Partner
Kui soovite oma Oxatis`e poodi paigaldada LiveAgent’i live vestluse nupu, palun järgige allpool olevat integratsioonijuhendit või vaadake meie YouTube videot.
- Esimeseks sammuks on luua ja kohandada vestluse nupp oma oma LiveAgent`i paneelil (Teil pole LiveAgent`i kontot? Registreerige siin). Kopeerige selle HTML kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge oma Oxatis`e poe haldajasse ja valige Veebileht > Omadused vastavalt keelele > Kohandage > Kleepige (Ctrl +V) HTML kood ”Viimasesse
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.
Mis on Oxatis?
eCommerce lahendus on funktsiooniderikas, tehniliselt võimas ja pakub teile kvaliteetse teenindusega pidevat tuge. Üle 7,300 erineva valdkonna kliendi on valinud Oxatis`e. Pole vahet, milline on teie käive (alates £1,000 kuus või £10,000,000 aastas), avastate, et Oxatis on teie projekti jaoks ideaalne partner.
Kuidas saate seda kasutada?
Hakake pakkuma suurepärast kliendituge paigaldades oma Oxatis poodi live vestluse nupu.
Frequently asked questions
Kuidas saate Oxatis`t LiveAgent`i integreerida?
1. Logige oma LiveAgent`i kontole 2. Kohandage live vestluse nupp 3. Kopeerige HTML kood 4. Kleepige kood oma Oxatis`e poodi ( Veebileht - Omadused keele alusel - Kohanda - Kleebi - Salvesta)
Kuidas saate Oxatis`e integratsiooni ära kasutada?
Oxatis on eKaubanduse platform, kus saate lihtsa vaevaga e-poode luua. Integreerides LiveAgent`i Oxatis`ega saate oma poele luua ja rekendada live vestlust, mis võib suurendada teie müüke, kliendirahulolu ja muud!
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.