Dovecot integration
Partner website
Mis on Dovecot?
Dovecot on meiliserveri lahendus, mis keskendub suurepärase jõudluse, paindliku autentimise ja iseoptimeerimise pakkumisele. Seda on lihtne kasutada oma iseparandamise võime tõttu, mis otsib probleeme ja parandab need koheselt. Seda on lihtne laiendada ja lahendus pakub lihtsaid haldusvõimalusi. Dovecot keskendub ka turvalisusele, et kaitsta e-posti sisu, ja pakub lihtsaid migreerimisvõimalusi inimestele, kes kolivad mõnest teisest meiliserveri lahendusest.
Kuidas Dovecoti kasutada?
Dovecot on suurepärane lahendus ettevõtetele, kes vajavad usaldusväärset meiliserveri lahendust. Kuigi administratsioon on endiselt vajalik, suudab Dovecot mõned probleemid ise ilma kõrvalise abita lahendada. Lahendus pakub ka standardseid turbevalikuid ning lihtsat migratsiooni- ja laiendustuge. Suuremad ettevõtted saavad Dovecotist kasu, hankides OX Dovecot Pro. Integreerige Dovecot LiveAgentiga ja kasutage seda e-posti kliendina, et tõhustada oma kliendituge spetsiaalse ja täisfunktsionaalse piletisüsteemi lahendusega. LiveAgent saab hakkama suure hulga e-posti aadressidega, nii et võite neid lisada nii palju kui vaja.
Saate hallata sissetulevaid meile piletisüsteemiga, mis aitab teil suhtlust organiseerida ja filtreerida. Kasutage ära tootlikkuse funktsioonid, nagu konserveeritud sõnumid, mis võimaldavad teil kiiremini vastata või universaalset postkasti, mis jälgib kõiki kliendi kanaleid ühes piletilõimes. Just nii, olenemata sellest, kuidas kliendid otsustavad teiega ühendust võtta, jääb iga suhtlusliin organiseerituna ühte kohta.
Kasutage ära mitut suhtluskanalit ning lisage omale juurde kõnekeskus, reaalajas vestlus, kliendiportaal või sotsiaalmeedia. Igal kanalil on oma funktsioonide komplekt. LiveAgent pakub peale meili ka mitmeid muid integreerimisvõimalusi. Sirvige meie funktsioone ja integratsioonide lehekülgi, et näha, milleks meie piletisüsteem võimeline on.
Millised on Dovecoti eelised?
- Lihtne haldamine
- Ise parandamise võimalused
- Laienduste võimalused
- Suurepärane jõudlus
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Kuidas integreerida Dovecot LiveAgentiga?
Dovecoti integreerimine LiveAgenti piletisüsteemi platvormiga on võimalik IMAP/POP3 kaudu. Pääsete sellele juurde LiveAgenti seadistuste kaudu. Järgmised sammud näitavad Teile, kuidas integreerida Dovecot oma piletisüsteemiga.
- Kas peate esmalt Dovecoti installima? Minge Dovecoti veebisaidile ja laadige alla uusim stabiilne versioon. Kui Dovecot on seadistatud, lülituge LiveAgentile ja järgige järgmisi samme.
- Kui Dovecot on seadistatud ja kasutamiseks valmis, logige sisse oma LiveAgenti kontole. Siin saate registreeruda tasuta 30-päevasele prooviperioodile, kui teil seda veel pole. Klõpsake jaotise Seadistamine > E-post > Meilikontod ülaosas nuppu Loo, et lisada oma meilikonto. Avatakse e-posti pakkujate loend. Valige allosas Muu ja seejärel IMAP/POP3.
- Integreerimise lõpuleviimiseks peate esitama LiveAgentile oma Dovecoti andmed. LiveAgent küsib teie Dovecoti e-posti aadressi, parooli ja kasutajanime. Kui see teave on esitatud, määrake toomismeetod ja serveriteave. Valige osakond, kuhu sellelt e-posti aadressilt piletid suunatakse. Kui olete oma konfiguratsiooniga rahul, klõpsake akna allosas nuppu Salvesta.
Kui olete lõpetanud, tõmbab LiveAgent Dovecoti meilid teie piletisüsteemi. Soovi korral saate lisada rohkem meilikontosid või luua täiendavaid integratsioone. LiveAgenti kohta lisateabe saamiseks vaadake allolevat videot. Võite vaadata ka LiveAgenti akadeemiat, mis sisaldab rikkalikku teavet klienditoe pakkumise kohta.
Looking for a powerful and reliable way to manage your Dovecot email?
With LiveAgent's Dovecot integration, you can view and respond to all of your Dovecot emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently Asked Questions
Mis on Dovecot?
Dovecoti põhiomadus on jõudluse, mitmekülgsete autentimismeetodite ja eneseoptimeerimise pakkumine. Selle tarkvara iseparanemisvõimalused võimaldavad tal automaatselt probleeme leida ja parandada, muutes selle kasutamise väga lihtsaks. Tarkvara on ka väga paindlik ja pakub lihtsat viisi selle haldamiseks. Lisaks meilisuhtluse turvalisusele pakub Dovecot lihtsaid migreerimisvõimalusi, kui kolite teisest meiliserverist.
Kuidas Dovecoti kasutada?
Ettevõtted, kes otsivad usaldusväärset meiliserverit, leiavad, et Dovecot on suurepärane valik. Hoolimata sellest, et Dovecot vajab siiski administratsiooni, suudab see sageli mõned probleemid ilma abita ise lahendada. Saadaval on ka turbevalikud, nagu ka migratsiooni- ja laiendusvõimalused. Suur ettevõte saab Dovecotist kasu, hankides OX Dovecot Pro. Saate lisada Dovecoti LiveAgenti e-posti kliendina, et saaksite spetsiaalse ja täisfunktsionaalsusega piletisüstemi lahenduse kaudu kliendituge tõhustada.
Millised on Dovecoti integreerimise eelised?
Eelised on järgmised: lihtne haldus, iseparandusvõimalused, laiendusvõimalused, hämmastav jõudlus.
Kuidas integreerida Dovecot LiveAgentiga?
Minge LiveAgenti ning avage Seadistamine > E-post > Meilikontod. Looge uus e-post ja valige Muu. Valige IMAP/POP3, sisestage oma andmed ja vajutage Salvesta
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.