Partner
Mis on Close?
Close on kliendisuhete haldustarkvara, mida kasutatakse kõnede ja e-kirjade käsitlemiseks ning tehingute sõlmimiseks.
Kuidas seda kasutada?
Close’i integratsioon võimaldab LiveAgenti juhtpaneelilt jälgida uuendusi ja uudiseid. On ka mitmeid toiminguid, mida saate teha. Jälgige teavet uute klientide, kõnede, kontaktide, meilide, müügivihjete, ekspordi, postkasti üksuste ja kohandatud tegevuste kohta. Saate käsitsi lisada aadresse vihjetele, luua hulgitoiminguid või e-kirju, hallata tellimusi ja muud.
Hüved
- Säästke aega jälgides oma kliente LiveAgentist
- Tehke rohkem ühest lahendusest
Frequently asked questions
Mis on Close?
Close on CRM (kliendisuhete haldamise) tarkvara, mis lubab Teie meeskonnal luua sujuva müügi automatiseerimise.
Kuidas ära kasutada Close'i integratsiooni LiveAgentis?
Integreerides Close'i LiveAgenti, saate lihtsasti ühest liidesest hallata informatsiooni klientide kohta. Lisaks saate LiveAgenti juhtpaneelile teateid uuenduste ja uudiste kohta.
The use of customized fields in support tickets can improve customer service by allowing for quick and personalized assistance. LiveAgent is a highly praised tool for customer communication and has helped businesses increase customer satisfaction and sales. The platform offers numerous integrations and a cost-effective solution for handling support requests from various channels. Overall, LiveAgent is a valuable tool for improving customer support and communication.
Klienditoe sedelid on olulised kliendikogemuse ja lojaalsuse edendamisel. LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse lahendusi, sealhulgas privaatseid märkmeid ja tasuta prooviperioodi. Ettevõtetele mõeldud tarkvara LiveAgent aitab suurendada positiivset kliendikogemust. Sisemiste päringute ja sedelite haldamine on lihtne.Lisaks pakub organisatsioon soovi korral ka portjee migratsiooniteenuseid.
Võrgustiku loomise e-kirja mall
See tekst räägib tagasiside palumise olulisusest ning selles kirjeldatakse erinevaid viise, kuidas saada klientide tagasisidet, näiteks e-kirjade kaudu ja LiveAgenti NiceReply integratsiooni abil. Tekst rõhutab tervitus e-kirjade tähtsust, kuna need aitavad luua suhteid klientide ja brändi vahel ning suurendada brändilojaalsust. Lisaks annab see näpunäiteid tänukirjade saatmiseks. Kokkuvõtlikult võib öelda, et see tekst annab tervikliku ülevaate klientide suhtlemise ja rahulolu parandamise võimalustest ettevõtete jaoks.
Kliendi hoolsuskohustuse kontrollnimekiri
Kliendi hoolsuskohustuse kontrollnimekiri on ettevõtte vastavusprogrammi oluline osa, aidates tuvastada ja hinnata klientidega seotud riske. Kliendi hoolsuskohustust saab täita, küsides palju küsimusi, tehes uuringuid ja täites vastavuse kontrollnimekirja. Riske, mis tulenevad kliendi hoolsuskontrolli kontrollnimekirja täitmata jätmisest, hõlmavad vastutust tekitatud kahjude eest, mis võib lõppeda tsiviil- või kriminaalkaristusega, kaotades tähtsat teavet ja reguleeritavate nõuete mittetäitmise tõttu musta nimekirja lisatud saamine. Alustamiseks on kasulik USA justiitsministeeriumi välismaiste korruptiivsete tavade seaduse (FCPA) ressursijuhend.