonBG oma VoIP-teenuse pakkujaks. Integratsiooniprotsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti.

1. Minge LiveAgenti seadistamisse ja kõne sätetesse

2. Looge number ja valige TelefonBG oma VoIP teenuseks

3. Vajutage Salvesta

Kas TelefonBG integratsioon LiveAgenti on Tasuta?

Teil ei ole tarvis maksta lisa TelefonBG integreerimisel LiveAgenti kui kasutate kõikehõlmavat paketti. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo