Kas Teie reaalajas vestlus ei vasta Teie ootustele? Kas olete valmis reaalajas vestluse alternatiiviks?
Meie põhjalik reaalajs vestluse võrdlus heidab valgust kõige populaarsematele reaalajavestluse lahendustele, nende funktsioonidele ja klientide hinnangutele!
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige kiireimat reaalajas vestluse vidinat tasuta! Ei vaja krediitkaarti.
|
LiveChat Inc.
Võrrelge LiveChat Inc. LiveAgentiga.
|
Intercom
Võrrelge Intercomi LiveAgentiga.
|
Zendesk
Võrrelge Zendeski LiveAgentiga.
|
Olark
Võrrelge Olarki LiveAgentiga.
|
---|---|---|---|---|---|
Hinnang
Capterra kinnitatud kasutajate üldine hinnang tarkvarale.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.7 5-st.
|
4.6
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.6 5-st..
|
4.5
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.5 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.3 5-st.
|
4.5
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt üldiseks hinnanguks 4.5 5-st.
|
Kasutuslihtsus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang kasutuslihtsusele.
|
4.6
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.6 5-st.
|
4.7
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.7 5-st.
|
4.4
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.4 5-st.
|
4.3
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.3 5-st.
|
4.7
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt kasutuslihtsuse hinnanguks 4.7 5-st.
|
Klienditeenindus
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang klienditeenindusele.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.7 5-st.
|
4.6
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6 5-st.
|
4.3
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.3 5-st.
|
4.2
Zndesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.2 5-st.
|
4.6
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt klienditeeninduse hinnanguks 4.6 5-st.
|
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kinnitatud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
|
4.7
LiveAgent sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.7 5-st.
|
4.5
LiveChat Inc. sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.5 5-st
|
4.0
Intercom sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.0 5-st
|
4.1
Zendesk sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.1 5-st
|
4.5
Olark sai Capterra kinnitatud kasutajate poolt hinna ja kvaliteedi suthe hinnanguks 4.5 5-st
|
Hind
Tarkvara hind agendi kohta kuus USA dollarites.
|
$9-$49/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$19-$59/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$39-$49/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$49-$99/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
$19/kuus/agent
Saadaolevate pakettide hinnavahemik. Kõikide pakettide eest nõutakse igakuiselt tasu USA dollarites. Näidatud hind vastab ühe agendi hinnale kuus.
|
Konserveeritud vastused
Koostage eelnevalt määratletud vastused korduma kippuvatele küsimustele, mida saab ühe klõpsuga rakendada.
|
LiveAgent pakub konserveeritud vastuseid.
|
LiveChat Inc. pakub konserveeritud vastuseid.
|
Intercom pakub konserveeritud vastuseid.
|
Zendesk pakub konserveeritud vastuseid.
|
Olark pakub konserveeritud vastuseid.
|
Kohandatav bränding
Võimalus kasutatada toodet tähistamata (ilma brändinguta).
|
LiveAgent pakub kohandatavat brändingut.
|
LiveChat Inc. pakub kohandatavat brändingut.
|
Intercom pakub kohandatavat brändingut..
|
Zendesk pakub kohandatavat brändingut.
|
Olark offers customizable branding.
|
Geosihtimine
Saatke oma veebisaidi külastajatele isikupärastatud vestluskutsed või kuvage kohandatud mitmekeelse vestluse nuppe vastavalt nende geograafilisele asukohale.
|
LiveAgent pakub geosihtimist.
|
LiveChat Inc. pakub geosihtimist..
|
Intercom pakub geosihtimist.
|
Zendesk pakub geosihtimist.
|
Olark pakub geosihtimist.
|
Võrguühenduseta vorm
Lubage veebisaidi külastajatel teiega väljaspool tööaega ühendust võtta võrguühenduseta vestlusvormide kaudu, mis muudetakse koheselt piletiteks ja millele saab vastata tööajal.
|
LiveAgent pakub võrguühenduseta vorme.
|
LiveChat Inc. pakub võrguühenduseta vorme.
|
Intercom ei paku võrguühenduseta vorme.
|
Zendesk pakub võrguühenduseta vorme.
|
Olark pakub võrguühenduseta vorme.
|
Proaktiivne vestlus
Kutsuge oma veebisaidi külastajad automaatselt vestlema vastavalt eelnevalt määratletud reeglitele.
|
LiveAgent pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
|
LiveChat Inc. pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
|
Intercom pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
|
Zendesk pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
|
Olark pakub proaktiivseid vestluse kutseid.
|
Ekraani jagamine
Ekraani jagamine klientide ja agentide vahel probleemide kiiremaks lahendamiseks.
|
LiveAgent pakub ekraani jagamist.
|
LiveChat Inc. pakub ekraani jagamist.
|
Intercom ei paku ekraani jagamist.
|
Zendesk ei paku ekraani jagamist.
|
Olark ei paku ekraani jagamist.
|
Suunamine/marsruutimine
Marsruutige või edastage vestlused automaatselt agentidele, kes on kliendi küsimustele vastamiseks kõige paremini varustatud
|
LiveAgent pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
|
LiveChat Inc. pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
|
Intercom pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
|
Zendesk pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
|
Olark pakub vestluste edastamist/marsruutimist.
|
Kolmanda osapoole integratsioonid
Integrations with popular software, tools, and networks, such as social media, CRMs, or payment processors.
|
LiveAgent pakub kolmanda osapoole integratsioone.
|
LiveChat Inc. pakub kolmanda osapoole integratsioone.
|
Intercom pakub kolmanda osapoole integratsioone.
|
Zendesk pakub kolmanda osapoole integratsioone.
|
Olark pakub kolmanda osapoole integratsioone.
|
Sõnumite piilumine
Reaalajas vaade kliendi poolt vestlusaknasse trükitust.
|
LiveAgent pakub sõnumite piilumist.
|
LiveChat Inc. pakub sõnumite piilumist.
|
Intercom ei paku sõnumite piilumist.
|
Zendesk ei paku sõnumite piilumist.
|
Olark ei paku sõnumite piilumist.
|
Piiramatu vestluse ajalugu
Salvestatud ja igal ajal allalaaditavate vestluste transkriptsioonide arv ei ole piiratud.
|
LiveAgent pakub piiramatut vestluse ajalugu.
|
Ainult $39+/kuus pakettides
LiveChat Inc.-s pole piiramatu vestlusajalugu saadaval $ 19 agendi kohta kuus.
|
Intercom pakub piiramatut vestluse ajalugu.
|
Zendesk pakub piiramatut vestluse ajalugu.
|
Olark pakub piiramatut vestluse ajalugu.
|
Piiramatu külastajate jälgimine
Jälgitavate veebisaidi külastajate arv ei ole piiratud.
|
LiveAgent pakub piiramatut külastajate jälgimist.
|
LiveChat Inc. pakub piiramatut külastajate jälgimist.
|
Intercom pakub piiramatut külastajate jälgimist.
|
Zendesk pakub piiramatut külastajate jälgimist.
|
Olark pakub piiramatut külastajate jälgimist.
|
Vestluse sildid
Lisage igale vestlusele sildid, et kiiresti sisu vaadata või hõlbustada nende leidmist.
|
LiveAgent pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
|
Only in $39+/month plans
LiveChat Inc. ei paku vestluse silte $19 kuus paketi puhul
|
Intercom pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
|
Zendesk pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
|
Olark pakub vestluse sildistamist/vestluse silte.
|
Pöörake veebisaidi külastajad tasulisteks klientideks isikupärastatud vestluskutsetega, mis põhinevad CRM-i teadmistel ja käitumise jälgimisel.
Uurige, millist lehte iga klient sirvib, kui kaua ja kes juhatas nad Teie veebisaidile.
Säästke kuni 15 tunni jagu tööd nädalas vastates korduma kippuvatele küsimustele konserveeritud sõnumitega.
Looge piiramatu arv vastuseid ning rakendage neid ühe nupuvajutusega.
Kopeerige ja kleepige meie koodilõik oma veebisaidile, et alustada veebilehe külastajate vestlemise ja jälgimisega reaalajas.
Valige meie galeriist vestlusnupud, vestlusaknad ning eelvestluse ja võrguvälised vormid või looge enda oma kohandatud CSS-iga.
Aimake ette iga kliendi vajadusi, saades vilksamisi näha, mida nad vestlusaknasse kirjutavad enne saatmist.
Võimendage positiivset kogemust meie sisseehitatud CRM-iga, mis võimnaldab Teil vaadata kogu kliendi informatsiooni, eelmisi oste ja möödunud päringuid.
Toetage oma kliente iseteeninduse tööriistadega, mis on integreeritud otse teie vestluse vidinasse. Vähendage piletikoormust ja suurendage müüki meie reaalajas vestluse alternatiiviga alates tänasest!
Jälgige oma meeskonna tulemuslikkust.
Reguleerige agendi vahetusi vastavalt vestluste mahule ja tipptundidele, jälgige, kes kellega vestleb, mida nad räägivad ja õppige agentide reitingutest.
Aitab arvamisest ja oletamisest.
Jälgige oma kliendi piletite lahendamise teekonda algusest lõpuni läbi erinevate kanalite ühes pileti lõimes.
LiveAgent pakub võrguvälist vestlusfunktsiooni, mis võimaldab veebisaidi külastajatel teiega ühendust võtta ka väljaspool tööaega.
Meie reaalajas vestluse alternatiiv on 100% skaleeruv ja kohandatav, olenemata sellest kas olete teel tähtede poole või peate hooajaliselt koomale tõmbama.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda suurepärast klienditeenindust oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
Sest parimad reaalajas vestluse alternatiivid pakuvad lisafunktsiooni ilma lisa kuludeta!
Võrrelge LiveAgenti reaalajas vestlust konkurentide vestlusvidinatega ja saage teada, milline neist pakub Teie kasutajatoele paremat hinna ja väärtuse suhet.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
LiveAgenti abil omate kontrolli oma reaalajas vestluse tugiteenuse üle. Meie pilvepõhine lahendus pakub Teile tugiteenust, mida on lihtne kasutada ja hallata. Hinnakujundus on lihtne ja maksate ainult selle eest, mida kasutate. Agente ja teenuseid saate lisada, muud või kustutada.
LiveAgent pakub palju reaalajas vestluse funktsioone, nagu vestlusajalugu, vestluse ülevaade, veebikülastajad, sisevestlus, vestluse jaotamine ja palju muud.
LiveAgent on väga populaarne klienditeenindusvahend, mis pakub palju lisafunktsioone ja suudab kiiresti reageerida klientide probleemidele. Paljud kasutajad on rahul selle kuluefektiivsuse ja võimekusega suurendada nii kliendirahulolu kui ka müüki. LiveAgent on lihtne kasutada ja sellel on efektiivne reaalajavestluse funktsioon. Paljud kasutajad soovitavad seda lahendust.
Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.
Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?
LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel