Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Optimal Call?
Optimal Call on Slovakkia VoIP, kommunikatsiooniteenuse pakkuja. Nad pakuvad oma teenust ettevõtetele ja eraklientidele, kes asuvad Slovakkias ja Tšehhis. Lisaks pakub Optimal Call võimalust osta erinevaid eksklusiivseid telefoninumbreid, mis põhinevad erinevatel geograafilistel asukohtadel.
Nende teised teenused koosnevad kõnekeskusest ning ühendustest teiste ettevõtte süsteemidega nagu näiteks CRM, SIP Trunking ja CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonivõrgustikud.
Kuidas saan Optimal Call`i koos LiveAgent`iga kasutada?
VoIP pakkujana saab Optimal Call hakkama teie internetikõnedega ning varustab teid telefoninumbriga. Numbri saate lisada Liveagent`i, et luua kõnekeskusega omnikanal kasutajatugi.
Kui lisate oma numbri LiveAgent`i saate seda kasutada oma põhilise kõnekeskuse tarkvarana. LiveAgent pakub teie töövoogude lihtsustamiseks mitmeid funktsioone muutes teie klientide kõned hallatavamaks tänu kõnekeskuse funktsioonidele ning automatiseerimisele.
Optimall Call`i lisamine LiveAgent`i – palju see maksab?
Kuigi Optimal Call on eraldi makseplaanidega tasuline teenus, pole teil vaja LiveAgent integratsiooni eest lisa maksta. Lisage Optimal Call numbrid LiveAgent kasutajatoesse ja hakake tasuta helistama.
Millised on Optimal Call`i kasutamise eelised?
- Taskukohased hinnad
- Teenused eraisikutele ja ettevõtetele
- Eksklusiivsed ja kergesti meeldejäävad telefoninumbrid
- CPBX ja SIP kanalid
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Kuidas saan integreerida Optimal Call`i LiveAgent`i?
Optimal Call on juba LiveAgent kontol olemas; puudub vajadus lisapluginate järgi või kolmanda osapoole teenustega integratsioonide loomiseks. Lisage oma Optimal Call number ja hakake helistama. Siit saate teada, kuidas seda teha.
- Teil on vaja Optimal Call kasutajanime, parooli ja numbrit. Logige oma Optimal Call kontole või looge uus konto. Registreerimisel saate kasutaja, salasõna ja telefoninumbriga e-maili.
- Alternatiivina leiate infot oma Optimal Call konto profiili alt. Pange info järgmiste sammude jaoks valmis.
- Avage oma LiveAgent konto, minge sektsiooni Konfigureerimine > Kõne > Numbrid. Klikkige oranžil nupul, et lisada LiveAgent`i uus number ja valida VoIP pakkujate nimekirjast Optimal Call.
- Järgmisena sisestage oma kasutaja, parool ja Optimal Call number. Saate numbrile nime anda, valida väljahelistamise suunakoodi, määrata osakonna, mis tegeleb sellelt numbrilt tulevate kõnedega ja lülitada sisse kõnede salvestamise. Kui te olete lõpetanud, klikkige akna alaosas Lisa.
Teie Optimal Call number on LiveAgent`iga ühendatud ja saate kõnede tegemise ja vastamisega alustada. Soovite LiveAgent kohta rohkem teada saada? Tutvuge allpool oleva videoga.
Frequently Asked Questions
Mis on Optimal Call?
Optimal Call on Slovakkia kommunikatsiooni ja VoIP pakkuja. Firma pakub teenuseid Slovakkia ja Tšehhi klientidele.
Optimal Call`i lisamine LiveAgent`i - palju see maksab?
Optimal Call integratsioon on lisatud plaani, lisatasusid ei rakendu. Saate lisada oma numbri ja hakata helistama ilma lisa maksmata.
Kuidas saan Optimal Call`i LiveAgent`i integreerida?
Optimal Call on LiveAgent`i sisseehitatud, seega puudub vajadus integratsiooni pluginate ja kolmandate osapoolte teenuste järgi. Kõik, mida peate tegema on lisama oma numbri ja konto detailid. Minge Konfiguratsioon > Kõne > Numbrid LiveAgent`is Looge uus number ja valige Optimal Call oma VoIP pakkujana Sisestage oma kasutajanimi, salasõna, number ja muud detailid Klikkige Lisa ja ongi valmis
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
The text describes various customer service software tools offered by LiveAgent, including VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management systems. The company provides sales contacts, demos, and newsletters, while also emphasizing its commitment to security and privacy policies. The text concludes with an offer to schedule a one-on-one call to explore the potential benefits of LiveAgent's services.
LiveAgent pakub mitmekeelset suhtlust, kõnesid, video-kõnesid ja sotsiaalmeediat. Avoxi on pilve kommunikatsiooni ja VoIP teenuste pakkuja kõnekeskustele, hotellidele, tuuride operaatoritele ja ettevõtetele. Avoxi saab integreerida LiveAgenti kliendisuhtluse tarkvaraga, mis aitab kliendisuhtlust hallata.