Fortune 3 integration
Partner website
Uurige Rohkem
Partner Privacy Policy
Fortune 3 Privaatsuspoliitikaga
Selleks, et paigaldada LiveAgenti reaalajas vestluse nuppu oma Fortune 3 veebilehele, järgige allpool väljatoodud juhiseid.
- Esimeseks sammuks on LiveAgenti paneelil luua ja kohandada uus vestluse nupp. Kopeerige selle HTML kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge oma Fortune 3 poe haldajasse ja valige Veebilehe Disain > Veebilehe välimus & stil > Redigeeri Malli > Allika vaade> ja kleepige vestluse nupu kood (Ctrl + V) kohe
- Minge oma poe veebilehele, värskendage seda ning teie vestluse nupp on valmis.
Miks Fortune 3?
Alustage veebipoe loomist tänase parima platvormiga. Fortune3 e-kaubanduse veebisaitide koostaja ja ostukorvi tarkvara pakuvad teile parimaid lahendusi oma toodete veebis müümiseks teie isikliku ja eksklusiivse poe kaudu.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti Forune3 integratsioon võimaldab teil oma Fortune3 poe veebilehele reaalajas vestluse nuppe paigaldada.
Frequently Asked Questions
Mis on E-kaubanduse tarkvara?
E-kaubanduse tarkvara on loodud e-poodide koostamiseks. Juba valmis disainitud mallide abil saate luua ja e-poe omanikuks saada kõigest minutitega. Saadaval on mitmeid erinevaid e-kaubanduse tarkvarasid nagu Magento, Shopify või Fortune 3.
Kuidas integreerida Fortune 3 LiveAgentiga?
Logige oma LiveAgenti kontole > Loo/Kohandage reaalajas vestluse nupp > Kopeerige HTML-kood > Kleepige oma Fortune 3 poe haldurisse > Veebilehe kujundus > Veebilehe välimus ja Stiil > Redigeeri malli > Allika vaade > Kleebi kood > Salvesta.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.