LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, nagu Iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Ettevõtted saavad taotleda demo seanssi, et saada üks-ühele koolitust selle tarkvara kasutamisest. LiveAgent pakub ka mitmeid kanaleid klienditeeninduseks, nagu reaalajavestlus ja e-posti haldussüsteem. Lisaks pakub see sotsiaalmeedia teenust ja oma värskendus- ning sooduspakkumiste uudiskirja tellimist. Küpsiste kasutamise eest peab klient nõusoleku andma. LiveAgenti kontot saab registreerida ning kasutamist alustada koheselt pärast paigaldamist.
LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub jaemüügipoodidele võimalust probleeme lahendada ja sujuvat kogemust pakkuda. Rakendus on integreeritav muude ärisüsteemidega ning annab juhatajatele erinevaid aruandeid. Virtuaalse kõnekeskuse lahendusega saavad klienditoe agendid töötada kodust või kaasaskantavatest seadmetest, tagades operatiivse reageerimise. Tasuta kõnekeskuse tööriistad skaleeruvad koos äriga ning võimaldavad konkreetsete eesmärkide seadmist agenditele. LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvaralahendusi, sh VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara ja kaebusehaldamise süsteeme. Ettevõte pakub ka tasuta demo plaane ning saadab sisselogimisandmed kliendi e-postile.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.