GetResponse integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Palun järgige allpool olevaid integratsiooni juhiseid selle kohta, kuidas hakata GetResponse`i LiveAgentiga kasutama.
- Esmalt on teil vaja aktiivset GetResponse kontot.
- Kui teil on konto olemas, aktiveerige LiveAgent Plugina sektsioonis GetResponse plugin
- Vajutage konfigureeri ja kopeerige oma GetResponse API. Kinnitage ja hakake liitma!
Mis on GetResponse?
GetResponse on veebipõhine e-posti turundusteenus. See võimaldab ajastatud meilisõnumeid (nimetatakse järjestikusteks automaatvastajateks) ja automatiseerib müügivihjete loomise järgseid protsesse. Saate edastada uudiskirju ja hallata kliente hõlpsalt ühest lihtsasti kasutatavas liidesest. GetResponse on olnud üks populaarsemaid automaatvastaja teenuseid alates selle käivitamisest Simon Grabowski poolt 1998. aastal.
Kuidas see töötab?
Hakake lisama oma kontakte GetResponse e-maili kampaaniatesse otse LiveAgent`ist. Vältimaks spämm e-mailide saatmist, saadetakse kontaktile liitumisel registreerumise kohta e-mail. (Kontaktid peavad liitumise kinnitama).
Näide:
Hr. Marsellus Wallace on väga aktiivne ja uudishimulik klient. Soovite teda kindlasti LiveAgentiga seonduvaga kursis hoida. Aktiveerides GetResponse plugina saate teda lisada mistahes hetkel käimasolevatesse e-maili kampaaniatesse lisada. Nüüd saate hakata talle läbi GetResponse`i igasuguse sisuga e-maile saatma.
Frequently Asked Questions
Mis on GetResponse?
GetResponse on turundustööriist, mis koosneb e-maili turundusest, turunduse automatiseerimisest, veebinaridest ja muust.
Kuidas saate integreerida GetResponsei LiveAgenti?
Integreerimine on üsna lihtne. Kui teil juba on GetResponse'i konto, järgige seda juhendit: Logige LiveAgenti sisse > klõpsake Konfiguratsioonid > Süsteem > Pistikprogrammid. Aktiveerige GetResponse > Kopeerige API võti > Sisestage rakendusse GetResponse API võti.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimistunnused e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid ja privaatsuse ja küpsiste poliitika saab leida veebisaidilt.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.