Kas otsite oma klienditeenindusele teistsugust lahendust? Kas soovite pakkuda tuge mitme kanali kaudu ja anda oma klientidele kontakteerumise valimisel rohkemaid võimalusi?
Proovige LiveAgenti. LiveAgent on Teie klienditoele parim mitmekanaliline lahendus. Võimsate funktsioonide ja integratsioonidega LiveAgent pakub Teile kõike, mida vajate parema toe pakkumiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Üle 175 funktsiooni, et teha Teie töövoog lihtsamaks ja nauditavamaks.
LiveAgentil on mõistliku hinna eest tohutult pakkuda. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige funktsioonaalsusi eraldi, et kohandada oma kliendituge.
LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäärasid
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | Tawk |
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | Tawk pakub piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | Tawk pakub reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | Tawk ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule. | LiveAgent pakub iseteenindusportaali. | Tawk ei paku iseteenindusportaali. |
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu. | LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni. | Tawk ei paku Facebooki integratsiooni. |
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast. | LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni. | Tawk ei paku Twitteri integratsiooni. |
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast. | LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni. | Tawk ei paku Instagrami integratsiooni. |
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast. | LiveAgent pakub Vaberi integratsiooni. | Tawk ei paku Viberi integratsiooni. |
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub teadmusbaasi. | Tawk pakub teadmusbaasi. |
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | Tawk pakub kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | Tawk ei paku automatiseerimist ja reegleid. |
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha. | LiveAgent pakub API funktsioone. | Tawk pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | Tawk ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega. | LiveAgent pakub videokõnesid. | Tawk ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | Tawk pakub piiramatut ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | Tawk pakub piiramatuid veebilehti. |
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe. | Tawk pakub piiramatuid vestlusnuppe. |
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid. | LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. | Tawk pakub piiramatuid pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestust. | Tawk ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu. | LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge. | Tawk pakub piiramatut ööpäevaringset tuge. |
Reaalajas vestlus on üks asi, aga kuidas oleks midagi enamat? Kliendid ei tule ainult ühe kanali kaudu, seega on kõige parem neid rohkem katta. Pakkuge tuge ka e-posti, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse ja teadmistebaasi kaudu. LiveAgent toetab muu hulgas isegi Instagrami.
LiveAgenti piletisüsteem kannab Teie heaks kõige eest hoolt, nii et Teie suhtluses ei teki segadust. Kõik on sorteeritud, nii nagu peab.
Me saame sellest aru, reaalajas vestlus on see, mille pärast Te ennekõike tulite. Miks mitte saada kiireim turul? LiveAgenti vidina kuvamise kiirus on 2,5 sekundit.
Lisaks näete, mida Teie kliendid vajavad juba selle kirjutamise ajal. Valmistage oma vastused ette enne kliendi teksti saamist ja üllatage neid oma kiirusega.
Kasutage tuttavaid ja usaldusväärseid inimesi ning makske ainult tööriistade eest. Suurepärane kasutajatoe tarkvara ei pea olema kallis. LiveAgentil on kolm suurepärast tasulist plaani, mis on täis tööriistu ja funktsioone, mis aitavad Teil paremat tuge pakkuda.
Vaadake meie pakette.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on 2023. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks SMB-de jaoks. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha, kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete lahendustega? Heitke pilk meie võrdluste lehtede ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
Otsite Userlike'i alternatiivi?
LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.
Otsite Olark`ile alternatiivi?
Populaarne klienditeeninduse tarkvara LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid nagu veebivestlus, kõned ja kontaktvormid.
Otsite SpiceWorksi alternatiivi?
Teenige rohkem tulu ja tõstke klientide väärtust, luues mälestusväärseid kliendikogemusi. Täiendage rahulolu välkkiirete vastustega.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel