Parimad kontaktivormid
Blogi

Parimad kontaktivormid

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Viimati muudetud July 28, 2022 ajal 9:17 am

Kliendid unustavad oma esmamulje harva, mistõttu on hästi läbimõeldud kontaktivorm niivõrd oluline. Digiturundajatena on meie kohustus luua meiega ühenduse võtmise kontaktivorme, mis rahuldaks külastajate vajadusi ja esindaks meie kaubamärki.

Juhendis selgitan, mis on meiega ühenduse võtmise vorm, miks teil seda vaja on ja kuidas teised organisatsioonid veebis meiega kontakteerumise lehti kasutavad.

Mis on meiega ühenduse võtmise vorm?

Meiega ühenduse võtmise vorm on vorm, mille veebisaidi külastajad teiega ühenduse võtmiseks täidavad. Need vormid on tavaliselt sisse ehitatud teie veebisaidi teemasse ja koondavad klientide vastused eraldi asukohta, et teie töötajad saaksid neile privaatselt vastata.

Meiega ühenduse võtmise vorme kasutavad paljud inimesed paljudel eesmärkidel:

  • Müügivihjed, kes tunnevad teie toote või teenuse vastu huvi.
  • Toote probleemidega kliendid.
  • Kliendid, kes otsivad tehnilist nõu või abi.
  • Inimesed, kes soovivad teie organisatsiooni tööle saada.
  • Ettevõtete esindajad, kes soovivad teiega koostööd teha.
  • Ajakirjanikud, kes otsivad teie organisatsioonilt teavet või avalikku teadaannet.

Loomulikult on meiega ühenduse võtmise vormid teie organisatsiooni esimene kontaktpunkt paljude inimestega – hästi läbimõeldud kontakti loomine on teie kliendi kaasamise strateegia oluline osa. 

Meiega ühenduse võtmise vormi pakkumise eelised

Kontaktivormi esitamine oma veebisaidil toob kasu teie klientidele, klienditeeninduse töötajatele ja teie organisatsioonile tervikuna.

1. Kliendi eelised

Kontaktivormid võimaldavad klientidel klienditeeninduse meeskondadega vaid sekundite jooksul ühendust saada, pakkudes neile kohest viisi teiega kontakti saamiseks. Samuti on vormi täitmine ka klientidele turvalisem, kuna inimlikeks vigadeks on väga vähe ruumi.

2. Töötaja eelised

Kontaktvormid on ka suurepärane tööriist klienditeenindajatele, kuna need vähendavad oluliselt iga juhtumi lahendamisele kuluvat aega. Kuna meiega ühenduse võtmise vormid koguvad probleemi kohta andmeid, saab klienditeenindaja enne kliendiga rääkimist määrata juhtumile õige esindaja.

3. Brändi eelised

Organisatsiooni tasandil võimaldavad kontaktivormid kohandada teie suhtluskanaleid vastavalt publiku vajadustele. Samuti töötavad nad 24/7, vähendades klienditeeninduse tööajal tehtavate kõnede arvu.

Kontaktivormide parimad tavad

Kuigi enamik veebisaitide teemasid hõlmavad algelist kontaktivormi seadistust, on suurepärase kontaktivormi loomine kunst, mida iga digiturundaja suudab õppida. Pidage meeles neid seitset parimat tava, et aidata teil luua kontaktivormi, mis on teie ettevõtte jaoks kasulik.

  1. Muutke oma vorm nii mugavaks, et seda saab täita 25 sekundiga või vähem.
  2. Olge kliendiandmete säilitamise osas läbipaistev.
  3. Lubage oma kontaktivormil saata külastajale nende vastuste koopia.
  4. Mõõtke oma kontakti lehe edukust, jälgides lehe müügivihje konversioonimäära.
  5. Katsetage pidevalt oma kontaktivormi, et veenduda, et vastused ei kaoks, ja anda klientidele teada, kui vorm on võrgust väljas.
  6. Lisage kontaktivormile alternatiivsed viisid, kuidas inimesed saavad teiega ühendust võtta, sh klienditeeninduse telefoninumbrid, e-posti aadressid ja lingid brändi omanduses olevatele sotsiaalmeedia kontodele.
  7. Öelge külastajatele, kui kaua nad võivad oodata, enne kui nad teist kuulevad.

17 parimat kontaktivormi

PakkujaCapterra hinnangTasuta versioonTasuta prooviversioon Alghind
LiveAgent4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust)JAHJAH$15 agent/kuus
Brosix 4.6/5 (umb. 60 arvustust)JAHJAH$5 /kuus
Infinumn/aEIn/an/a
ZenDesk4.3/5 (umb. 2500 arvustust)EIJAH$19 agendi kohta/kuus
HubSpot4.5/5 for HubSpot Marketing Hub (4455 arvustust)JAHJAH$50 /kuus
ClickUp4.7/5 (umb. 2100 arvustust)JAHJAH€7.57 /kuus
Invision4.6/5 (umb. 600 arvustust)JAHJAH$15 /kuus
Pixpa3.8/5 (4 arvustust)EIJAH$8 /kuus
Marvel4.5/5 (umb. 70 arvustust)JAHEI$12 /kuus
Yetin/an/an/an/a
Moosend4.8/5 (umb. 140 arvustust)JAHJAH€10 /kuus
Brandwatch3.8/5 (umb. 10 arvustust)EIEIn/a
Yummygumn/a n/an/an/a
Basecamp4.3/5 (umb. 12000 arvustust)JAHJAH$99 /kuus
Focuslabn/aEIEIn/a
Shift4Shopn/aEIEIn/a
Kyleadsn/aEIJAH$49 /kuus
25. märtsi seisuga

Parimad kontaktivormid, et teid inspireerida

Hästi läbimõeldud meiega ühenduse võtmise vorm on vara, mis esindab teie ettevõtet, ühendab teid avalikkusega ja hoiab teie kliendid rahulolevana. Kuigi teie organisatsiooni kasutatav vorm peaks teie ettevõtet ainulaadselt esindama, on turundajatel alati kasulik näha, kuidas juhtivad organisatsioonid oma vorme kujundavad.

Et pakkuda teile inspiratsiooni, olen siia alla kogunud 17 lemmikut kontaktivormi.

1.LiveAgent

1.LiveAgent - App - Uploads - 2019 - 10 - Example Of Contact Form 3.jpg

Kaasaegsed kliendid ootavad positiivseid ja isikupärastatud kogemusi igal ajal ja kõigil platvormidel.

LiveAgent on klienditoe tarkvara kõigi sidekanalite haldamiseks ühest liidesest. Iga teade teisendatakse piletiks ja salvestatakse universaalsesse postkasti.

Selle Kontaktvormi ilu on vabadus valida paljude erinevate stiilide hulgast, mis on saadaval kontaktivormide galeriisvõi võimalus luua kohandatud vormi.

Kontaktivormi-galerii-LiveAgent

Teine aspekt on interaktiivsuse tase, kuna kliendid saavad vormi aktiveerida, klõpsates nupul Kontakt.

Kui vaatajaskond soovib veebisaidile jõudes vormi täita, saab konto kasutaja valida lehesisese vormi. Vaadake vormi seadistamise ja kohandamise videot siit.

Saate lisada mitu erineva kujundusega kontaktivormi mitmele lehele, näiteks suure liiklusega lehtedele, nagu kassaleht. Üsna kasulik konversioonide jaoks, kas pole nõus?

Omnikanalilise tugiteenuse pakkujana on LiveAgent pühendunud kulutõhususele ilma efektiivsust vähendamata. Seetõttu saab LiveAgenti kontaktivormi integreerida teadmusbaasiga

Kasutajad saavad kirja panna lähtelehe pealkirja, märksõnad, kirjelduse ja leida vastused oma küsimustele, minimeerides tugipiletite esitamise vajadusi.

Kontaktvormid on saadaval kõigis LiveAgenti hinnaplaanides, kuid tasuta konto puhul on kohandamine piiratud ainult ühe vormiga.

Kokkuvõte: lai valik kohandamise võimalusi
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 29 dollarist agendi kohta kuus
Capterra hinnang: 4.7/5 (988 arvustust) 2. märtsi seisuga aastal 2021

Try out LiveAgent today

Start a free 14-day trial and try out all customizable features.

2. Brosix

2. Brosix - App - Uploads - 2021 - 03 - Image2.jpg

Brosixi kontaktileht on kaunilt kujundatud, et see vastaks mitmekesise inimrühma vajadustele. Selle asemel, et suunata kõiki vormi täitma, pakub Brosix külastajatele oma probleemide lahendamiseks kolme erinevat tüüpi ressursse.

See sisaldab ‘Korduma kippuvaid küsimusi’ klientidele ja müügivihjetele, ‘Tekstiõpetusi’ tehniliste probleemidega klientidele ja ‘Videoõpetusi’ klientidele, kes on visuaalsed õppijad. 

2. Brosix - App - Uploads - 2021 - 03 - Image4.png

Kui klõpsate lehel Videoõpetused, näete, et Brosix on manustanud Youtube’i õpetused oma veebisaidi teadmusbaasi. See võimaldab klientidel põhiprobleeme lahendada ilma eraldi veebisaidile suunamiseta. Kui kliendid peavad registreerima teeninduse pileti, muudab see protsessi äärmiselt kiireks.

Klientidele iseteeninduse võimaldamine on Brosixi jaoks suurepärane turunduskäik, kuna see annab klientidele kõrge kontrolli oma klienditeeninduse kogemuse üle. Minu jaoks on see suurepärane kontaktivorm, sest see sobib Brosixi toodetega, rahuldades samal ajal nende klientide vajadusi.

Kokkuvõte: täiustatud iseteeninduse eesmärgil rakendatakse õpetusi otse meiega ühenduse võtmise lehel
Hind: startup pakett on saadaval kuni 3 kasutajale, tasulised plaanid alates 5 dollarist kasutaja kohta kuus
Capterra hinnang: 4.6/5 (umb. 60 arvustust) 25. märsti seisuga aastal 2021

3. Infinum

3. Infinum - App - Uploads - 2021 - 03 - Image.png

Mõnikord on parimad meiega ühenduse võtmise lehed kõige lihtsamad – nagu see Infinumi kontaktileht. Kuigi paljud organisatsioonid otsustavad oma kontaktlehte täiendada, ei vastaks see Infinumi külastajate vajadustele.

Selle asemel on digitaalse turunduse organisatsioon otsustanud kasutada oma tugevaid külgi lihtsa ja klassikalise disainiga, mis annab külastajatele kolm valikut: liituge meiega, palgake meid tööle või saadke organisatsioonile meilisõnum.

See kontaktileht on aga geniaalne veel ühel põhjusel: see töötab globaalselt. Infinum teeb koostööd klientidega USA-s ja kogu Euroopas. Need kliendid räägivad mitmesuguseid keeli, sealhulgas inglise, horvaadi, saksa, itaalia ja sloveenia keelt.

Kui Infinum oleks otsustanud oma kontaktide lehel oleva koopia keerulisemaks muuta, oleks automaattõlge kontakteerumise lehe mitte inglise keelt kõnelevate külastajate jaoks hävitanud.

Lihtsa keelega, nagu „tere” ja „millega me saame teid aidata”, saab veebisaidil oleva koopia automaatselt tõlkida, ilma et seda valesti tõlgendataks. See muudab selle lühikeseks, armsaks ja nutikaks.

Kokkuvõte: lihtne keel ja disain
Hind: n/a
Capterra hinnang: n/a

4. ZenDesk

4. ZenDesk - App - Uploads - 2021 - 03 - Image6.png

Kui on olemas vorm, mis näitab meile tegevusele kutsete (CTA) tõelist jõudu, on see ZenDeski kontaktivorm. Hea CTA kunsti valdamine võib olla keeruline, kuid ZenDesk muudab selle kokkuvõtliku, otsese ja sõbraliku koopia abil sujuvaks.

ZenDeski kontaktileht jagab külastajad kahte rühma: potentsiaalsed kliendid ja olemasolevad kliendid.

Potentsiaalsed kliendid suunatakse suhtlema müügimeeskonnaga, kasutades oma tarkvara uutele klientidele pehmeks müümiseks keelt ja fraase, nagu “aitame teil leida õiged tooted”, “teie ettevõte”. See muudab ZenDeski usaldusväärseks enne, kui uued kliendid on müügiosakonnaga rääkinud.

Kontaktileht võimaldab ka iseteenindusvalikut – “Mine abikeskusesse“. Olemasolevad kliendid, kes on platvormiga juba tuttavad, hindavad seda, kuna see on väärtuslik aja kokkuhoid.

4. ZenDesk - App - Uploads - 2021 - 03 - Image 1.png

Kuigi ZenDesk teenindab üle 200 000 olemasoleva kliendi üle maailma, on nad loonud abikeskuse, mis vastab enamiku klientide vajadustele. See vähendab vastuste arvu, millele ZenDeski klienditeenindus peab vastama, muutes selle tohutuks kulusid kokkuhoidvaks investeeringuks.

See abikeskus on oluline ka teisel põhjusel. Igal lehel on kontaktivorm “hankige abi”, mis muudab teenusepileti logimise koheseks.

Kokkuvõte: arusaadavad CTAd potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 19 dollarist agendi kohta kuus
Capterra hinnang: 4.3/5 (umb. 2500 arvustust) 25. märtsi seisuga aastal 2021

5. HubSpot

Hubspoti tasuta veebivormi koostaja
Hubspoti tasuta veebivormi koostaja

HubSpot on full-stack CRM platvorm, mis sisaldab võimsate tasuta tööriistade komplekti, mis aitavad teil oma äri kasvatada, sealhulgas ka veebivormi koostaja. HubSpotiga saate luua viit erinevat tüüpi vorme: eraldiseisvad vormid, manustatud vormid, hüpikaknad, libistatavad kastid ja rippmenüü bännerid.

HubSpot Forms aitab kasutajatel muuta anonüümsed veebisaidi külastajad müügivihjeteks ja koguda müügivihjete teavet CRM-i. Tegelikult on tasuta CRM üks eeliseid, mis eristab HubSpoti teistest sarnastest tööriistadest. Iga kord, kui keegi täidab HubSpoti kaudu kontaktivormi, salvestatakse tema teave automaatselt tasuta CRM-i, kus müügi- ja turundusmeeskonnad saavad müügivihjeid veelgi kasvatada.

Kokkuvõte: kontakti- ja müügivihje vormide koostaja on integreeritud CRM-i, meiliturunduse tööriista ja sihtlehe koostajaga
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 50 dollarist agendi kohta kuus
Capterra hinnang: 4.5/5 HubSpot Marketing Hubile (4455 arvustust) 25. märts 2021 seisuga

6. ClickUp

6. ClickUp - App - Uploads - 2021 - 03 - Image 4.jpeg

Kuigi läbiproovitud kontaktileht on paljude organisatsioonide jaoks kasulik, on selle manustamine veebisaidi avalehele tavaline standard. Sellist mudelit järgis ClickUp, lisades oma kontaktilehe sisu ekraani paremas servas olevasse vidinasse.

ClickUpi lähenemine siin on ainulaadne, kuna nende kontaktivormi vidin võimaldab külastajatel otsida nende teadmusbaasi artikleid ja logida vormis pileteid. See võimaldab külastajatel vajaliku sisu väga kiiresti leida.

Laiemalt võttes on meiega ühenduse võtmise vormi manustamine oma veebisaidi põhiteenuste lehtedele nutikas klienditeeninduse samm kolmel põhjusel.

  1. See vähendab sammude arvu, mida külastajad peavad pileti registreerimiseks tegema, mis toob kaasa rohkem logitud pileteid ja kõrgema kliendi konversioonimäära.
  2. See vähendab lehtede arvu, mida külastajad peavad läbi kammima, vähendades seeläbi teie põrkemäära.
  3. See on mobiilisõbralik. Uuringud näitavad, et 80% mobiilikasutajatest kasutavad oma seadmeid internetis sirvimiseks – see tähendab, et kontaktivormid mis mobiilseadmetes ei tööta, on suurele osale teie klientidest kasutuskõlbmatud.
Kokkuvõte: kontaktivorm on manustatud otse avalehele
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 5 dollarist kuus
Capterra hinnang: 4,7/5 (umbes 2100 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga

Round the clock service

Provide 24/7 customer support by implementing a Contact form on your website.

7. Invision

7. Invision - App - Uploads - 2021 - 03 - Image7.png

Parimad kontaktilehed on üles ehitatud hea kasutajakogemuse (UX) disaini põhimõtetega. See tähendab, et need on puhtad, hõlpsasti kasutatavad, funktsionaalsed ja vastavad klientide vajadustele.

Suurepärase kasutuskogemuse disaini osas märgitakse Invisioni kontaktilehel kõik need ruudud – lihtne, arusaadav ja loodud pakkuma klientidele kohandatud lahendusi.

Digitaalse turundajana meeldib mulle, et see sisaldab erinevaid kontaktivorme, teadmusbaasi linke ja vestlusrobotit digitaalse klienditeeninduse vormina.

Erinevalt tavalistest vestlusrobotidest suunab Invisioni vestlusrobot kliente nende jaoks parima lahenduse suunas.

Nagu allpool näete, suunab vestlusbot külastajaid täitmakontaktivormi, mis suunab nad vastavasse osakonda. See lõikab välja klienditeeninduse kui vahendaja, mille tulemuseks on probleemide kiirem lahendamine võrrelde ssellega, kui süsteem peaks kõiki vorme logima ühes tsentraalses kohas.

7. Invision - App - Uploads - 2021 - 03 - Image 2.png
Kokkuvõte: sisaldab traditsioonilise klienditoe lisandina vestlusrobotit
Hind: saadaval tasuta versioon, tasulised plaanid alates 15 dollarist kuus
Capterra hinnang: 4,6/5 (umbes 600 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga

8. Pixpa

8. Pixpa - App - Uploads - 2021 - 03 - Image9.png

Kas märkate midagi olulist Pixpa kontaktivormi lõpus?

Kui arvasite ära “captcha”, on teil õigus!

Kontaktivormid on klientidele mugav viis teiega ühenduse võtmiseks, kuid neid sihivad sageli ka robotid, mis saadavad ettevõtetele tuhandeid rämpspostisõnumeid.

Nende sõnumite sorteerimine on valus ja vähendab aega, mil klienditeenindajad saavad inimestega suhtlema. Kuid saate need sõnumid peatada, lisades vormi lõppu captcha.

Kuna robotid ei suuda visuaalset teavet töödelda nagu inimene, ei suuda nad captcha’t läbida. See takistab neid piletit registreerimast – tagades, et saate teeninduspileteid ainult päris inimestelt.

Kui soovite muuta oma kontaktilehe turvaliseks, paluge külastajatel täita Captcha, enne kui nad näevad teie klienditeeninduse e-posti aadresse. See hoiab ära selle, et rämpspostirobotid saaksid teie organisatsioonile pahatahtlikke e-kirju saata.

Kokkuvõte: täiustatud küberturvalisus Captcha kasutamisega
Hind: saadaval on ainult tasuta prooviperiood, tasulised plaanid alates 8 dollarist kuus
Capterra hinnang: 3.8/5 (4 arvustust) 25. märts 2021 seisuga

9. Marvel

9. Marvel - App - Uploads - 2021 - 03 - Image 3.png

Kuigi teie veebisait ei pea olema täiuslik, võib läbimõeldud kujundus parandada külastajate kogemust. Näeme seda Marveli kontaktilehel, kuna Marvel on kasutanud mitmeid graafilisi ja UX-i kujunduselemente, et muuta nende kontaktleht soojaks ja kutsuvaks. See sisaldab järgmisi elemente:

  • Suure pildi kasutamine, et juhtida vaataja tähelepanu kontaktivormile.
  • Soojade ja sõbralike värvide kasutamine tervitatava õhkkonna loomiseks.
  • Ühtse värviskeemi kasutamine, mis ühildub nende kaubamärgiga.
  • Ühtse teksti kasutamine kogu saidil.
  • Tühiruumi kasutamine lehe põhiosade rõhutamiseks.

Marveli kontaktileht on suurepärane ka teisel põhjusel – see viitab organisatsiooni meediakomplekti. Hea ajakirjanduskomplekti väljatöötamine on uskumatult oluline ettevõtetele, kes tegelevad jaemüügiga sidusettevõtete kaudu, esinevad meedias või töötavad investoritega. Teie kontaktikoht on alati meediakomplekti jaoks ideaalne koht, kuna külastajad loodavad selle just sealt leida.

9. Marvel - App - Uploads - 2021 - 03 - Image 4.png
Kokkuvõte: graafiliselt ja esteetiliselt meeldiv disain koos lingiga organisatsiooni meediakomplektile
Hind: saadaval on tasuta versioon, tasulised plaanid alates 12 dollarist kuus
Capterra hinnang: 4,5/5 (umbes 70 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga

10. Yeti

10. Yeti - App - Uploads - 2021 - 03 - Image12.png

Kõik armastavad väikest huumorit, mistõttu väärib see Yeti kontaktilehekülg turunduse eest kuldtähte. Yeti müüb vaba aja veetmiseks mõeldud kaupu, mida nad on valinud turustamiseks kuival huumoril põhineva brändi isikupäraga. Nagu näete nende kontaktilehelt, töötab see nende sihtrühmaga hästi ja jätab nad tavapärasematest kaubamärkidest kõrvale.

Yeti kontaktilehel on samuti lihtne navigeerida. Märkus “kuigi oleme suitsusignaalidega hästi hakkama saanud, on meil lihtsamad viisid ühenduse võtmiseks ja teie küsimustele vastamiseks” on naljakas, kuid toimib ka juhisena, kuna suunab külastajad seitsme klienditeeninduse võimaluse ja kontaktivormi suunas.

Kokkuvõte: humoorikad fraasid, mis näitavad brändi isikupära
Hind: n/a
Capterra hinnang: n/a

11. Moosend

11. Moosend - App - Uploads - 2021 - 03 - Image14.png

Kuigi mulle meeldib hea kontaktivorm, ei ole standardne üheleheline veebivorm iga klienditeeninduse osakonna jaoks õige suhtlusvahend. Seetõttu armastan Moosendi lähenemist.

Moosend on otsustanud loobuda traditsioonilisest kontaktivormi lehest ja valib mitmeleheküljelise lähenemise. Nagu ülalt näha, suunab nende kontaktileht külastajad iga osakonna kontaktivormi juurde. See tähendab, et külastajad, kes peavad rääkima müügi, tehnilise toe ja turundusega, täidavad erinevad vormid, mis lähevad otse asjaomasesse osakonda.

Need vormid on saadaval ka Moosendi vestlusroboti kaudu (nähtav allpool), mis annab klientidele juurdepääsu vormi miniversioonile igal Moosendi lehel.

11. Moosend - App - Uploads - 2021 - 03 - Image15.png
Kokkuvõte: iga osakonna jaoks erinev vorm
Hind: saadaval on tasuta versioon, tasulised plaanid alates 10 dollarist kuus
Capterra hinnang: 4.8/5 (umb. 140 arvustust) 25. märts 2021 seisuga

Create you own Contact form

LiveAgent gives you the power to design your own Contact form, thus helping you improve customer service.<br> Curious about all the opportunities?

12. Brandwatch

12. Brandwatch - App - Uploads - 2021 - 03 - Image16.png

Nagu paljudel selles loendis olevatel kaubamärkidel, on ka Brandwatchil ülemaailmne kliendibaas, kes räägib paljusid keeli. Tagamaks, et nad saavad suhelda nende klientidega samast piirkonnast, suunab Brandwatch oma kliendid iga kogukonna jaoks määratud müügimeeskonna poole.

Kuigi paljud ettevõtted teevad seda kulisside taga, kannab Brandwatch oma ülemaailmset staatust uhkelt – ja see toimib nende kasuks, positsioneerides neid rahvusvahelise turunduse jõujaamana.

Veel üks suurepärane funktsioon selle kontakti leheküljel, mida ma armastan: Brandwatchi ühenduse võtmise vorm kutsub külastajaid registreeruma e-posti meililistiga.

Kui enamik brände salvestab klientide poolt kontaktivormi kaudu edastatud andmed, kasutavad ainult mõned kaubamärgid aktiivselt vorme uute tellijate meililistidesse värbamiseks. Kui külastajad täidavad kontaktivorme, avavad nad juba teie kaubamärgiga kahepoolse vestluse. Brändina saate seda suhtluskanalit pikaajaliselt avatuna hoida ning suunata külalisi oma meililisti.

Kokkuvõte: kutsub aktiivselt uusi tellijaid registreeruma meililistiga
Hind: n/a
Capterra hinnang: 3.8/5 (umb. 10 arvustust) 25. märtsi 2021 seisuga

13. Yummygum

13. Yummygum - App - Uploads - 2021 - 03 - Image17.png

Yummygumi kontaktileht on suurepärane näide professionaalsest, kuid lõbusast lähenemisest kliendisuhtlusele.

Digitaalse turunduse agentuurina töötab Yummygum erinevate klientidega – see tähendab, et nende kontaktide leht peab sobima laiale sihtrühmale.

Nagu paljud parimad kontaktivormid, on Yummygum otsustanud rahuldada iga kliendisegmenti, kasutades mitmeid meiega ühenduse võtmise vorme. Need vormid on hästi kujundatud, kuna need on vabas stiilis ja sõbralikud, kuid koguvad kõik andmed, mida Yummygum vajab uue kliendiga kohtumisel.

Mulle meeldib ka see, et Yummygumi kontaktileht sisaldab ka valikut „Videokõne planeerimine”, kuna see annab külastajatele mugava võimaluse Yummygumiga kohtumist ajastada.

Kokkuvõte: sobib paljudele vaatajaskondadele
Hind: n/a
Capterra hinnang: n/a

14. Basecamp

14. Basecamp - App - Uploads - 2021 - 03 - Image18.png

Digitaalses suhtlusmaailmas kipume unustama, kui oluline on inimestevaheline side klienditeeninduses. Sellepärast armastangi seda Basecampi kontaktilehte.

Basecampi kontaktileht on kujundatud ümber sõnumi, et nende klienditeenindusmeeskond on sõbralik, vastutulelik ja abivalmis. Selleks on nad kasutanud meeldivat graafikat ja selliseid fraase, nagu “alati inimesed, mitte kunagi robotid” ja “sõbralik rahvas alati kuuldel.” Need on võimsad turundussõnumid, kuna need loovad külastajatega isikliku sideme enne, kui nad klienditeenindusega räägivad.

Selle lehe graafika kujundamiseks on Basecamp joonistanud ka väikese karikatuuri igast oma klienditeenindajast. See on loominguline, kuna see lisab isikupära, mida kliendid kindlasti hindavad.

Kokkuvõte: sõbralik graafika saadab sõnumi vastutulelikust ja osavõtlikust klienditeenindusest
Hind: saadaval on tasuta versioon, tasulised plaanid alates 99 dollarist kuus
Capterra hinnang: 4.3/5 (umb. 12000 arvustust) 25. märts 2021 seisuga

15. Focuslab

15. Focuslab - App - Uploads - 2021 - 03 - Image19.png

See Focuslabi kontaktivorm on hea näide sellest, kuidas kaubamärgid saavad potentsiaalsete projektide kohta kiiresti kvaliteetseid andmeid koguda. Tavapärase vormi asemel juhendab Focuslab külastajaid nendes lausetes olevate lünkade täitmisel.

See loob kliendiloo, mis annab Focuslabile täieliku ülevaate klientide soovidest, ootustest ja eelarvest. Digitaalse turunduse ettevõtte jaoks on see teave väärtuslik, kuna see võimaldab Focuslabsil kindlaks teha, kas nad saavad potentsiaalset klienti ühe vormiga aidata.

Sellest on kasu nii Focuslabsile kui ka potentsiaalsetele klientidele, kuna see kiirendab klientide hankimise protsessi.

Kokkuvõte: külastajad sisestavad küsimustele vastused
Hind: n/a
Capterra hinnang: n/a

16. Shift4Shop

16. Shift4Shop - App - Uploads - 2021 - 03 - Image 7.png

Oma kontaktilehe loomisel on oluline rääkida lugu oma brändist. Teie brändi lugu toimib teie organisatsiooni jaoks sotsiaalse tõestuse vormina, kuna see näitab, et olete usaldusväärne, teadlik ja kogenud. Mida positiivsemalt külastajad teie brändiloole reageerivad, seda mugavamalt tunnevad nad end teie organisatsioonis.

Digiturundajana meeldib mulle, kuidas Shift4Shop on oma kontaktlehel brändiloo rääkinud. Sellel lehel on lihtne navigeerida, kuid see annab külastajatele selge pildi Shift4Shopi ajaloost, visioonist ja väärtustest. Shift4Shop on pakkunud ka üksikasjalikku teavet oma juhtkonna ja heategevuse kohta ning rahulolevate klientide sotsiaalseid tõendeid. See teave loob organisatsioonist rikkaliku pildi ja loob positiivse mulje, mis jääb külastajatele meelde.

Shift4Shop annab külastajatele lehe lõpus neli osakonda, kellega ühendust võtta – inimressursid, müük, tugi ja suhtekorraldus. See suunab külastajad päringu jaoks õige osakonna poole, vähendades klienditeeninduse vastuste arvu.

16. Shift4Shop - App - Uploads - 2021 - 03 - Image21.png
Kokkuvõte: mitte ainult kontaktivorm, vaid sotsiaalne tõend, mis annab teavet ettevõtte kohta
Hind: n/a
Capterra hinnang: n/a

17. Kyleads

17. Kyleads - App - Uploads - 2021 - 03 - Image 8.png

Miski pole tähtsam kui klientide usalduse loomine, mistõttu on oluline kasutada oma kontaktilehel häid küberturvalisuse tavasid.

Seetõttu mulle meeldib see Kyleadsi kontaktileht. Kyleads on otsustanud anda külastajatele vestlusroboti, lihtsa vormi ja e-posti aadressi, mille kaudu nendega ühendust võtta. Kõigi nende puhul on nad rakendanud hästi läbi uuritud küberturvalisuse ettevaatusabinõusid.

Esiteks on nende vestlusbot kaitstud captcha tehnoloogiaga, mis takistab mitte inimestest külastajaid vastust logimast.

Teiseks on nende e-posti aadress loetletud ilma “@” märgita, mis takistab robotite poolt rämpsosti saatmist.

Viimaseks on Kyleads otsustanud olla oma andmehaldustavadega avalik, suunates külastajaid oma privaatsuspoliitika juurde.

Mulle meeldib see lähenemine, kuna see loob Kyleadsi ja nende külastajate vahel täieliku läbipaistvuse. Kuna usaldus ja läbipaistvus on terve brändi-kliendi suhte alus, on see kontaktileht ideaalne klienditeenindustööriist Kyleadsile.

Kokkuvõte: läbipaistev ja usaldusväärne
Hind: saadaval on ainult tasuta prooviperiood, tasulised plaanid alates 49 dollarist kuus
Capterra hinnang: n/a

Inspired to make a change?

Acquire more leads and create a Contact form that expresses your brand image. Sign up today.

Lõpetuseks

Kontaktlehed on suurepärane müügivihjete genereerimise tööriist iga kaubamärgi jaoks, mistõttu on kvaliteetse kontaktivormi kujundamine nii oluline. Kuigi teie brändi jaoks ideaalne kontaktivorm sõltub teie klientidest, on suurepärased kontaktlehed:

  • Lihtsasti navigeeritavad.
  • Kasutavad usaldusväärset andmete töötlemist ja küberturvalisuse tavasid.
  • Kasutavad tugevaid kutseid tegevusele.
  • Räägivad lugu teie brändist.
  • Segmenteerivad külastajaid gruppidesse.
  • Esitavad linke levinud probleemide ressurssidele.
  • Koguvad potentsiaalsetelt klientidelt kõrgekvaliteetseid andmeid.
  • Näitavad teie brändi inimlikku poolt.
  • Sobivad globaalsetele publikutele.

Nagu ülaltoodud näidetest nägime, on kontaktilehe kujundamiseks palju võimalusi kõigi nende ruutude märkimiseks. Ainus, mida vajate, on väike katse-eksituse meetod ja tervislik annus loovust.

Vestluse pistikprogrammCapterra hinnangTasuta versioonTasuta prooviperioodAlghind
LiveAgent4.7/5 (ligikaudu 1000 arvustust)JAHJAH$15 agent/kuus
Brosix 4.6/5 (umb. 60 arvustust)JAHJAH$5 /kuus
Infiniumn/aEIn/an/a
ZenDesk4.3/5 (umb. 2500 arvustust)JAHJAH$19 agendi kohta/kuus
HubSpot4.5/5 for HubSpot Marketing Hub (4455 arvustust)JAHJAH$50 /kuus
ClickUp4.7/5 (umb. 2100 arvustust)JAHJAH$5 /kuus
Invision4.6/5 (umb. 600 arvustust)JAHJAH$15 /kuus
Pixpa3.8/5 (4 arvustust)EIJAH$8 /kuus
Marvel4.5/5 (umb. 70 arvustust)JAHEI$12 /kuus
Yetin/an/an/an/a
Moosend4.8/5 (umb. 140 arvustust)JAHJAH€10 /kuus
Brandwatch3.8/5 (umb. 10 arvustust)EIEIn/a
Yummygumn/an/an/an/a
Basecamp4.3/5 (umb. 12000 arvustust)JAHJAH$99 /kuus
Focuslabn/aEIEIn/a
Shift4Shopn/aEIEIn/a
Kyleadsn/aEIJAH$49 /kuus

Toimetaja märkus: kui mõni ülevaateartiklis sisalduv teave on ebatäpne, võtke meiega ühendust ja me muudame selle õigeks.

Mark Xavier Quadros

Külalispostituse autor

Mark Xavier Quadros

Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.