Drupal integration
Palun järgige allpool olevat samm-sammulist juhendit, et aktiveerida oma Drupali pistikprogramm.
- Laadige alla ja paigaldage Drupalile mõeldud LiveAgenti moodul.
- Kasutage oma kontot või looge tasuta proovikonto
- Pärast edukat LiveAgenti serverisse sisselogimist tühjendage Drupali vahemälu. Teisel vahekaardil saate seadistada nuppe
- Valige oma soovitud nupp. Iga sisse lülitatud nupp luuakse oma enda plokis, mida saate lubada ploki seadistamise leheküljel.
- Nautige LiveAgenti kasutamist
![LiveAgenti reaalajas vestluse nupu mallid näidatuna Drupalis](http://www.liveagent.com/app/uploads/2020/02/live_agent-drupal-1024x631.jpg)
Mis on Drupal?
Drupal on sisu haldamise tarkvara. Seda kasutatakse igapäevaselt kasutatavate veebilehtede ning rakenduste loomiseks. Drupalit kasutab enam kui miljon veebilehte, sealhulgas ka mõned meie kasutajad. Seega otsustasime luua Drupali integratsiooni, et saaksite LiveAgenti sellega maksimaalselt ära kasutada.
Kuidas seda kasutada?
Reaalajas vestlus – kliendid saavad teiega reaalajas ühendust võtta, kasutades teie veebisaidil olevat reaalajas vestluse nuppu. Oma veebisaidi reaalajas vestlusega saate muuta veebisaidi külastajad klientideks palju kiiremini kui varem. Uuringud näitavad, et kui teie veebisaidil on reaalajas vestluse nupp, kasvab müük keskmiselt 35%. Teie reaalajas vestluse nupud on teie lehtedel automaatselt nähtavad, HTML-i/kodeerimist pole vaja.
![LiveAgenti reaalajas vestluse nupp Drupali kodulehel](http://www.liveagent.com/app/uploads/2020/02/Untitled-design-1024x576.png)
Kasutajatugi – Teie kliendid saavad teiega ühendust võtta läbi mitme kanali (saate ühendada piiramatult e-maili kontosid, sotsiaalmeedia kontosid, telefoninumbreid, jne ning jagada neid mitmete osakondade vahel.)
![](https://www.liveagent.com/app/uploads/2019/09/Departments.png)
Offline sõnumid – Juhul, kui teie tugi pole parasjagu online, saavad teie kliendid teile offline sõnumeid jäta, millele saab hiljem e-maili teel vastata.
![LiveAgent`i universaalne postkast arvuti ekraanil](https://www.liveagent.com/app/uploads/2020/01/la-monitor-1024x683.gif)
Frequently Asked Questions
Mis on Drupal?
Drupal on sisuhaldussüsteem, mis on välja töötatud kasutamiseks nii eraisikutele kui ka ettevõtetele, kes soovivad saavutada digitaalset kohalolu.
Millised on Drupali kasutamise eelised?
Eelisteks on: kõrge turvalisus, võimalus hallata mitut saiti ühest liidesest, erinevatele seadmetele optimeeritud sisu, moodulilaiendid.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
Tahate andmed Groove'st üle kanda?
LiveAgent pakub mitmekülgset klienditoe tarkvara, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteeme. Pakutakse erinevaid tasusid ja tasuta prooviversiooni.
LiveAgent pakub mitmekülgset tööriistariba, sealhulgas kommunikatsiooniteenuseid ja tarkvarade integreerimisvõimalusi, et aidata projektide haldamisel ja paremat klienditeenindust pakkuda. Zazzle kasutajad saavad registreeruda LiveAgenti juhtpaneelis ning võimalus on kokku leppida üks-ühele kõne LiveAgenti esindajaga. Zapier aga pakub tarkvaralahendusi, mis ühendavad rakendusi ja automatiseerivad töövood. Klienditeenindusele on võimalik saata e-kirju või sotsiaalmeedia sõnumeid. Telefoni teel klienditeenindust ei pakuta.