Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Axialys

Mis on Axialys ?

Axialys on tehnoloogiaettevõte, millele kuuluv FrenchTech bränd pakub väikestele, keskmise suurusega ettevõtetele ja suurtele korporatsioonidele  SaaS tarkvara, mis võimaldab neil efektiivselt ja intuitiivselt hallata telefonisüsteemi ja kliendisuhteid ja seda pilvest. Asutatuna 1999 aastal on Axialys kogenud, tugeva, järjepideva kasvuga, millest on tingitud meie pakkumise kvaliteet ja klientide usaldus. ARCEP-i poolt välja antud L33-1 litsentsi omanikuna oleme olnud telekomi operaator peaaegu 20 aastat.

Axialys avaldab SaaS tarkvara, mis on suunatud kõigile telefonifirmade kasutajatele:

  • Centrex VoIP professionaalne telefoniteenus kõigile töötajatele
  • Kõnekeskuse telefoniteenus kontaktikeskuste varustamiseks
  • Telefoniteenus teie müügimeeskonna jõustamiseks.

Axialys SIP Trunk Lahendus Täielik kirjeldus.

Kuidas saate seda kasutada?

Kui otsite VoIP pakkujat, mida oma LiveAgent kõnekeskusega ühendada on Axialys hea valik. LiveAgent’s kõnekeskus tegeleb teie kõnede ja sedelitega, samal ajal kui Axialys pakub kõike muud. Sülearvutite või nutitelefonide mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida kõnekeskuse alustamiseks vajate. Teil võib vaja minna muud riistvara, kui soovite hiljem oma kõne kvaliteeti parandada.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t=88s

Kuidas saada kasu LiveAgent`i kõnekeskusest?

Isegi, kui mõned inimesed eelistavad digitaalset kliendikogemust, soovivad teised brändidega, millega nad suhestuvad  sügavamat isiklikku ühendust. Kõnekeskused on suurepärane moodus parandada oma kliendisuhteid, müüa tooteid, saada uusi kliente ja teenuse kasutajaid või pakkuda üldist klienditeenindust.

Traditsiooniliste kõnekeskuste langusega ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvara tõusuga, on lihtne klientidele sellist tüüpi kogemust pakkuda, ilma et peaks nende eelarvet lõhkuma. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele, nii väikestele, kui suurtele.

Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?

LiveAgent muudab arenenud funktsioonide abil kõnekeskuse haldamise ja juhtimise ettevõtete jaoks palju lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatud IVR-i (Interaktiivse häälvastuse), mis suunab kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.

IVR-ga kõnekeskus

Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb kogu töö ise ära ning loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mida nad peavad tegema, on kuulama IVR menüüd ja vajutama valimisklahvistikul vastavat nuppu (nt. müügiteenuse jaoks vajutage 1), et töö jaoks õige inimesega ühendust saada.

Teie klient sai kogemata ühendust vale osakonnaga? Lahendus on lihtne, kasutage kõne ülekandmist, et suunata klient oma kolleegi juurde, nii säästate nende aega.

Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole vaja muretseda, sest LiveAgent salvestab kõik sissetulevad ja väljaminevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige sedel ning kuulake kõnesalvestust. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele. 

Soovite meie kõnekeskuse funktsioonide kohta rohkem infot? Tutvuge Kõnekeskuse funktsioonide lehega, kust leiate info LiveAgent`i kõnekeskuse võimete kohta.

Kuidas integreerida Axialy`st LiveAgent`i?

Kui soovite luua LiveAgent`i kõnekeskust koos Axialys`ega, kui oma VoIP pakkujana, järgige seda lihtsat juhendit.

  • Avage LiveAgent ja minge Konfiguratsioon > Kõne > Numbrid. Klikkige oranžil Loo nupul, mis asub ülemises osas.
  • Valige VoIP pakkujate hulgast Axialys.
Axialys
Select Axialys
  • Nimetage number, valige osakond, sisestage sisse logimise andmed ja valige välja helistamise numbri suunakood. Saate ka valida või valimata jätta võimaluse selle numbri kõnesid salvestada. Kui soovite lõpetada, vajutage Lisa nupul, mis asub allpool.
Axialys
Configure Axialys phone number

Telefoninumber on LiveAgent`is ja kasutamiseks valmis. Kui eelistate, saate lisada rohkem Axialys`e numbreid või teiste VoIP pakkujate numbreid.

Axialys
Axialys phone number added

LiveAgent tarkvara lisainfo

Soovite rohkem infot kõnekeskuse loomise ning juhtimise kohta? ‘Kui tunnete huvi tutvuge kõnekeskusega seonduva info saamiseks LiveAgent`i akadeemiaga, sealt leiate ka muu klienditoe pakkumisega seonduvat infot.

Tunnete huvi, et mida LiveAgent veel suudab teha? Tutvuge allpool oleva videoga, et näha meie klienditoe tarkvara videoga.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s
Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo