Avastage parim reaalajas vestluse alternatiiv

Avastage, miks LiveAgent on parim reaalajas vestluse pakkujate alternatiiv turul.
  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite reaalajas vestluse alternatiive?

Kas Teie reaalajas vestlus ei vasta Teie ootustele? Kas olete valmis reaalajas vestluse alternatiiviks?

Meie põhjalik reaalajs vestluse võrdlus heidab valgust kõige populaarsematele reaalajavestluse lahendustele, nende funktsioonidele ja klientide hinnangutele!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Funktsioonid Liveagent
Proovige kiireimat reaalajas vestluse vidinat tasuta! Ei vaja krediitkaarti.
LiveChat Inc.
Võrrelge LiveChat Inc. LiveAgentiga.
Intercom
Võrrelge Intercomi LiveAgentiga.
Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
Olark
Võrrelge Olarki LiveAgentiga.
Hinnang
Capterra kinnitatud kasutajate üldine hinnang tarkvarale.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.7 5-st.
4.6
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.6 5-st..
4.5
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.5 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.3 5-st.
4.5
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.5 5-st.
Kasutuslihtsus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
4.6
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.6 5-st.
4.7
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.7 5-st.
4.4
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.4 5-st.
4.3
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.3 5-st.
4.7
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.7 5-st.
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.7 5-st.
4.6
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6 5-st.
4.3
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.3 5-st.
4.2
Zndesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.2 5-st.
4.6
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6 5-st.
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.7 5-st.
4.5
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.5 5-st
4.0
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.0 5-st
4.1
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.1 5-st
4.5
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.5 5-st
Hind
Tarkvara hind agendi kohta kuus USA dollarites.
$9-$49/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$19-$59/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$39-$49/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$49-$99/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
$19/kuus/agent Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
Konserveeritud vastused
Koostage eelnevalt määratletud vastused korduma kippuvatele küsimustele, mida saab ühe klõpsuga rakendada.
LiveAgent pakub konserveeritud vastuseid.
LiveChat Inc. pakub konserveeritud vastuseid.
Intercom pakub konserveeritud vastuseid.
Zendesk pakub konserveeritud vastuseid.
Olark pakub konserveeritud vastuseid.
Kohandatav bränding
Võimalus kasutatada toodet tähistamata (ilma brändinguta).
LiveAgent pakub kohandatavat brändingut.
LiveChat Inc. pakub kohandatavat brändingut.
Intercom pakub kohandatavat brändingut..
Zendesk pakub kohandatavat brändingut.
Olark offers customizable branding.
Geosihtimine
Saatke oma veebisaidi külastajatele isikupärastatud vestluskutsed või kuvage kohandatud mitmekeelse vestluse nuppe vastavalt nende geograafilisele asukohale.
LiveAgent pakub geosihtimist.
LiveChat Inc. pakub geosihtimist..
Intercom pakub geosihtimist.
Zendesk pakub geosihtimist.
Olark pakub geosihtimist.
Võrguühenduseta vorm
Lubage veebisaidi külastajatel teiega väljaspool tööaega ühendust võtta võrguühenduseta vestlusvormide kaudu, mis muudetakse koheselt piletiteks ja millele saab vastata tööajal.
LiveAgent pakub võrguühenduseta vorme.
LiveChat Inc. pakub võrguühenduseta vorme.
Intercom ei paku võrguühenduseta vorme.
Zendesk pakub võrguühenduseta vorme.
Olark pakub võrguühenduseta vorme.
Proaktiivne vestlus
Kutsuge oma veebisaidi külastajad automaatselt vestlema vastavalt eelnevalt määratletud reeglitele.
LiveAgent pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
LiveChat Inc. pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Intercom pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Zendesk pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Olark pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
Ekraani jagamine
Ekraani jagamine klientide ja agentide vahel probleemide kiiremaks lahendamiseks.
LiveAgent pakub ekraani jagamist.
LiveChat Inc. pakub ekraani jagamist.
Intercom ei paku ekraani jagamist.
Zendesk ei paku ekraani jagamist.
Olark ei paku ekraani jagamist.
Suunamine/marsruutimine
Marsruutige või edastage vestlused automaatselt agentidele, kes on kliendi küsimustele vastamiseks kõige paremini varustatud
LiveAgent pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
LiveChat Inc. pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Intercom pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Zendesk pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Olark pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
Kolmanda osapoole integratsioonid
Integrations with popular software, tools, and networks, such as social media, CRMs, or payment processors.
LiveAgent pakub kolmanda osapoole integratsioone.
LiveChat Inc. pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Intercom pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Zendesk pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Olark pakub kolmanda osapoole integratsioone.
Sõnumite piilumine
Reaalajas vaade kliendi poolt vestlusaknasse trükitust.
LiveAgent pakub sõnumite piilumist.
LiveChat Inc. pakub sõnumite piilumist.
Intercom ei paku sõnumite piilumist.
Zendesk ei paku sõnumite piilumist.
Olark ei paku sõnumite piilumist.
Piiramatu vestluse ajalugu
Salvestatud ja igal ajal allalaaditavate vestluste transkriptsioonide arv ei ole piiratud.
LiveAgent pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Ainult $39+/kuus pakettides LiveChat Inc.-s pole piiramatu vestlusajalugu saadaval $ 19 agendi kohta kuus.
Intercom pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Zendesk pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Olark pakub piiramatut vestluse ajalugu.
Piiramatu külastajate jälgimine
Jälgitavate veebisaidi külastajate arv ei ole piiratud.
LiveAgent pakub piiramatut külastajate jälgimist.
LiveChat Inc. pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Intercom pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Zendesk pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Olark pakub piiramatut külastajate jälgimist.
Vestluse sildid
Lisage igale vestlusele sildid, et kiiresti sisu vaadata või hõlbustada nende leidmist.
LiveAgent pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
Only in $39+/month plans LiveChat Inc. ei paku vestluse silte $19 kuus paketi puhul
Intercom pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
Zendesk pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
Olark pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.

Usaldatud 30000+ ettevõtte ja 150 miljoni lõppkasutaja poolt

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Jälgige käitumist ja tegutsege siis, kui on õige aeg

Muutke veebisaidi külastajad maksvateks klientideks CRM-i statistikal ja käitumise jälgimisel põhinevate isikupärastatud vestluskutsetega.

Uurige, millist lehte iga klient sirvib, kui kaua ja kes nad teie veebisaidile suunas.

Suurendage salvestatud sõnumitega agentide tõhusust

Säästke iga nädal kuni 15 tundi tööd, vastates korduma kippuvatele küsimustele salvestatud sõnumitega.

Looge piiramatu arv vastuseid ja rakendage neid ühe klõpsuga.

Canned messages (Macros) in LiveAgent

Seadistage oma reaalajas vestlus sekunditega

Jälgimiseks ja vestluseks kopeerige ja kleepige meie koodilõik oma veebisaidile ning seejärel vestelge oma veebisaidi külastajatega reaalajas.

Kohandage vaid mõne klõpsuga

Valige meie galeriist vestlusnupud, vestlusaknad ning vestluseelsed ja võrguvälised vormid või looge kohandatud CSS-i abil oma isiklikud.

Customize your chat window in LiveAgent

Olge asjadega kursis

Ennetage iga kliendi vajadusi, hankides eelvaated  tekstist, mida nad enne saatmisnupule vajutamist vestluskasti sisestavad.

Täiendage positiivset kogemust meie sisseehitatud  CRM-iga, mis võimaldab teil vaadata kogu klienditeavet, varasemaid oste ja päringuid.

Sujuv klienditugi, mis kasvatab müüki

Võimestage oma kliente eneseabitööriistadega, mis on integreeritud otse teie vestlusvidinasse. Vähendage piletite arvu ja suurendage müüki meie reaalajas vestluse alternatiiviga juba täna!

Reports feature by LiveAgent

Pange punkt halvale klienditoele

Hoidke oma meeskonna tööl silma peal.

Kohandage agentide vahetusi vastavalt vestluste mahule ja tipptundidele, jälgige, kes kellega vestleb, vaadake, mida nad räägivad, ja õppige agentide hinnangutest.

Ühendage punktid

Enam pole vaja oletada ega arvata.

Jälgige oma kliendi erinevatest kanalitest pärinevate piletite lahendamise teekonda algusest lõpuni ühest piletilõimest.

LiveAgent side contact form

Pakkuge ööpäevaringset tuge

LiveAgent pakub võrguvälise vestluse funktsiooni, mis võimaldab veebisaidi külastajatel teiega ühendust võtta isegi väljaspool tööaega.

Vaadake meie reaalajas vestluse alternatiivi lisateavet.

100% adapteeruv ja skaleeruv

Meie reaalajas vestluse alternatiiv on 100% skaleeritav ja kohandatav, olenemata sellest, kas olete tähelennu trajektooril või peate hooajaliselt koomale tõmbama.

Real-time chat examples in LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda suurepärast klienditeenindust oma klientidele.

black Slido logo

Miks on LiveAgent parim reaalajas vestluse alternatiiv?

Sest parimad reaalajas vestluse alternatiivid pakuvad lisafunktsiooni ilma lisa kuludeta!

Kõnekeskus

Teadmusbaas

Sotsiaalmeedia tugi

Säästke LiveAgentiga rohkem

Võrrelge LiveAgenti reaalajas vestlust konkurentide vestlusvidinatega ja saage teada, milline neist pakub Teie kasutajatoele paremat hinna ja väärtuse suhet.

Meie kliendid ütlevad seda kõige paremini

Related Articles to Reaalajas vestluse alternatiivid
LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Otsite Novacall`ile alternatiivi? Olete selle leidnud, LiveAgent võib töö üle võtta. Tutvuge selle võtmeomaduste ja võimetega nüüd.

Otsite Novocall`ile alternatiivi?

"TEXT" kohta turunduse kokkuvõte.

Otsite Olark`ile alternatiivi? Tutvuge LiveAgent hea hinnaga võimaluste, tööriistade, funktsioonide ja omnikanal toega.

Otsite Olark`ile alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.

Minge LeadDesk'ilt üle LiveAgenti'le ja avastage selle hüved, nagu suurepärane kõikehõlmav tugi, kiireim reaalajas vestlus ja palju muud.

Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?

Ettevõte pakub mitmeid klientiteeninduse tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteemid ja kaebuste haldamise süsteemid.

LiveAgent on ülim klienditeeninduse lahendus teie ettevõttele. Pakkuge tuge läbi mitme kanali ja konto. Pakkuge abi parimate tööriistadega ja muutke oma töövoogu suurepärase sedelisüsteemi abil lihtsamaks. 4 põhjust, miks ettevõtted lülituvad liveagenti live vestlusele, sest see on turu kiireim vestlus, mille sõnumid kuvatakse 2.5 sekundiga.

Otsite Vocalcom`ile alternatiivi?

LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust hõlpsalt hallata teadmiste ressursse, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

Võtke kasutusele õige tarkvara ja pakkuge oma klientidele parimat võimalikku tuge. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele.

Otsite alternatiivi Freshcaller'ile?

Liveagent pakub mitmekülgseid klienditoe lahendusi, sealhulgas reaalajas vestlust, piletite haldamist, teadmusbaasi haldamist ja sotsiaalmeedia integratsiooni. Seda hinnatakse kasutusmugavuse, klienditeeninduse ja hinna ja väärtuse suhte poolest.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x