Intercom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Intercom?
Intercom on sõnumite saatmise platvorm, mida kasutatakse ettevõtete poolt klientidega suhtlemiseks. Sõnumite saatmist saab kasutada andmete kogumiseks ja filtreerimiseks, et luua sihitud sõnumeid.
Kuidas seda kasutada?
Kasutade antud integratsiooni et jälgida ja hallata sõnumeid või kasutajaid. Võite lisada sündmusi, märkmeid, luua kasutajaid, hallata silte, uuendada ettevõtteid, saata sissetulevaid sõnumeid ja palju muud. Intercomi integratsioon teavitab Teid samuti ka uudistest, uuendustest ja uutest klientidest.
Hüved
- Jälgige oma ettevõtte sõnumite saatmist
- Koguge andmeid ja hallake kliente
- Pole tarvis enam kahte rakendust vahetada
Frequently Asked Questions
Mis on Intercom?
Intercom on vestlussuhete platvorm, kus saate ka andmeid hallata ja salvestada alates 2011. aastast.
Kuidas ära kasutada Intercomi integratsiooni LiveAgentis?
Integreerides Intercomi saate: - vastata klientidele LiveAgentist - luua kasutajaid, uuendada ettevõtteid, lisada silte - koguda andmeid sõnumitest - parandada klienditeeninduse töövoogu
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.