AWeber integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on AWeber?
AWeber on meiliturunduse tööriist, mille lõi AWeber Communications 1998. aastal. Meiliturundus on kaubandusliku sõnumi otseturundamine e-posti kasutavale inimrühmale. Kõige laiemas mõttes võiks iga potentsiaalsele või praegusele kliendile saadetud e-kirja käsitleda meiliturundusena. AWeberi kohaselt on neil tänaseks üle 100 000 aktiivse kliendi.
Kuidas seda kasutada?
Teie agendid ei pea platvorme vahetama, et meiliturundusega toimuvat jälgida. Saate oma piletisüsteemi juhtpaneelilt jälgida klientide suhtlust ja meilikampaaniaid.
Tellijate haldamine oma klienditoe tarkvaras pole kunagi olnud lihtsam. AWeberi pistikprogrammi aktiveerimine võimaldab teil otse LiveAgentist oma meiliturundusse tellijaid lisada ja nendest loobuda. Selleks, et vältida rämpsposti saatmist, saadetakse kontaktile liitumisel e-kiri. (Tellimuse peab kinnitama kontakt).
Eelised
- Võimalus jälgida kliendisuhtlust
- E-posti kampaaniate jälgimine
- Kliendi abonemendi haldamine
Kuidas AWeberit LiveAgentiga integreerida
Saate selle aktiveerida oma LiveAgenti konfiguratsioonis saadaoleva pistikprogrammi kaudu.
Liikuge jaotisse Konfiguratsioon > Integratsioonid ja otsige üles AWeberi integratsioon. Aktiveerimiseks klikkige lülitil.
Aktiivse integratsiooni leiate teiste aktiivsete pistikprogrammide integreerimisloendi ülaosast. Klõpsake lüliti kõrval olevat hammasratta ikooni ning teile avaneb uus seadete aken.
Klikkige Hangi Autoriseerimise kood, mille järel avaneb uus brauseri aken. Kopeerige ja kleepige saadud kood jaotisesse Sisesta AWeber autoriseerimise kood ja seejärel Salvesta.
Saate lisada kliente ja kampaaniaid eraldi loenditesse vastavalt oma meilikampaaniatele AWeberis.
Oletegi valmis. Kontrollige oma pileteid ja näete Aweberit piletivaate parempoolsel paneelil.
Kuidas integreerida AWeberit Zapieri kaudu LiveAgenti?
Integratsiooni AWeberi ja LiveAgenti vahel saab luua ka Zapieri kaudu. Looge Zapieri konto ja suunduge LiveAgent + AWeber integratsioonide lehele.
Kerige allapoole ja valige oma päästik ja toiming. Ühe rakenduse päästik aktiveerib toimingu teises, luues nii integratsiooni. Tehke oma valik vastavalt sellele, mida soovite, et teie rakendus teeks.
Kuna saadaval on mitmeid valikuid, tutvustame selles juhendis Uue Liituja ja Lisa uus klient integratsiooni. Pole vahet, kas valite selle või teise integratsiooni, protsess on üsna sarnane. Kui olete lõpetanud, klikkige sinisel ühendamise nupul.
Nüüd seadke üles päästik. Logige olenevalt integratsioonist sisse AWeber või LiveAgenti kontole ja klikkige läbi lihtsa protsessi. Protsessi lõpus saate teha ka päästiku testi, et näha selle toimivust. Lisaks saate selle sammu vahele jätta.
Toimingu seadistamine võib võtta pisut rohkem aega, olenevalt teie integratsiooni valikust. Meil tuli täita kõigest kliendi e-maili aadress ja mõned valikulised väljad, et täpsustada, mis juhtub, kui tegevus käivitub.
Kui olete lõpetanud, tuleb integratsiooni testida. See pole otseselt vajalik, kuid käesolev valik teeb seda automaatselt.
Õnnestumine!
Frequently Asked Questions
Mis on AWeber?
AWeber on e-kirju automatiseeriv meiliturunduse tarkvara, mis lõppkokkuvõttes aitab teie ettevõtet kasvatada.
Kuidas integreerida AWeber LiveAgenti?
Logige LiveAgenti > navigeerige jaotisesse Süsteem > Pluginad > aktiveeri AWeber > Kopeerige AWeberi API võti ja sisestage see LiveAgenti.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.
The text describes various customer service software tools offered by LiveAgent, including VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management systems. The company provides sales contacts, demos, and newsletters, while also emphasizing its commitment to security and privacy policies. The text concludes with an offer to schedule a one-on-one call to explore the potential benefits of LiveAgent's services.