Vältige halva klienditeeninduse pakkumist võimaldades oma klientidel hinnata oma klienditoe agentide vastuseid. Tuvastage erinevaid negatiivseid trende klienditoes ning tegutsege vastavalt. Kasutage LiveAgenti funktsiooni “Edetabel”.
Teie kliendid saavad anda tagasisidet oma kasutajatoe kogemuse kohta hinnates suhtlust klienditeeninduse esindajaga. võimaldage oma klientidel hinnata vestlust agendiga ja e-mailide vastuseid.
Agentide edetabeli ülevaade
LiveAgent pakub ülevaadet tunnustatud ning noomitud Agentidest koos klientide kommentaaridega. Saate raportit eksportida CSV failina.
Õppides agente paremini tundma, saate premeerida parimaid ja toetada neid, kes hetkel vähem saavutavad. Tuvastage oma klienditoe negatiivseid trende ja tegutsege vastavalt. Kasutage LiveAgenti “Edetabeli” funktsiooni.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Teadmistebaasi allikad
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.
Selles tekstis tutvustatakse siltide kasutamist kasutajatoe tarkvaras. Sildid aitavad organiseerida ja kategoriseerida sedeleid ning neid saab määrata vastavalt erinevatele reeglitele. Siltide kasutamine võib parandada agentide efektiivsust ja produktiivsust ning kiirendada vastamise aegasid ja klienditeeninduse kvaliteeti. Lisaks võib see parandada kliendirahulolu, lojaalsust ja müüki. LiveAgent`i kasutajad saavad kasutada sildi raporti funktsiooni, et saada ülevaadet sellest, millist tüüpi sedelitele agendid kõige enam aega kulutavad.