Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Masstegevused

Millised on kasutajatoe masstegevused?

Masstegevused, samuti tuntud, kui massredigeerimine, on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab teil teostada süsteemis suuremahulisi tegevusi. Võttes ette masstegevusi, nagu mitme sedeli samaaegselt kustutamine selle asemel, et neid käsitsi ükshaaval kustutada, illustreerib seda kontseptsiooni kõige paremini.  

Masstegevused

Masstegevused on üldiselt saadaval kõigis kasutajatoe süsteemides, sest kiirendavad agentide töövoogu ja säästavad ettevõtetel pikemas perspektiivis palju aega. Veelgi enam, need ennetavad ka läbipõlemist.

Mida masstegevustega teha saate?

Masstegevusi kasutatakse mitme sedeli samaaegseks lahendamiseks, ülekandmiseks või kustutamiseks. LiveAgent`i funktstioon ei ole vaid nende tegevustega piiritletud.

LiveAgent’i masstegevused

  • Edastage sedel (edastage valitud sedelid spetsiifilisele agendile ja/või osakonnale)
  • Lahendage sedel (lahendage valitud sedelid)
  • Lisage märkus (lisage valitud sedelitele spetsiifiline privaatne märkus)
  • Kustutage sedel (liigutage valitud sedelid prügikasti*)
  • Kontrollige sedeli prioriteeti (uuendage valitud sedelite prioriteete)
  • Muutke SLA taset (uuendage valitud sedelite SLA taset)
  • Märkige kui rämpspost (märkige valitud sedelid rämpspostiks)
  • Märkige, kui mitte rämpspost (eemaldage rämpspostiks märgitud sedelitelt see märge)
  • Puhasta sedel (eemaldage valitud sedelid süsteemist**)
  • Saatke vastus (saatke valitud sedelitele vastus)
  • Muutke sedeli pealkirja (uuendage spetsiifiliste sedelite pealkirja))
  • Helistage URL-ile (Helistage tagasihelistamise URL-ile või API-le)
  • Lükake sedelit edasi (lükake valitud sedeleid edasi)
  • Lisage silt (Lisage valitud piletitele spetsiifilised sildid)
  • Eemaldage silt (eemaldage valitud sedelitelt spetsiifilised sildid)
  • Saatke e-mail (saatke valitud sedelitele e-maile)

*Kustutatud sedeleid saab taastada

**Puhastatud sedeleid ei saa taastada

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kuidas teostada masstegevusi?

  1. Logige LiveAgent’i
  2. Klikkige Sedelid.
sedelisüsteemi töölaud

Valikuline: Klikkige Kohanda filter ja valige sedeli staatus, allikas, sildid ja mistahes muud täiendavad filtrid, et eraldada neid sedeleid, millega soovite masstegevusi teha. Klikkige Rakenda.

sedelite filtreerimine
  1. Valige kõik filtreeritud sedelid tehes linnuke töölaua üleval vasakul nurgas asuvasse lahtrisse. Alternatiivina, valige soovitud sedelid ühekaupa.
masstegevusse rakendatava sedeli valimine

4. Klikkige Masstegevus.

masstegevuse funktsioon

5. Valige nimekirjast soovitud masstegevus. Käesolevas näites muudame kõik sedelid vastatuteks. 6. Klikkige Käivita nüüd.

masstegevuse üles seadmine

7. Kinnitage tegevus kinnitusdialoogis klikkides Jah.  

masstegevuse kinnituslogi

Kuidas ma teada saan, kas masstegevuse oli edukas?

Kui masstegevus on teostatud annab süsteem automaatselt teada ekraanile ilmuva pop-up teatega, mida näete ekraani alumises osas. Kui teie masstegevuse teostamisel juhtub rike, annab süsteem teile sellest teada vaid punase veateatega teie LiveAgent`i töölaual.

edukas masstegevus
Eduka masstegevuse teade

Kui palju sedeleid saab masstegevusse rakendada?

LiveAgent suudab ühe korraga töödelda 50 000 rida masstegevusi. Siiski palun pange tähele, et see võib aega võtta. Muudatuste toimumisel kuvatakse need võrgustikus järk-järguliselt.

Kui teil on korraga vaja töödelda rohkem kui 50 000 sedelit, palun võtke e-maili, live vestluse või telefoni teel ühendust meie klienditoega.

Õnnelikud kliendid on parimad kliendid

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

Märgid

Masstegevuste kasutamise juhtumid

Sedelite rämpspostiks märkimine

Saite mitu rämpsposti e-maili? Selle asemel, et märkida iga sedel rämpspostina eraldi, saate teha seda masstegevuse kaudu.  

Siltide lisamine

Veel üks suurepärane masstegevuse näite on sedelitele siltide lisamine. Ütleme, et olite äärmiselt kohusetundlik oma sedelite allikate sildistamisel, kuid nüüd soovite minna tagasi ja sildistada teatud kanalitest tulevad sedelid, et saaksite neid tulevikus paremini filtreerida. Käsitsi igale sedelile sildi lisamine oleks äärmiselt aeganõudev. Masstegevused võivad selle eest hoolt kanda sekunditega (või minutitega olenevalt teie poolt töödeldavate sedelite arvust).

Sedelite edasi lükkamine

Sedelite edasilükkamine masstegevuste abil on suurepärane, kui teil on vaja jõuda teatud klientideni spetsiifilise aja möödumisel. Sedeli edasilükkamise põhjuseks võib olla järelteeninduse e-maili saatmine, saabuva sündmuse toimumine, müük, tähtaeg või muu. See võib olla suurepärane tööriist nii klienditeeninduse osakondadele, kui ka müügiinimestele.

Hüljatud sedelite lahendamine

Oma viimases näites arutame nende sedelite lahendamist, millele teie kliendid teatud aja möödudes pole vastanud. Kui klient pole teie sõnumile ajaperioodi möödudes vastanud, saate sedeli ilmselt lahendada. See kiire igakuine kasutajatoe hooldus saab vähendada avatud sedelite ja päringute arvu, millele teie agendid jooksvalt mõtlema peaksid.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Kuidas masstegevuse funktsioonist kasu saada?

Masstegevused on teie ja teie tugimeeskonna aitamiseks. See funktsioon võimaldab teil töövoogu märkimisväärselt parandada. Võite öelda head aega käsitsi tehtavatele, korduvatele tööülesannetele, mis võtavad palju aega ja nõuavad palju klikke. Selle asemel automatiseerivad masstegevused kogu protsessi ja vabastavad teie agentide aega, et nad saaksid keskenduda palju olulisematele asjadele nagu kliendisuhted. Selle tulemusena saate klientide probleemide lahendamisele rohkem aega kulutada, kui administratiivsetele ülesannetele, tõstes nii kliendirahulolu, lojaalsust ja väärtust.  

Vabastades oma agendid manuaalsetest ning korduvatest ülesannetest ennetab see läbipõlemist ja ebaefektiivsust. Kellelegi ei meeldi olla robot ja teha mõttetuid asju. Selle asemel soovib enamik toe agente tunda, et nad muudavad kellegi päevas midagi paremaks aidates klientidel nende probleeme lahendada. Masstegevused aitavad teid ja teie agente hoida õnnelikena, kaasatuna ja oma tööle pühendatuna. Lisaks tõstab see ettevõtte kasumlikkust. IES hindab, et organisatsioonid saavad oma kasumit tõsta $2,400 võrra töötaja kohta, tõstes töötaja kaasatust kõigest 10%.  

Teadmistebaasi ressursid

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Olete valmis töövoogu kiirendama?

Kasutage masstegevuste funktsiooni, et lahendada mitmeid sedeleid korraga, lisada silte, teha järelpärimisi ja muud. Proovige sed juba täna. Krediitkaarti ei nõuta. Alustage tasuta 14-päevast prooviperioodi..

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kasutajatoe masstegevused?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Masstegevused või massredigeerimine on kasutajatoe funktsioon, mis võimaldab teostada suuremahulisi süsteemitegevusi. Teostades masstegevusi nagu mitmete sedelite samal ajal kustutamine selle käsitsi tegemise abil, illustreerib sellist kontseptsiooni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas kõigil kasutajatugedel on masstegevused?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Masstegevused on üldiselt esindatud kõigis levinud kasutajatoe süsteemides, sest need kiirendavad agentide töövoogu ja hoiavad ettevõttel pikas perspektiivis palju aega kokku. Veelgi enam, need ennetavad agentide läbipõlemist.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mida saate masstegevustega teha?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Üldiselt kasutatakse masstegevusi mitmete sedelite ühel ja samal ajal lahendamiseks, edastamiseks või kustutamiseks. LiveAgent`i funktsioon pakub palju enamat.” } }] }

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo