Mis on VoIP-telefon?
VoIP-telefon on digitaalne seade, mis kasutab telefonikõnede edastamiseks ja vastuvõtmiseks internetiprotokolli (IP) tehnoloogiat. VoIP-telefon muudab helistaja hääle digitaalseks teabeks, mis seejärel edastatakse vastuvõtjale liini teises otsas.
VoIP-telefoniga saab helistada mis tahes teisele telefonile, olenemata sellest, kas soovite helistada traditsioonilisele telefonile (st analoogtelefonile), virtuaalsele telefonile või mobiiltelefonile. Erinevalt analoogtelefonist vajab VoIP-telefon nõuetekohaseks toimimiseks lairibaühendust. Õnneks saab VoIP-telefon kasutada wifit, mobiilsideühendust ja muid internetiühendusi.
Kuidas VoIP-telefon töötab?
Kas olete kunagi mõelnud, mis toimub tagaruumis, kui kasutate VoIP-teenuse pakkujat VoIP-kõnede tegemiseks? VoIP-kõnesid saab teha mitmel viisil.
1) Kasutate VoIP-telefoni, sisestate telefoninumbri valijasse ja alustate seejärel kõnet. Lõpliku helistajana ei ole VoIP-kõnede tegemiseks mingeid erilisi nõudeid riistvarale. Näiteks võite helistada sülearvutiga, kasutada nutitelefonis olevat rakendust või osta spetsiaalse VoIP-kõneaparaadi.
2) VoIP-teenuse pakkuja võtab kõne taotluse vastu ja ühendab teid Interneti-tehnoloogia abil telefonivõrku. VoIP-teenuse pakkuja võib ühendada teid peaaegu mis tahes muu telefoniteenusega (nt analoogtelefon, äritelefon või VoIP-telefon).
3) Kui teie VoIP-kõned on ühendatud, teisendatakse teie helilained digitaalsignaalideks, saadetakse kiiresti üle interneti ja teisendatakse tagasi heliks. Sarnane protsess toimub ka telefoni teises otsas oleva isiku puhul.
Pange tähele, et VoIP-telefoniteenuse nõuetekohaseks toimimiseks on vaja usaldusväärset internetiühendust. Kui elate piirkonnas, kus puudub usaldusväärne internetiühendus, võiks teil olla varuks mobiiltelefon või tavaline telefon.
A software for streamlined VoIP calling
LiveAgent's virtual call center solution includes VoIP phone support as part of our call center services.
Millist tüüpi VoIP-telefone on saadaval?
VoIP-telefone on mitut tüüpi – saate valida vastavalt eelarvele ja eelistustele. Lisaks saate kasutada samaaegselt mitut tüüpi VoIP-telefone (nt äritelefon kontoris ja mobiilne seade reisil olles).
Tõime välja kõige levinumad VoIP-telefoni tüübid.
- Füüsilised telefonid
Füüsiline telefon on füüsiline seade, mille saate panna oma lauale VoIP-kõnede tegemiseks. Sellel on tõenäoliselt füüsiline valimisnupp ja lisafunktsioonid, mis aitavad teil haldada sissetulevaid kõnesid lairibaühenduse kaudu.
- Telefonitarkvarad
Telefonitarkvara on suurepärane valik ettevõtjale, kes soovib vähendada segadust ja suurendada paindlikkust. Valimisnupuga füüsilise seadme asemel on telefonitarkvara rakendus, mida saate kasutada oma sülearvutis või mobiilseadmes. Kuna spetsiaalse riistavara ostamine ei ole vajalik, võivad parimad telefonitarkvarad säästa täiendalt teie kulusid.
- VoIP tarkvara
Seda tüüpi VoIP-telefon on rakendus, mida käivitate mobiilseadmes või arvutis. Näiteks saate oma arvutisse või nutitelefoni laadida alla Skype’i rakenduse, et helistada. Lisamugavuse pakkumiseks saate osta peakomplekti, mis ühendatakse arvuti USB-porti.
- Mobiilseade
VoIP-kõnede tegemiseks saab kasutada mitut liiki mobiilseadmeid. Näiteks peaaegu kõik kaasaegsed Android- ja Apple’i mobiiltelefonide mudelites saab kasutada VoIP-tarkvara. Seega saate helistada tahvelarvutist või nutitelefonist.
- Äritelefon
VoIP äritelefon on tavaliselt fikseeritud konkreetsesse kohta, näiteks juhi kontorisse (tuntud ka kui lauatelefon). See võib pakkuda täiustatud funktsioone nagu konverentskõned, kõnepost ja virtuaalne vastuvõtja, mis ei ole tavalise telefoni puhul tavapärased. Kui valite kõik ühes äritelefonisüsteemi, saate kasutada täiustatud funktsioone nagu HD-heli, rahvusvahelised kõneplaanid ja usaldusväärsed videokonverentsid.
- Tavaline telefon
Kui inimesed räägivad tavatelefonist, siis peamiselt peavad nad silmas traditsioonilist lauatelefoni, mida kasutatakse peamiselt analoogkõnede tegemiseks. Iga telefonikõne edastatakse siis mittedigitaalse tehnoloogia (st analoogsignaalide) abil. Kuigi tavatelefonil puuduvad täiendavad võimalused, mida tänapäevastes telefonides tavaliselt leidub, on see hea valik, kui teil puudub usaldusväärne võrguühendus. Te ei pruugi aga teada, et saate kasutada VoIP-adapterit, et ühendada oma analoogtelefoni VoIP-teenuse pakkujaga. Müüja või tootja saab sellisel juhul kontrollida teie tavalise telefoni võimeid.
Maximize the efficiency of your business
LiveAgent offers over 50 integrations with leading VoIP service providers.
Millised on VoIP-telefoni omadused?
Iga VoIP-teenuse pakkuja pakutavad eriomadused on väga erinevad. Lihtsuse huvides võib eristada põhifunktsioone (st standardfunktsioone, mis on ühised peaaegu kõigile VoIP-telefonidele) ja täiustatud funktsioone, mis annavad teile rohkem suhtlemisvõimalusi.
- Põhilised omadused. VoIP-tehnoloogia annab teile kõige standardsemal kujul võimaluse kõnesid teha ja sissetulevaid kõnesid vastu võtta. Üldiselt saate helistada traditsioonilistele lauatelefonidele, mobiiltelefonidele ja teistele VoIP-telefonidele. Valimispaneeli abil saate sisestada telefoninumbri ja alustada kiiresti kõnet.
- Täiustatud funktsioonid. Lisafunktsioonina tuntud VoIP-äriteenus võib sisaldada HD-kvaliteediga kõnet. Muudeks populaarseteks lisafunktsioonideks on videokonverentsi lahendus, turbefunktsioonid (nt 256-bitine täiustatud krüpteerimisstandard) ja võimalus toetada kõnekeskust.
Kui soovite lisafunktsioone, võtke paar minutit aega, et võtta ühendust VoIP-teenuse pakkuja müügiga. Paljudel juhtudel saate lisatasu eest osta juurdepääsu paljudele funktsioonidele. Eelkõige võivad lisatasud kehtida siis, kui soovite täiustatud funktsioone (nt suurele ettevõttele mõeldud ühtne sidesüsteem).
Fully stacked customer service software
Discover all the features that make LiveAgent a powerful multi-channel help desk solution.
Millised on VoIP-telefonisüsteemi kasutamise eelised?
Eeldusel, et teil on usaldusväärne internetiühendus, on VoIP-telefonidel teatud eelised, mida seletame teile lahti enne, kui ütlete traditsioonilisele lauatelefonile hüvasti.
- Ruumi säästmine
Ettevõtjad teavad, et paljud töötajad soovivad, et nad saaksid kaugtööd teha. Tavapäraste telefonide kaotamine ja üleminek pilvepõhisele telefonisüsteemile on suurepärane viis ruumi säästmiseks. Selle asemel, et igal laual oleksid füüsilised telefonid, saavad töötajad teha VoIP-telefonikõnesid oma sülearvuteid või mobiilseadmeid kasutades.
- Kulude kokkuhoid
Paljude inimeste jaoks on atraktiivseks asjaoluks võimalus VoIP’ile üleminekuga raha säästa. Eelkõige ettevõtjad, kes maksavad mitme telefoniliini ja kaugteenuse eest, võivad näha märkimisväärset kulude kokkuhoiu eelist.
- Teeninduse kvaliteet
Ettevõtte omanikuna vajate kiiret tuge. Kahjuks sunnivad lauatelefone pakkuvad ettevõtted kliente sageli pikalt teenindamist ootama. Kui ettevõtted kasutavad VoIP-teenuseid, on vähem tõenäoline, et kliendid kogevad pettumust. Seda enam, kui teenust kombineeritakse teiste sidekanalitega.
- Üritussuhtlus
Ettevõtjad, kellel on töötajaid mitmes kohas (nt kõnekeskus, välismüügimeeskond jne), vajavad paindlikku telefoniteenust. Täiustatud pilves majutatud kõnekeskuse süsteem, sisaldab tavaliselt IVR-i (interaktiivne häälvastus), automaatset tagasihelistamist, videokõnet, piiramatu kõnede salvestamist ja VoIP-integratsiooni.
A single interface for managing customer queries
Sign up for a free 14-day trial and start improving your customer service today.
Frequently Asked Questions
Mis on VoIP-telefon?
VoIP-telefon kasutab IP-võrke ja digitaalsignaale, et edastada ja vastu võtta telefonikõnesid ükskõik kellele, olenemata sellest, kas tal on traditsiooniline telefon, mobiiltelefon või virtuaalne telefon.
Kuidas VoIP-telefon töötab?
VoIP-telefonikõne hõlmab mitmeid elemente, millega VoIP-teenuse pakkuja tegeleb. Valige telefoninumber ja VoIP-telefonisüsteemid ühendavad teid automaatselt helistatava isikuga. Seejärel edastatakse teie vestlus digitaalsignaalide abil.
Milliseid VoIP-telefone on saadaval?
VoIP-telefone on mitut tüüpi. Telefonitarkvara võimaldab teil teha VoIP-kõnesid oma sülearvuti või mobiilseadme kaudu. Riistvaratelefon on füüsiline seade, mille saate panna oma lauale. Iga VoIP-pakkuja pakub erinevaid VoIP-telefone.
Millised on VoIP-telefoni omadused?
VoIP-telefoni funktsioonid varieeruvad sõltuvalt mudelist ja VoIP-teenusest. Üldiselt võite eeldada, et saate vastu võtta sissetulevaid kõnesid ja helistada ise. Samuti on võimalik teha üleriigilisi kõnesid, videokonverentse ja muid funktsioonie.
Millised on VoIP-telefonisüsteemi kasutamise eelised?
VoIP-telefonidel on mitmeid eeliseid, mida tuleb silmas pidada. Tavaliselt saate saavutada kulude kokkuhoidu võrreldes traditsiooniliste telefonidega. Lisaks saate soovi korral ruumi kokku hoida, kui loobute lauatelefonidest. Lõpuks on VoIP-telefonid kiired ja paindlikud - saate vajaduse korral hõlpsasti lisada täiendavaid telefoniliine.
Alustage oma tasuta prooviperioodiga juba täna
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja kõnekeskuse tarkvarad, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise ja e-posti haldustarkvara. Lisaks on ettevõte partnerprogramm ja pakub andmete migreerimist toetavat tugiteenust. LiveAgenti võimekustest saab rohkem teada ettevõtte veebilehel.
ZSE (Saksa energiakontserni E.ON liige) pakub elektrienergia ja gaasi tarnimist, rajatiste hooldust ja energiatõhususe alast nõustamist. LiveAgent'i üleminek aitas neil paremini hallata sissetulevaid e-kirju ja pakkuda kiiremat ja põhjalikumat kliendituge. Tugiagendid soovitavad LiveAgent'i teistele ettevõtetele.