Mis on vestluse äpid?
Vestluse äpid võimaldavad teil oma klientidega läbi vestluse suhelda. Saate sõnumeid nii saata, kui vastu võtta. Vestluse äpp muudab suhtlemise lihtsamaks ja kiiremaks, lisaks on selle kasutamine ülimalt kerge. Saadaval on palju erinevat tüüpi vestluse äppe ja igal neist on oma formaat, disain ja funktsioonid.
LiveAgent pakub suurepärast tööriista – live vestlust. Vestelge oma klientidega reaalajas!
Frequently Asked Questions
Mis on vestluse äpid?
Vestluse rakendused võimaldavad teil teiste inimestega, kes kasutavad rakendust võibolla teises maailma otsas, ühendusse jääda. Klienditeeninduses on sellised rakendused üheks olulisemaks suhtluskanaliks.
Kuidas vestluse äpp töötab?
Need rakendused töötavad tsentraliseeritud võrgustikena, mida teenindavad platvormi operaatorserverid, erinevalt peer-to-peer protokollidest, nagu XMPP. See võimaldab kahel inimesel üksteisega reaalajas rääkida.
Kas on ka tasuta vestluse äppe?
Loomulikult on saadaval tasuta vestluse äppe. Neid kasutatakse nii igapäevaselt, kui näiteks klientide teenindamisel. Näiteks Messenger, mille kasutamist on võimalik LiveAgent`iga sünkroniseerida.
Kolite Novacall`ist LiveAgent`i?
Kiire ja tõhus piletisüsteem, LiveAgent, aitab keskenduda klientide mõistmisele ja parandada kliendikogemust. Pakub mitmeid suhtluskanaleid ja tasulisi plaane vastavalt ettevõtte vajadustele.
Twitteri integratsiooni teadaanne
LiveAgent offers an affordable Twitter integration for businesses to stay connected with customers through social media platforms. This solution allows businesses to continue using Twitter integration as part of their customer support without incurring high costs. LiveAgent's omni-channel customer support software collects communication from multiple channels, including social media, to ensure successful website launches and effective marketing strategies. The new solution for Twitter integration will be available in the first half of May and is designed to minimize clients' costs while delivering quality services.
Kolite Pure Chat`ist LiveAgent`i?
Businesses can choose from different plans in LiveAgent, offering various features like email addresses, live chat buttons, and department management. The platform also offers a free trial and migration support to help businesses transition from Pure Chat to LiveAgent. LiveAgent supports customizable language widgets, with 43 different language translations available.