Mis on klienditeeninduse konverentsid
Lühidalt öeldes on klienditeeninduse konverentsid sündmused, kus saavad kokku klienditeeninduse ja -kogemuse eksperdid ja spetsialistid. Nad osalevad, et jagada teadmisi ja rääkida viimastest edusammudest selles valdkonnas. Neid saab korraldada nii kohalike kui ka ülemaailmsete või rahvusvaheliste üritustena, kuhu kogunevad sajad spetsialistid.
Miks on klienditeeninduse konverentsid olulised?
“Meie meeskond käib igal aastal klienditeeninduse ja -kogemuse konverentsidel. Uute inimestega kohtumine ja vanade sõprade ja kolleegidega leppimine on alati tore. Arvan, et sellised üritused on kohustuslikud igale klienditeenindajale, kes soovib oma valdkonnas uusi võimalusi leida,”
Diana Adjadj – Kirjanik ettevõttes Best Essay Education.
Klienditeeninduse ja CX konverentsidel osalemisest on palju eeliseid. Mitte igaüks ei mõista, kui olulised nad teatud spetsialistide jaoks on.
Põhjused, miks kaaluda klienditeeninduskonverentsil osalemist
- Haridus: võib-olla on iga klienditeeninduse konverentsi kõige olulisem eesmärk harimine, mis jääb endiselt tähelepanu keskpunkti. Osalejatel on võimalus õppida midagi uut, kuulates kuulsaid esinejaid, jagades oma kogemusi kaaslastega ja palju muud.
- Võrgustiku loomine: Klienditeeninduse konverentside teine eelis on võrgustike loomine. Saate hõlpsasti leida sarnaselt mõtlevaid inimesi ja luua nendega hindamatuid suhteid. Kes teab, võib-olla on need ühel hetkel teie õnnepiletiks.
- Trenditeadlikkus: Teie ettevõtte klienditeeninduse täiustamiseks on oluline teada, millest praegu räägitakse või milliseid tavasid klienditeeninduse eksperdid rakendavad. Sellised konverentsid on ideaalsed, et olla kursis viimaste uudiste ja tendentsidega.
- Toote tutvustamine: Klienditeeninduse konverentsid sobivad suurepäraselt toote täiendavaks tutvustamiseks. Ettevõtetel on sageli võimalus tutvustada, millega nad on viimasel ajal tegelenud. Lisaks on võimalik reklaamida oma tooteid, muutes need näideteks, kuidas ettevõte oma toote abiga klienditeeninduse paremaks muutsid.
- Inspireerimine & Motiveerimine: Võib tunduda ebaolulisena, kuid klienditeeninduse konverentsid võivad anda teile positiivsust ja parandada teie emotsionaalset seisundit. Enamik osalejaid lahkub inspireerituna ja motivatsiooniga rohkem ära teha.
Kuidas mõjutavad klienditeeninduse konverentsid haridust?
“Me õpime terve oma elu. Keegi ei saa ju kõike korraga teada! Sellepärast on klienditeeninduse konverentsid nii toredad, sest need annavad võimaluse oma teadmisi täiendada, oskusi täiustada ja alati olla teadlik tööstuse viimastest suundumustest,”
Jessica Waterford – Kirjanik WOWgrade’is
Nagu eespool mainitud, on haridus iga klienditeeninduse konverentsi üks võtmekomponente. Spetsialistid kuulavad eksperte, kes annavad selle ja tolle kohta väärtuslikku nõu. Sellised teadmised aitavad spetsialistidel oma vanuses veelgi paremaks saada. Lisaks toimub sellistel üritustel regulaarselt töötubasid ja seansse.
Parimad klienditeeninduse konverentsid 2019
Nüüd teate kõike klienditeeninduse/CX-konverentsidest, sealhulgas nende eeliste kohta. Tutvuge allpool 2019. aasta parimate klienditeeninduse konverentside nimekirjaga, mille oleme loonud allpool.
5 parimat klienditeeninduse konverentsi 2019
Customer Contact Week (CCW)
See on maailma suurim kliendikontakti üritus CCW Digitaliga, mis on üks suurimaid klienditeenindusspetsialistide veebikogukondi. 2019. aastal tähistas see oma 20. juubelit (2018. aastal muudeti kaubamärki Call Center Weeki asemel Customer Contact Weekiks). Igal aastal kogunevad sellele üritusele parimad kliendikogemuse, -toe ja klienditeeninduse juhid üle kogu maailma. Ürituselt leiate töötubasid, ekskursioone ja seansse. 2019. aastal esinesid Verizon, HBO, Lyft, Hilton ja teised tuntud ettevõtted.
ICMI
Expo & Conference – ICMI-ga õppimise võimalused on lõputud. Igal aastal osaleb üle 1500 osaleja ja toimub üle 75 sessiooni. Konverentsi korraldab UBM (2018. aastal UBM koos Informa PLC-ga). ICMI on tuntud oma koolitajate, esinejate, valdkonna teadjate ja konsultantide meeskonna poolest. Kõik nad töötavad üheskoos, et aidata teil kindlaks määrata oma kontaktkeskuse tõhusus, hinnata oma toiminguid, tuvastada oma mitmekanaliline strateegia ja pakkuda tööriistu, mis aitavad teil motiveerida ja hallata oma klienditeenindusmeeskonda.
Northeast Contact Center Forum (NECCF)
NECCF-i iga-aastane konverents ja näitus keskendub klienditeeninduse valdkonna uusima tehnoloogia ja uuenduste tutvustamisele. 2001. aastal asutatud Northeast Contact Center Forum on tuntud oma ekspertide juhitud töötubade, ümarlauaarutelude ja lõputute võrgustike loomise võimaluste poolest. Nagu nimigi ütleb, toimub üritus peamiselt Kirde piirkonnas, sealhulgas sellistes osariikides nagu Rhode Island, Massachusetts, Connecticut, Maine, Vermont ja New Hampshire.
Customer Experience Strategies Summit
See üritus toob kokku kliendikogemuse professionaalid kogu Põhja-Ameerikast. 2019. aastal oli palju esinejaid tuntud ettevõtetelt, nagu Toyota, Uber, Wal-Mart ja teised. Customer Experience Strategies Summit keskendub hõõrdumatu CX 360 visiooni loomisele, kasutades mängu muutvaid kliendikogemuse tehnoloogiaid ja KPI-de kasutamist kulude vähendamiseks. Üritus lubab ka aidata klienditeeninduse professionaalidel muu hulgas vallandada sotsiaalmeedia kogu jõu, hallata digitaalset kliendikogemuse pöörasust ja suurendada lojaalsust.
Chief Experience Officer (CXO) Exchange
CXO Exchange’is saate kohtuda tipptasemel klientide ja kannatlike kogemuste juhtidega. See sündmus keskendub inimestele, strateegiale, innovatsioonile, disainile ja arusaamadele, mis aitavad spetsialistidel pakkuda parimat kliendikogemust. 2019. aastal esinesid Microsofti, Johnson & Johnsoni, Walgreensi, Lenovo, Headspace jt. Chief Experience Officer Exchange on samuti osa kliendikontaktide nädalast, mis on esmaklassiline kutsetega üritus kõige kõrgematele CXO juhtidele.
Kokkuvõtteks
Kokkuvõtteks võib öelda, et klienditeenindus ja CX konverentsid on kindlasti üritused, mida iga klienditeenindaja peab külastama. Üritustest on neile palju kasu ning ka positiivne ja püsiv mõju haridusele.
Avastage iseseisvalt
Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Klienditeeninduse roll kliendikogemuses
Parandage kliendikogemust tõhusa klienditeeninduse kaudu! Avastage 6 olulist nõuannet, et rahuldada ja hoida oma kliente.