Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • E-posti kokkuvõtte mallid

E-posti kokkuvõtte mallid

Ettevõtted saavad suurendada oma bränditeadlikkust ja klientide usaldust, jagades regulaarselt e-posti teel väärtuslikku ja hõlpsasti loetavat või seeditavat sisu. Need informatsiooni lõigud sisaldavad hiljutiste uudiste kokkuvõtteid või olulisi värskendusi vastavalt kindlaksmääratud ajakavale ja neid nimetatakse e-posti kokkuvõteteks.

Sellistesse sõnumitesse kaasatud sisu tüüp sõltub ettevõtte tegevusvaldkonnast ja nende kokkuvõtete sagedus võib olla iga päev, kord nädalas või kord kuus, olenevalt sellest, kui palju teavet on vaja jagada.

Te olete kahtlemata tuttav e-kirjade kokkuvõtetega, sest paljud edukad ettevõtted kasutavad neid väga tõhusalt – siiski võib see olla terminoloogia natukene võõras olla.

Milleks saata e-posti kokkuvõtteid?

Regulaarsed ülevaatlikud sõnumid teenivad mitut eesmärki, sõltuvalt ärisektorist ja nende saatmise sagedusest. Mõned e-kirja kokkuvõtete saatmise parimad põhjused on järgmised:

  • Looge suhteid ning usaldust klientide ja tellijatega (hoides neid regulaarselt kontaktis)
  • Olge viisakas ja näidake, et hoolite oma kasutajate ajast (kuna lugeja jaoks on oluline teave kokkuvõttena)
  • Suurendage oma veebisaidi liiklust, pakkudes teabelõike ja linkides oma lehe üksikasjade juurde.
  • Tõsta teadlikkust.
  • Julgustage müüki.
  • Seda saab täielikult kohandada nii, et see sisaldaks isiklikku teavet kliendi varasema suhtlemise kohta teie ettevõtte ja selle toodete või teenustega.

Kuidas disainida e-posti kokkuvõtet

E-posti kokkuvõtted sisaldavad sageli suures koguses teavet hõlpsasti loetavas vormingus. Loomulikult sisaldab see sageli graafilisi elemente – pilt ju ütleb tuhat sõna. Niisiis, kuidas peaksite seda tüüpi e-kirju kujundama?

  • Tasakaalustage teksti ja visuaalsete elementide hulk koos koopiat täiendava graafikaga.
  • Sisu silmadele atraktiivseks muutmiseks looge värvide, suuruse, asukoha ja joondamise jms abil ühtlane paigutus.
  • Lisage piisavalt tühja ruumi (mis ei tähenda tingimata valget värvi), jättes e-kirja oluliste elementide – st koopia, piltide, CTA-de ja linkide – vahele hingamisruumi.
Grammarly e-posti kokkuvõte
E-posti kokkuvõtte Grammarly’lt

Kokkuvõtva e-kirja teemaread 

  • [Ettevõtte nimi] Värskendus [kuu] [aasta]
  • Kõik, millest olete võibolla ilma jäänud [täna/sel nädalal/sel kuul]
  • Oleme olnud hõivatud mõnede muudatuste tegemisega…
  • [Ettevõtte] hiljutiste värskenduste kokkuvõte
  • Teie [päeva/nädala/kuu] [tegevuse] kokkuvõte
  • Siit saate teada kuidas jätkata [täna/sel nädalal/sel kuul]
  • Õnnitleme! Olite [täna/sel nädalal/sel kuul] [tegevuse] [X]% tipus
  • Kas soovite teada, kuidas teistel läheb?

E-posti kokkuvõtte mallid

E-posti kokkuvõtte mall 1 – ettevõtte toimivus

E-posti kokkuvõtte mall 2 – ettevõtte uuendus

E-posti kokkuvõtte mall 3 – tegevuse kokkuvõte

E-posti kokkuvõtte mall 4 – võrdlus teistega

E-posti kokkuvõtted – korduma kippuvad küsimused 

Kui sageli tuleks meilisõnumite kokkuvõtet saata?

Tavaliste ülevaadete sagedus on kas iga päev, kord nädalas või kord kuus, sõltuvalt sellest, kui palju teabega on vaja adressaati kursis hoida. See sõltub ka Teie tööstusest. E-posti kokkuvõtete saatmist sagedamini kui iga päev võib lugeda juba rämpspostiks, isegi kui jagada on palju, ning saatmist harvem kui kord kuus võib pidada unustamiseks.

Kas e-posti kokkuvõtteid tuleks isikupärastada?

E-posti kokkuvõtted peaksid olema väga kohandatud konkreetsele adressaadile, alustades nende nimest ning jälgides vajadusel isiklikku teavet ja statistikat. Sellise suhtluse idee on pakkuda väärtust kergesti loetavas vormingus, mis aitab luua suhteid ja usaldust tarbijaga. See on protsess, mida toetab suuresti Teie sõnumite isikupärastamine, pannes adressaate end väärtustatuna tundma.

Kas minu e-posti kokkuvõtete jaoks on kõige parem säilitada sama vorming?

Kuigi järjepidevus on hea, on hea ka aeg-ajalt oma suhtlust värskendada. Näiteks säilitades sama paigutuse ja jagades sama statistikat, teeb lugejatele informatsiooni kätte saamise kiiremaks ja lihtsamaks ning võimaldab uuendusi paremini võrrelda. Kuid Te ei soovi, et sõnumid muutuksid liiga korduvaks ja aegunuks, on oluline neile aeg-ajalt vürtsi lisada.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo