Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Küsimused toote/teenuse hinna kohta

Küsimused toote/teenuse hinna kohta

Sotsiaalmeedias aktiivsed olevad ettevõtted saavad mitmesuguseid küsimusi otsesõnumite kaudu. Kuigi peaksite püüdma vastata kõigile sõnumitele, on mõned sõnumid olulisemad kui teised, kuna need mõjutavad otseselt müüki. Kui neid sõnumeid eiratakse, võivad need põhjustada kliendisuhete katkemist.

Üks neist sõnumitüüpidest on hindade küsimused. Miks? Sest enamiku klientide jaoks on hinnad toodete ostmisel määravaks teguriks.

Tooteid või teenuseid otsides analüüsivad ostjad mitmeid omadusi, nagu toote kvaliteet, kaubamärk, päritolu ja hind. Mõned neist teguritest võivad ostuotsuse tegemisel avaldada suuremat mõju kui teised.

Näiteks on mõned tarbijad toote kvaliteedi pärast rohkem mures kui teised, samas kui teised eelistavad olulist rahalist kokkuhoidu. Kui klient saadab Teile sõnumi, küsides teatud kauba hinda, võite olla kindel, et see teave mõjutab tema ostuotsust.

Küsimused toote/teenuse hinna kohta
Vastake Facebooki kommentaaridele, otsesõnumitele, Instagrami mainimistele ja kommentaaridele või säutsudele otse LiveAgentist.

Millist mõju avaldab hind ostuprotsessile?

Sõltuvalt iga potentsiaalse kliendi harjumustest on toote väärtus oluline tegur, mis võib ostu sooritamise poole või vastu kallutada.

Selle teguri paremaks mõistmiseks toome välja peamised elemendid:

  1. Mõned kliendid arvavad, et toote hind ja kvaliteet on omavahel seotud.
  2. Teiste jaoks on hind kõige olulisem. Alati leidub kliente, kes otsivad säästmisvõimalusi oma eelarve venitamiseks.
  3. On ka poode, mis pakuvad tooteid kõrge hinnaga, mis määrab klientide segmendi, mida nad teenindavad, esindades neid, kes saavad lihtsalt lubada kallimaid tooteid või teenuseid.
  4. Brändide prestiižil on palju pistmist nende esemete kvaliteediga. Hind avaldab aga ostuprotsessile suurt mõju, kuna paljud arvavad, et tipptaseme tooted on ainult kõige kallimad tooted. Teisest küljest peetakse tundmatuid või kiiresti liikuvaid tarbekaupu pakkuvaid kaubamärke madalama kvaliteediga kaubaks.

Tõenäoliselt teate, kui hinnatundlikud on Teie kliendid. Kuid nagu juba mainitud, kui klient küsib teatud toote või teenuse hinda, peaksite andma endast parima, et vastata tema küsimusele võimalikult kiiresti. Oleme koostanud mõned mallid, mis aitavad Teil seda teha.

Sotsiaalmeedia hinnaküsimuste vastuste mallid

Sotsiaalmeedia hinnaküsimuste vastuste mall 1

Sotsiaalmeedia hinnaküsimuste vastuste mall 2

Sotsiaalmeedia hinnaküsimuste vastuste mall 3

Sotsiaalmeedia hinnaküsimuste vastuste mall 4

Sotsiaalmeedia küsimused hindade kohta – korduma kippuvad küsimused

Soovitame vastata otse kasutaja küsimusele. See on neile mugavam ja seda nad ootavad enne Teile sõnumite saatmist. Samuti peaksite potentsiaalse kliendi ostuteekonna lühendamiseks lisama lingi huvipakkuvale tootele või teenusele.

Kas peaksin kasutajat saabuvast allahindlusest teavitama?

Kui kasutaja poolt uuritud toote või teenuse hinda langetatakse peagi, võite soovitada tal veidi oodata ja osta see soodushinnaga. Siiski peaksite alati oma juhendajalt kontrollima, kas Teil on lubatud sellist teavet potentsiaalsete ostjatega jagada.

Kui potentsiaalne klient kasutab teist valuutat, kas ma peaksin hinna konverteerima tema kohalikku valuutasse?

Otsesõnumite vahendusel suheldes on väga haruldane tava konverteerida hindu kasutaja valuuta alusel. Saate aidata kasutajal leida teavet selle kohta, kuidas arvutada oma valuutas ekvivalenthinda või kust leida vahetuskurssi, kuid fikseeritud hinda oma valuutasse ümber arvutatuna jagada ei ole soovitatav, kuna vahetuskurss muutub pidevalt.

Ready to try our social media reply templates?

Start using them today along with our social media customer service software. Our free trial is valid for 14-days and requires no credit card input. Try it today!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin vastama hindade kohta käivatele küsimustele või lihtsalt saatma lingi antud tootele või teenusele/hinnalehele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Soovitame vastata otse kasutaja küsimusele. See on neile mugavam ja seda nad ootavad enne Teile sõnumite saatmist..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas peaksin kasutajat saabuvast allahindlusest teavitama?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui kasutaja poolt uuritud toote või teenuse hinda langetatakse peagi, võite soovitada tal veidi oodata ja osta see soodushinnaga. Siiski peaksite alati oma juhendajalt kontrollima, kas Teil on lubatud sellist teavet potentsiaalsete ostjatega jagada.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui potentsiaalne klient kasutab teist valuutat, kas ma peaksin hinna konverteerima tema kohalikku valuutasse?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Otsesõnumite vahendusel suheldes on väga haruldane tava konverteerida hindu kasutaja valuuta alusel. Saate aidata kasutajal leida teavet selle kohta, kuidas arvutada oma valuutas ekvivalenthinda või kust leida vahetuskurssi, kuid fikseeritud hinda oma valuutasse ümber arvutatuna jagada ei ole soovitatav, kuna vahetuskurss muutub pidevalt.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo