Oxatis integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kui soovite oma Oxatis`e poodi paigaldada LiveAgent’i live vestluse nupu, palun järgige allpool olevat integratsioonijuhendit või vaadake meie YouTube videot.
- Esimeseks sammuks on luua ja kohandada vestluse nupp oma oma LiveAgent`i paneelil (Teil pole LiveAgent`i kontot? Registreerige siin). Kopeerige selle HTML kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge oma Oxatis`e poe haldajasse ja valige Veebileht > Omadused vastavalt keelele > Kohandage > Kleepige (Ctrl +V) HTML kood ”Viimasesse
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.
Mis on Oxatis?
eCommerce lahendus on funktsiooniderikas, tehniliselt võimas ja pakub teile kvaliteetse teenindusega pidevat tuge. Üle 7,300 erineva valdkonna kliendi on valinud Oxatis`e. Pole vahet, milline on teie käive (alates £1,000 kuus või £10,000,000 aastas), avastate, et Oxatis on teie projekti jaoks ideaalne partner.
Kuidas saate seda kasutada?
Hakake pakkuma suurepärast kliendituge paigaldades oma Oxatis poodi live vestluse nupu.
Frequently Asked Questions
Kuidas saate Oxatis`t LiveAgent`i integreerida?
1. Logige oma LiveAgent`i kontole 2. Kohandage live vestluse nupp 3. Kopeerige HTML kood 4. Kleepige kood oma Oxatis`e poodi ( Veebileht - Omadused keele alusel - Kohanda - Kleebi - Salvesta)
Kuidas saate Oxatis`e integratsiooni ära kasutada?
Oxatis on eKaubanduse platform, kus saate lihtsa vaevaga e-poode luua. Integreerides LiveAgent`i Oxatis`ega saate oma poele luua ja rekendada live vestlust, mis võib suurendada teie müüke, kliendirahulolu ja muud!
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.