Adobe Business Catalyst integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Adobe Business Catalyst Privaatsuspoliitikaga
Selleks, et paigaldada LiveAgenti reaalajas vestluse nuppu oma Adobe Business Catalyst veebilehele, järgige lihtsalt allpool olevat integratsioonijuhendit või vaadake YouTube’i videot.
- Esimeseks sammuks on luua ja kohandada LiveAgenti paneelil uus vestluse nupp. Kopeerige selle HTML-kood (Ctrl+C) lõikelauale.
- Minge oma Adobe Business Catalyst töölaua paneelile ning suunduge Veebilehe haldaja sekstiooni ning klikkige Leheküljed. Valige alt paremast nurgast “Redigeeri”. Nüüd klikkige HTML ja liikuge lehekülje alumisse ossa. Kleepige reaalajas vestluse HTML kood kohe
- Minge oma veebilehele, värskendage seda ja teie vestluse nupp on valmis.
Miks Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst on all-in-one äriveebileht ja online turunduse lahendus, mis on loodud veebidisaineritele. Kasutades seda veebilehte saate te ilma back-end kodeerimiseta luua kõike, alates imelistest veebilehtedest kuni võimsate e-poodide, kaunite brošüüritarkvara veebilehtede ja kontaktiloomise minisaitideni.
Kuidas saate seda kasutada?
LiveAgenti Adobe Business Catalyst integratsioon võimaldab teil reaalajas vestluse nuppu oma Adobe Business Catalyst veebilehele paigaldada.
Frequently Asked Questions
Mis on Adobe Business Catalyst?
Adobe Business Catalyst on sisu haldamise tarkvara, mida tuntakse alates 2003.aastast. Selle missiooniks on luua oma klientidele võimsaid online ärisid.
Kuidas saate integreerida oma reaalajas vestluse nupu oma Adobe Business Catalyst veebilehele?
Looge LiveAgentis reaalajas vestluse nupp > kopeerige HTML kood ja kleepige see oma Adobe Business Catalysti saidile. Lisateabe saamiseks järgige seda kiiret videojuhendit.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
Külalisblogimine on tõhus viis bränditeadlikkuse tõstmiseks ja sihitatud liikluse suunamiseks veebisaidile. Selleks võivad aidata mallid külalisblogimise teavituskampaania e-kirjade jaoks. Meiliturundus võib aidata müügikontaktide genereerimisel. Tagasilinkide lisamine välisartiklitele võib suurendada bränditeadlikkust ja parandada SEO-d. Telefonikõne kutse e-posti mallide kasutamine võib aidata kõnevõtete tõhusust. Tugiportaal LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ning kaebuste haldamise süsteeme. Ettevõte pakub ka aitavaid õppevahendeid nagu sõnastik ja veebiseminarid ning võimalust saada tugiportaali kaudu abi. Hinnakiri ja tasuta testimine on leitav LiveAgenti kodulehelt.