• Akadeemia
  • Klienditeeninduse konverentsid ja nende mõju haridusele

Klienditeeninduse konverentsid ja nende mõju haridusele

Mis on klienditeeninduse konverentsid

Lühidalt öeldes on klienditeeninduse konverentsid sündmused, kus saavad kokku klienditeeninduse ja CX eksperdid ja professionaalid. Nad osalevad, et jagada teadmisi ja rääkida viimastest edusammudest selles valdkonnas. Konverentse saab korraldada nii kohalike kui ka ülemaailmsete või rahvusvaheliste üritustena, kuhu tulevad kokku sajad spetsialistid.

Miks on klienditeeninduse konverentsid olulised?

“Meie meeskond käib igal aastal klienditeeninduse ja kliendikogemuse konverentsidel. Uute inimestega kohtumine ja vanade sõprade ja kolleegidega taaskohtumine on alati tore. Arvan, et sellised üritused on kohustuslikud igale klienditeenindajale, kes soovib leida oma valdkonnas uusi võimalusi,”

Diana Adjadj – Best Essay Education veebilehe kirjanik.

Klienditeeninduse ja CX konverentsidel osalemisest on palju eeliseid. Mitte igaüks ei mõista, kui olulised nad teatud spetsialistide jaoks on.

Põhjused, miks kaaluda klienditeeninduskonverentsil osalemist

  • Haridus: võib-olla on iga klienditeeninduse konverentsi kõige olulisem eesmärk, haridus jääb endiselt tähelepanu keskpunkti. Osalejatel on võimalus õppida midagi uut, kuulates kuulsaid esinejaid, jagades oma kogemusi kaaslastega ja palju muud.
  • Võrgustiku loomine: klienditeeninduse konverentside teine eelis on võrgustumine. Saate hõlpsasti leida sarnaselt mõtlevaid inimesi ja luua nendega hindamatuid suhteid. Kes teab, võib-olla on need ühel hetkel Teie õnnepiletiks.
  • Trenditeadlikkus: Teie ettevõtte klienditeeninduse täiustamiseks on oluline teada, millest praegu räägitakse või milliseid tavasid klienditeeninduse eksperdid rakendavad. Sellised konverentsid on ideaalsed, et olla kursis viimaste uudiste ja tendentsidega.
  • Toote eksponeerimine: klienditeeninduse konverentsid sobivad suurepäraselt tootega rohkem tutvumiseks. Ettevõtetel on sageli võimalus tutvustada, millega nad on viimasel ajal tegelenud. Lisaks reklaamida oma tooteid, tuues neist näiteid, kuidas nad antud toote abiga oma klienditeenindust paremaks muutsid.
  • Inspireerida & Motiveerida: see võib tunduda ebaolulisena, kuid klienditeeninduse konverentsid võivad anda Teile positiivsust ja parandada teie emotsionaalset seisundit. Enamik osalejaid lahkub inspiratsioonitundega südames ja motivatsiooniga rohkem ära teha.

Kuidas mõjutavad klienditeeninduse konverentsid haridust?

“Me ei lõpeta elu vältel kunagi õppimist. Keegi ei saa ju kõike korraga teada! Seetõttu on minu arvates klienditeeninduse konverents nii tore, sest see annab võimaluse oma teadmisi täiendada, oskusi täiustada ja alati olla teadlik tööstuse viimastest suundumustest,”

Jessica Waterford – kirjanik saidil WOWgrade

Nagu eespool mainitud, on haridus iga klienditeeninduse konverentsi üks võtmekomponente. Spetsialistid kuulavad eksperte, kes annavad selle ja tolle kohta väärtuslikku nõu. Sellised teadmised aitavad spetsialistidel oma vanuses veelgi paremaks saada. Lisaks toimub sellistel üritustel regulaarselt töötubasid ja seansse.

Parimad klienditeeninduse konverentsid 2019

Nüüd teate kõike klienditeeninduse/CX-konverentsidest, sealhulgas nende eeliste kohta. Tutvuge allpool 2019. aasta parimate klienditeeninduse konverentside nimekirjaga, mille oleme loonud allpool.

5 parimat klienditeeninduse konverentsi 2019

Customer Contact Week (CCW)

See on maailma suurim kliendikontakti üritus CCW Digitaliga, olles üks suurimaid klienditeeninduse spetsialistide veebikogukondi. 2019. aastal tähistas see oma 20. juubelit (2018. aastal muudeti seda kaubamärki, mis muutus nüüd kõnekeskuste nädalast kliendikontaktide nädalaks). Igal aastal kogunevad sellesse parimad CX-i, CS-i ja klienditeeninduse juhid üle kogu maailma. Sellel üritusel leiate töötubasid, ekskursioone ja seansse. 2019. aastal esinesid Verizon, HBO, Lyft, Hilton ja teised tuntud ettevõtted.

ICMI

Näitus & Konverents – ICMI-ga õppimise võimalused on lõputud. Igal aastal osaleb üle 1500 osaleja ja toimub üle 75 sessiooni. Seda konverentsi korraldab UBM (2018. aastal UBM koos Informa PLC-ga). ICMI on tuntud oma koolitajate, esinejate, tööstuse insaideride ja konsultantide meeskonna poolest. Kõik nad töötavad koos, et aidata Teil kindlaks teha oma kontaktkeskuse tõhusus, hinnata oma tegevust, tuvastada oma omnikanali strateegia ja pakkuda tööriistu, mis aitavad Teil motiveerida ja hallata klienditeenindusmeeskondi.

Northeast Contact Center Forum (NECCF)

NECCF-i iga-aastane konverents ja näitus keskendub klienditeeninduse valdkonna uusima tehnoloogia ja uuenduste tutvustamisele. 2001. aastal asutatud Northeast Contact Center Forum on tuntud oma ekspertide juhitud töötubade, ümarlauaarutelude ja lõputute võrgustike loomise võimaluste poolest. Nagu nimigi ütleb, toimub üritus peamiselt Kirde piirkonnas, sealhulgas sellistes osariikides nagu Rhode Island, Massachusetts, Connecticut, Maine, Vermont ja New Hampshire.

Customer Experience Strategies Summit

See üritus toob kokku CX-i professionaalid kogu Põhja-Ameerikast. 2019. aastal oli palju esinejaid tuntud ettevõtetelt, nagu Toyota, Uber, Wal-Mart ja teised. Customer Experience Strategies Summit keskendub hõõrdumiseta CX 360 visiooni loomisele, kasutades mängu muutvate CX-tehnoloogiate ja KPI-de kasutamist, et vähendada kulusid. Üritus lubab ka aidata klienditeeninduse professionaalidel muu hulgas vallandada sotsiaalmeedia kogu jõudu, hallata digitaalset CX-i segadust ja suurendada lojaalsust.

Chief Experience Officer (CXO) Exchange

CXO Exchange’is saate kohtuda tipptasemel klientide ja kannatlike kogemuste juhtidega. See sündmus keskendub inimestele, strateegiale, innovatsioonile, disainile ja arusaamadele, mis aitavad spetsialistidel pakkuda parimat kliendikogemust. 2019. aastal esinesid Microsofti, Johnson & Johnsoni, Walgreensi, Lenovo, Headspace jt. Chief Experience Officer Exchange on samuti osa kliendikontaktide nädalast, mis on esmaklassiline kutsetega üritus kõige kõrgematele CXO juhtidele.

Kokkuvõtteks

Kokkuvõtteks võib öelda, et klienditeenindus ja CX konverentsid on kindlasti üritused, mida iga klienditeenindaja peab külastama. Üritustest on neile palju kasu ning ka positiivne ja püsiv mõju haridusele.

Avastage iseseisvalt

Teadmised on olulised, kuid ainult siis, kui neid praktikas rakendatakse. Testige kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on klienditeeninduse konverentsid?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienditeeninduse konverentsid on üritused, kus saavad kokku klienditeeninduse ja kliendikogemuse eksperdid ja spetsialistid. Nad osalevad, et jagada teadmisi ja rääkida viimastest edusammudest selles valdkonnas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millistel põhjustel tuleks kaaluda klienditeeninduse konverentsil osalemist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienditeeninduse konverentsil osalemise kaalumise põhjused on lisaharidus, võrgustike loomine, trenditeadlikkus, tootega kokkupuude ja inspiratsioon.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas klienditeeninduse konverentsid haridust mõjutavad?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klienditeeninduse konverents on suurepärane võimalus täiendada oma teadmisi, täiustada oma oskusi ja viia Teid kurssi valdkonna viimaste trendidega.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo