LiveAgent pakub agendile tööaja aruannet, vastatud pileteid, vestlusi, kõnesid, müüke, preemiaid ja muud (vt kõiki valikuid allpool) teatud ajavahemikust. Üksikuid kirjeid saab sortida ajavahemiku, osakonna, kanali ja agendi järgi. Agendi aruandeid saab eksportida CSV-faili.
Agendi aruande kuvamisvalikud (veerud):
- Silt
- Vastus
- Uus vastus keskm. aeg
- Vastuse avamine keskm.aeg
- Kõned
- Vastamata kõned
- Kõneminutid
- Vestluse sõnumid
- Vestlused
- Vastamata vestlused
- Vestlusele vastamise keskm.aeg
- Vestluse keskm.aeg
- Pole reastatud
- Pole reastatud %
- Preemiad
- Preemiad %
- Noomitused
- Noomitused %
- Saabuvad sõnumid
- Sissetulevad kõned
- Lõpetatud kõned
- Sissetulevad vestlused
- Lõpetatud vestlused
Agendi aruanne võib Teie andmeid näidata järgmist tüüpi diagrammides:
Agendi aruannete kasutamine koos API-ga
Use LiveAgenti REST API, et kutsuda väärtusi agendi aruannetest.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.