Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tüdinenud oma sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim reaalajas vestluse alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Avastage parimad reaalajas vestluse alternatiivid

Kas Teie reaalajas vestlus ei vasta Teie ootustele? Kas olete valmis reaalajas vestluse alternatiiviks?


Meie põhjalik võrdlus heidab valgust kõige populaarsematele reaalajavestluse lahendustele, nende funktsioonidele ja klientide hinnangutele!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funktsioonid Liveagent LiveChat Inc.
Võrrelge LiveChat Inc. LiveAgentiga.
Intercom
Võrrelge Intercomi LiveAgentiga.
Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
Olark
Võrrelge Olarki LiveAgentiga.
Hinnang
Capterra kinnitatud kasutajate üldine hinnang tarkvarale.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.7 5-st.
4.6
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.6 5-st..
4.5
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.5 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.3 5-st.
4.5
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.5 5-st.
Kasutuslihtsus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
4.6
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.6 5-st.
4.7
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.7 5-st.
4.4
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.4 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.3 5-st.
4.7
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.7 5-st.
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.7 5-st.
4.6
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6 5-st.
4.3
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.3 5-st.
4.2
Zndesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.2 5-st.
4.6
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6 5-st.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.7 5-st.
4.5
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.5 5-st
4.0
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.0 5-st
4.1
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.1 5-st
4.5
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.5 5-st
Hind
Tarkvara hind agendi kohta kuus USA dollarites.
$29-$39/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$19-$59/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$39-$49/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$49-$99/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$19/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Konserveeritud vastused
Koostage eelnevalt määratletud vastused korduma kippuvatele küsimustele, mida saab ühe klõpsuga rakendada.
LiveAgent pakub konserveeritud vastuseid.
LiveChat Inc. pakub konserveeritud vastuseid.
Intercom pakub konserveeritud vastuseid.
Zendesk pakub konserveeritud vastuseid.
Olark pakub konserveeritud vastuseid.
Kohandatav bränding
Võimalus kasutatada toodet tähistamata (ilma brändinguta).
LiveAgent pakub kohandatavat brändingut.
LiveChat Inc. pakub kohandatavat brändingut.
Intercom pakub kohandatavat brändingut..
Zendesk pakub kohandatavat brändingut.
Olark offers customizable branding.
Geosihtimine
Saatke oma veebisaidi külastajatele isikupärastatud vestluskutsed või kuvage kohandatud mitmekeelse vestluse nuppe vastavalt nende geograafilisele asukohale.
LiveAgent pakub geosihtimist.
LiveChat Inc. pakub geosihtimist..
Intercom pakub geosihtimist.
Zendesk pakub geosihtimist.
Olark pakub geosihtimist.
Võrguühenduseta vorm
Lubage veebisaidi külastajatel teiega väljaspool tööaega ühendust võtta võrguühenduseta vestlusvormide kaudu, mis muudetakse koheselt piletiteks ja millele saab vastata tööajal.
LiveAgent pakub võrguühenduseta vorme.
LiveChat Inc. pakub võrguühenduseta vorme.
Intercom ei paku võrguühenduseta vorme.
Zendesk pakub võrguühenduseta vorme.
Olark pakub võrguühenduseta vorme.
Proaktiivne vestlus
Kutsuge oma veebisaidi külastajad automaatselt vestlema vastavalt eelnevalt määratletud reeglitele.
LiveAgent pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
LiveChat Inc. pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Intercom pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Zendesk pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Olark pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Ekraani jagamine
Ekraani jagamine klientide ja agentide vahel probleemide kiiremaks lahendamiseks.
LiveAgent pakub ekraani jagamist.
LiveChat Inc. pakub ekraani jagamist.
Intercom ei paku ekraani jagamist.
Zendesk ei paku ekraani jagamist.
Olark ei paku ekraani jagamist.
Suunamine/marsruutimine
Marsruutige või edastage vestlused automaatselt agentidele, kes on kliendi küsimustele vastamiseks kõige paremini varustatud
LiveAgent pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
LiveChat Inc. pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Intercom pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Zendesk pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Olark pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Kolmanda osapoole integratsioonid
Integrations with popular software, tools, and networks, such as social media, CRMs, or payment processors.
LiveAgent pakub kolmanda osapoole integratsioone.
LiveChat Inc. pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Intercom pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Zendesk pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Olark pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Sõnumite piilumine
Reaalajas vaade kliendi poolt vestlusaknasse trükitust.
LiveAgent pakub sõnumite piilumist.
LiveChat Inc. pakub sõnumite piilumist.
Intercom ei paku sõnumite piilumist.
Zendesk ei paku sõnumite piilumist.
Olark ei paku sõnumite piilumist.
Piiramatu vestluse ajalugu
Salvestatud ja igal ajal allalaaditavate vestluste transkriptsioonide arv ei ole piiratud.
LiveAgent pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Ainult $39+/kuus pakettides LiveChat Inc.-s pole piiramatu vestlusajalugu saadaval $ 19 agendi kohta kuus.
Intercom pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Zendesk pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Olark pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Piiramatu külastajate jälgimine
Jälgitavate veebisaidi külastajate arv ei ole piiratud.
LiveAgent pakub piiramatut külastajate jälgimist.
LiveChat Inc. pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Intercom pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Zendesk pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Olark pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Vestluse sildid
Lisage igale vestlusele sildid, et kiiresti sisu vaadata või hõlbustada nende leidmist.
LiveAgent pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
Only in $39+/month plans LiveChat Inc. ei paku vestluse silte $19 kuus paketi puhul
Intercom pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
Zendesk pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
Olark pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.

Usaldatud 30000+ ettevõtte ja 150 miljoni lõppkasutaja poolt

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Jälgige kliendi käitumist ja kaasake ennast kui aeg on käes

Pöörake veebisaidi külastajad tasulisteks klientideks isikupärastatud vestluskutsetega, mis põhinevad CRM-i teadmistel ja käitumise jälgimisel.

Uurige, millist lehte iga klient sirvib, kui kaua ja kes juhatas nad Teie veebisaidile.

Kiirendage agentide efektiivsust konserveeritud sõnumitega

Säästke kuni 15 tunni jagu tööd nädalas vastates   korduma kippuvatele küsimustele  konserveeritud sõnumitega.

Looge piiramatu arv vastuseid ning rakendage neid ühe nupuvajutusega.

Canned messages Macros LiveAgent
live chat

Seadistage oma reaalajas vestlus sekunditega

Kopeerige ja kleepige meie koodilõik oma veebisaidile, et alustada veebilehe külastajate vestlemise ja jälgimisega reaalajas.

Kohandage vaid mõne vajutusega

Valige meie galeriist vestlusnupud, vestlusaknad ning eelvestluse ja võrguvälised vormid või looge enda oma kohandatud CSS-iga.

LiveAgent-customize-chat-window

Olge teadlik

Aimake ette iga kliendi vajadusi, saades vilksamisi näha, mida nad vestlusaknasse kirjutavad enne saatmist.

Võimendage positiivset kogemust meie sisseehitatud CRM-iga, mis võimnaldab Teil vaadata kogu kliendi informatsiooni, eelmisi oste ja möödunud päringuid.

integrated kb 2

Pingevaba tugiteenus, mis suurendab müüki

Toetage oma kliente iseteeninduse tööriistadega, mis on integreeritud otse teie vestluse vidinasse. Vähendage piletikoormust ja suurendage müüki meie reaalajas vestluse alternatiiviga alates tänasest!

Pange punkt halvale klienditeenindusele

Jälgige oma meeskonna tulemuslikkust.

Reguleerige agendi vahetusi vastavalt vestluste mahule ja tipptundidele, jälgige, kes kellega vestleb, mida nad räägivad ja õppige agentide reitingutest.

Reports-Liveagent-feature

Ühendage punktid

Aitab arvamisest ja oletamisest.

Jälgige oma kliendi piletite lahendamise teekonda algusest lõpuni läbi erinevate kanalite ühes pileti lõimes.

Pakkuge ööpäevaringset tuge

LiveAgent pakub võrguvälist vestlusfunktsiooni, mis võimaldab veebisaidi külastajatel teiega ühendust võtta ka väljaspool tööaega.

Uurige rohkem reaalajas vestluse alternatiivi kohta

contact form side
Real-time-chat

100% kohanduv ja skaleeruv

Meie reaalajas vestluse alternatiiv on 100% skaleeruv ja kohandatav, olenemata sellest kas olete teel tähtede poole või peate hooajaliselt koomale tõmbama.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda suurepärast klienditeenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Miks on LiveAgent parim reaalajas vestluse alternatiiv?

Sest parimad reaalajas vestluse alternatiivid pakuvad lisafunktsiooni ilma lisa kuludeta!

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Me soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe andmiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lahendusena lisaväärtusega.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil ticketid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo