Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.
5 parimat reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele
Videos - 5 Parimat Reaalajas Vestluse Tarkvara Vaikeettevotetele
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, nagu Iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Ettevõtted saavad taotleda demo seanssi, et saada üks-ühele koolitust selle tarkvara kasutamisest. LiveAgent pakub ka mitmeid kanaleid klienditeeninduseks, nagu reaalajavestlus ja e-posti haldussüsteem. Lisaks pakub see sotsiaalmeedia teenust ja oma värskendus- ning sooduspakkumiste uudiskirja tellimist. Küpsiste kasutamise eest peab klient nõusoleku andma. LiveAgenti kontot saab registreerida ning kasutamist alustada koheselt pärast paigaldamist.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.