Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks on LiveAgent Dashly`le turu parim alternatiiv.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaardi ei nõuta    
  • ✓ Tühistage mistahes ajal
Kasutab ka
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite Dashly`le alternatiivi?

Otsite teistsugust klienditoe ja kommunikatsiooni tarkvara?

LiveAgent on ülim kasutajatoe lahendus teie ettevõttele. Pakkuge tuge ning suhelge suure arvu kanalite kaudu nagu e-mail, live vestlus, isegi Instagram. LiveAgent`ile lülitumine on lihtne ja kiire.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Sisseehitatud kõnekeskusega turundusplatvorm.
Avastage LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Võimas Dashly alternatiiv?

Saage oma ettevõtte jaoks rohkem. LiveAgent on suurepärane suhtlemise vahend, mis toetab e-maili, sotsiaalmeediat, teadmistebaasi, live vestlust ja kõnekeskust.175+ funktsiooni ja enam, kui 40 integratsiooni – teie ettevõttel on kõik, mida toe pakkumiseks vajate.

Kõik see tuleb koos hinnasildiga, mis teid ei hirmuta.

Parem klienditeenindus

Klienditeenindus on oluline osa mistahes edukast ärist ja seega ei tohiks seda unarusse jätta. Kasutades spetsiaalset tarkvara keskendute paremate kliendilahenduste pakkumisele, saate tõsta oma klientide rahulolu ja ROI-d.

Hoidke neid õige tarkvaraga õnnelikuna.

Customer providing review for service on mobile phone

3 põhjust, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Union icon

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab kliendi rahuolu & parandab koefitsiente.

Increase icon

Tõstetud produktiivsus

Vähendage agentide tööaega ning lahendage kliendipäringuid tänu universaalsete postkastile.

Statistic icon

Palju funktsioone

175+ funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja nauditavamaks.

Do more customer support for less money

Saage õiglase hinna eest rohkem

Oma ettevõtte suurepärase klienditoe ja suhtlustarkvaraga varustamine ei pea tähendama, et see rikub teie eelarvet. LiveAgent pakub kolme tasulist plaani, mis sisaldavad tööriistu ja integratsioone, et aidata teil paremat tuge pakkuda.

Tutvuge meie makseplaanidega ja saage rohkem teada.

Kas otsite paremat kasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020 aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiVeAgent`iga kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted LiveAgent`ile lülitusid

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldes Dashly`iga?

LiveAgent pakub järgmisi täiendavaid funktsioone: piiramatud kõnede salvestamine, kliendifoorum, IVR, videokõned, Twitter`i ja Instagram`i integratsioonid.

Millised on LiveAgent`i eelised Dashly ees?

LiveAgent`i täiendavad eelised Dashly ees sisaldavad kliendirahulolu, kliendilojaalsust, vähenenud klienditeeninduse kulusid, vähenenud kliendivoolavuse määra ja paremat agentide töövoogu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo