Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kõnekeskuse automatiseerimine

Olete hädas kvaliteetse klienditeeninduse pakkumisega läbi kõnekeskuse kliendipäringute suure mahu tõttu?

Peaksite kindlasti sellele tähelepanu pöörama, sest see võib teie äri hävitada.

Kas teadsite, et peaaegu 60% klientidest lahkuvad brändidest halva klienditeeninduse tõttu?

See ei pea aga nii olema. Tänapäeval on meil olemas tehnoloogia ja vahendid korduvate igapäevaste protsesside automatiseerimiseks, näiteks klienditoe tarkvara, kõnekeskuste tarkvara jne.

Mis on kõnekeskuse automatiseerimine?

Kõnekeskuse automatiseerimine hõlmab funktsioone, mis võimaldavad teie ettevõttel kõnesid tõhusalt ja tulemuslikult käsitleda, automatiseerides korduvaid igapäevaseid protsesse. Näiteks kõne marsruutimine hoiab ära tarbetud ümbersuunamised, suunates kliendi kohe sobivasse tugiosakonda. Selle tulemusena väheneb ooteaeg ja pettumus, mis lõppkokkuvõttes suurendab klientide rahulolu.

Millist mõju avaldab kõnekeskuse automatiseerimine teie ettevõttele?

  • Suurenenud kliendirahulolu
  • Paranenud agentide töövoog
  • Tõhustatud kliendikogemus
  • Vähendatud klienditeeninduse kulud
  • Suurenenud tulu

Kuidas saate automatiseerida korduvaid protsesse oma kõnekeskuses?

Tutvuge allpool LiveAgent’i kasutajatoe tarkvara funktsioonidega, mis aitavad teil automatiseerida kõnekeskuse igapäevaseid ülesandeid. 

Milliseid funktsioone pakub LiveAgent kõnekeskuse automatiseerimiseks?

IVR

Interaktiivne häälvastus ehk IVR on süsteem, mis suhtleb helistajatega ja vastab helistaja vastuse põhjal asjakohase tegevusega/teabega. IVR menüü loomine võib suurendada klientide rahulolu ja parandada agentide töövoogu, kuna kõne suunatakse automaatselt sobivasse osakonda.

Automaatne tagasihelistamine

Pikad ooteajad võivad põhjustada klientide pettumust. Selle tulemusena on kliendid altid valima teie ettevõtte asemel konkurendi. Funktsioon automaatne tagasihelistamine võimaldab klientidel taotleda tagasihelistamist, kui klienditeenindajaid ei ole saadaval või kui ootejärjekord/ -aeg on liiga pikk. See lihtne kõnekeskuse automatiseerimise funktsioon võib ära hoida halva kliendikogemuse ja tõsta teie klienditeenindust põhimõtteliselt koheselt.

Kõnede marsruteerimine

Kõne marsruutimine on veel üks automatiseerimise funktsioon, mis säästab teie agentide ja klientide aega. See võimaldab klientidel valida IVR-i kaudu eelistatud osakonna. Seega, kui nad otsivad müügiosakonda, suunatakse nad automaatselt pädeva agendi juurde.

CRM 

LiveAgent võimaldab teil integreerida CRM ehk kliendisuhete haldamist, et hoida kõiki kliendiandmeid ühes kohas. See on suurepärane täiendus kõnekeskustele, sest saate automaatselt vaadata kliendiandmeid piletites. Te ei pea kliendiandmete otsimiseks platvormide vahel vahetama. CRM-integratsioon automatiseerib protsessi ja säästab teie töötajate aega ja energiat.

Ajareeglid

Ajareeglid on üsna mitmekülgne funktsioon LiveAgent’is. See võimaldab teil automatiseerida konkreetseid protsesse/tegevusi, mis käivituvad teatud ajal.

Tänapäeval on väga oluline, et pärast kontaktiga klientidega toimuksid järeltoimingud, näiteks tagasiside või müügi/turunduse eesmärgil. Klienditeenindajad saavad aga iga päev märkimisväärse hulga kliendipäringuid. Ajareeglite funktsioon võimaldab teil saata näiteks järelmeetmena turundussõnumi/sõnumi teatud ajal ilma agenti kaasamata.

CloudTalk’i integratsioon

LiveAgent’i eesmärk on ühendada kõik vajalikud platvormid ühte kasutajaliidesesse, et parandada töövoogu ja pakkuda kliendile suurepäraseid võimalusi. Selle tulemusena pakub LiveAgent korralikku hulka integratsioone, näiteks koostöövahendeid, arvete haldamise vahendeid, kõnevahendeid ja muud. Näiteks võimaldab CloudTalk’i integratsioon parandada kõnekeskuse töövoogu, valides automaatselt numbreid. See kõnekeskuse automatiseerimise funktsioon on kasulik müügi- ja turundusmeeskondadele, kuna nad teevad iga päev palju väljaminevaid kõnesid.

Lisateabe saamiseks vaadake meie põhjalikku CloudTalk’i integreerimise artiklit.

Automaatne piletite jaotamine

Automaatne piletite jaotamine on LiveAgent’i töövoo automatiseerimise funktsioon, mis võimaldab teil jaotada kliendipäringuid vastavalt oma eelistustele. Funktsioon võimaldab teil määrata eelistatud optimaalse piletikoormuse agentidele. Seetõttu on vähem vigu, arusaamatusi ja pettumust.

Meie nõuanne: Liiga palju automatiseerimist võib olla kahjulik. Seega automatiseerige ainult need ülesanded, mis on kooskõlas teie ärieesmärkidega.

Ei tea LiveAgenti?

LiveAgent on kasutajatoe tarkvara, mis võimaldab teil pakkuda oma klientidele suurepärast mitmekanalilist kogemust. Tarkvara pakub kõnekeskust, piletisüsteemi, kliendiportaali, reaalajas vestlust, teadmusbaasi, foorumit ja sotsiaalmeedia integratsiooni. Selle tulemusena saavad teie klienditeenindajad käsitleda kõiki sissetulevaid kliendipäringuid ühest kasutajaliidesest.

LiveAgent Product Tour

Milliseid muid kasulikke funktsioone LiveAgent veel pakub? 

LiveAgent pakub rohkem kui 180 funktsiooni, mille hulka kuulub ka kõnekeskuse automatiseerimine. Kui soovite saada kiiret ülevaate, vaadake allpool olevaid artikleid.

Ready to improve your call center?

LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 14-day free trial and save time, costs, and energy with automation.

14-DAY FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on kõnekeskuse automatiseerimine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse automatiseerimine hõlmab funktsioone, mis võimaldavad teie ettevõttel käsitleda kõnesid tõhusalt ja tulemuslikult, automatiseerides korduvaid igapäevaseid protsesse. Näiteks väldib kõnede marsruutimine tarbetuid ümbersuunamisi, suunates kliendi kohe sobivasse tugiosakonda. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millist mõju võib kõnekeskuse automatiseerimine avaldada teie ettevõttele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõnekeskuse automatiseerimine võib suurendada klientide rahulolu, parandada agentide töökorraldust ja parandada kliendikogemust.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised LiveAgent funktsioonid pakuvad kõnekeskuse automatiseerimist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent pakub kõnekeskuse automatiseerimise funktsioone nagu IVR, automaatne tagasihelistamine, kõne marsruutimine, automaatne piletite jaotamine ja palju muud.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo