Dovecot

Mis on Dovecot?

Dovecot on meiliserveri lahendus, mis keskendub suurepärase jõudluse, paindliku autentimise ja iseoptimeerimise pakkumisele. Seda on lihtne kasutada oma iseparandamise võime tõttu, mis otsib probleeme ja parandab need koheselt. Seda on lihtne laiendada ja lahendus pakub lihtsaid haldusvõimalusi. Dovecot keskendub ka turvalisusele, et kaitsta e-posti sisu, ja pakub lihtsaid migreerimisvõimalusi inimestele, kes kolivad mõnest teisest meiliserveri lahendusest.

Kuidas Dovecoti kasutada?

Dovecot on suurepärane lahendus ettevõtetele, kes vajavad usaldusväärset meiliserveri lahendust. Kuigi administratsioon on endiselt vajalik, suudab Dovecot mõned probleemid ise ilma kõrvalise abita lahendada. Lahendus pakub ka standardseid turbevalikuid ning lihtsat migratsiooni- ja laiendustuge. Suuremad ettevõtted saavad Dovecotist kasu, hankides OX Dovecot Pro. Integreerige Dovecot LiveAgentiga ja kasutage seda e-posti kliendina, et tõhustada oma kliendituge spetsiaalse ja täisfunktsionaalse piletisüsteemi lahendusega. LiveAgent saab hakkama suure hulga e-posti aadressidega, nii et võite neid lisada nii palju kui vaja.

Saate hallata sissetulevaid meile piletisüsteemiga, mis aitab teil suhtlust organiseerida ja filtreerida. Kasutage ära tootlikkuse funktsioonid, nagu konserveeritud sõnumid, mis võimaldavad teil kiiremini vastata või universaalset postkasti, mis jälgib kõiki kliendi kanaleid ühes piletilõimes. Just nii, olenemata sellest, kuidas kliendid otsustavad teiega ühendust võtta, jääb iga suhtlusliin organiseerituna ühte kohta.

Kasutage ära mitut suhtluskanalit ning lisage omale juurde kõnekeskus, reaalajas vestlus, kliendiportaal või sotsiaalmeedia. Igal kanalil on oma funktsioonide komplekt. LiveAgent pakub peale meili ka mitmeid muid integreerimisvõimalusi. Sirvige meie funktsioone ja integratsioonide lehekülgi, et näha, milleks meie piletisüsteem võimeline on.

Millised on Dovecoti eelised?

  • Lihtne hallata
  • Iseparandamise võimalused
  • Laienduste valikud
  • Hämmastav jõudlus

Improve your help desk with LiveAgent

Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers

Kuidas integreerida Dovecot LiveAgentiga?

Dovecoti integreerimine LiveAgenti piletisüsteemi platvormiga on võimalik IMAP/POP3 kaudu. Pääsete sellele juurde LiveAgenti seadistuste kaudu. Järgmised sammud näitavad Teile, kuidas integreerida Dovecot oma piletisüsteemiga.

Dovecoti veebileht informatsiooniga
Dovecoti koduleht
  • Kas on esmalt tarvis paigaldada Dovecot? Minge Dovecoti veebisaidile ja laadige alla uusim stabiilne versioon. Kui Dovecot on seadistatud, lülituge LiveAgentile ja järgige järgmisi samme.
Dovecoti veebileht viimase väljalaske saadaolevate allalaadimistega
Allalaadimised
  • Kui Dovecot on seadistatud ja kasutamiseks valmis, logige sisse oma LiveAgenti kontole. Siin saate registreeruda tasuta 14-päevaseks prooviperioodiks, kui Teil seda veel pole. E-posti konto lisamiseks vajutage Loo nupule jaotises Seadistamine > E-post > Meilikontod. See avab meiliteenuse pakkujate loendi. Valige allosas Muu ja seejärel IMAP/POP3.
IMAP/POP3 integreerimise valik Dovecoti LiveAgenti integreerimise käigus
IMAP/POP3
  • Integreerimise lõpuleviimiseks peate esitama LiveAgentile oma Dovecoti andmed. LiveAgent küsib Teie Dovecoti e-posti aadressi, parooli ja kasutajanime. Kui see teave on esitatud, määrake toomismeetod ja serveriteave. Valige osakond, kuhu sellelt e-posti aadressilt piletid suunatakse. Kui olete oma konfiguratsiooniga rahul, klõpsake akna allosas nuppu Salvesta.
Dovecoti üksikasjad LiveAgenti integratsiooni seadistustes
Dovecoti üksikasjad

Kui olete lõpetanud, tõmbab LiveAgent Dovecoti meilid teie piletisüsteemi. Soovi korral saate lisada rohkem meilikontosid või luua täiendavaid integratsioone. LiveAgenti kohta lisateabe saamiseks vaadake allolevat videot. Võite vaadata ka LiveAgenti akadeemiat, mis sisaldab rikkalikku teavet klienditoe pakkumise kohta.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mis on Dovecot?

Dovecoti põhiomadus on jõudluse, mitmekülgsete autentimismeetodite ja eneseoptimeerimise pakkumine. Selle tarkvara iseparanemisvõimalused võimaldavad tal automaatselt probleeme leida ja parandada, muutes selle kasutamise väga lihtsaks. Tarkvara on ka väga paindlik ja pakub lihtsat viisi selle haldamiseks. Lisaks meilisuhtluse turvalisusele pakub Dovecot lihtsaid migreerimisvõimalusi, kui kolite teisest meiliserverist.

Kuidas Dovecoti kasutada?

Ettevõtted, kes otsivad usaldusväärset meiliserverit, leiavad, et Dovecot on suurepärane valik. Hoolimata sellest, et Dovecot vajab siiski administratsiooni, suudab see sageli mõned probleemid ilma abita ise lahendada. Saadaval on ka turbevalikud, nagu ka migratsiooni- ja laiendusvõimalused. Suur ettevõte saab Dovecotist kasu, hankides OX Dovecot Pro. Saate lisada Dovecoti LiveAgenti e-posti kliendina, et saaksite spetsiaalse ja täisfunktsionaalsusega piletisüstemi lahenduse kaudu kliendituge tõhustada.

Millised on Dovecoti integreerimise eelised?

Eelised on järgmised: lihtne haldus, iseparandusvõimalused, laiendusvõimalused, hämmastav jõudlus.

Kuidas integreerida Dovecot LiveAgentiga?

Minge LiveAgenti ning avage Seadistamine > E-post > Meilikontod. Looge uus e-post ja valige Muu. Valige IMAP/POP3, sisestage oma andmed ja vajutage Salvesta

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo