Mis on vestluse äpid?
Vestluse äpid võimaldavad teil oma klientidega läbi vestluse suhelda. Saate sõnumeid nii saata, kui vastu võtta. Vestluse äpp muudab suhtlemise lihtsamaks ja kiiremaks, lisaks on selle kasutamine ülimalt kerge. Saadaval on palju erinevat tüüpi vestluse äppe ja igal neist on oma formaat, disain ja funktsioonid.
LiveAgent pakub suurepärast tööriista – live vestlust. Vestelge oma klientidega reaalajas!

Frequently Asked Questions
Mis on vestluse äpid?
Vestluse rakendused võimaldavad teil teiste inimestega, kes kasutavad rakendust võibolla teises maailma otsas, ühendusse jääda. Klienditeeninduses on sellised rakendused üheks olulisemaks suhtluskanaliks.
Kuidas vestluse äpp töötab?
Need rakendused töötavad tsentraliseeritud võrgustikena, mida teenindavad platvormi operaatorserverid, erinevalt peer-to-peer protokollidest, nagu XMPP. See võimaldab kahel inimesel üksteisega reaalajas rääkida.
Kas on ka tasuta vestluse äppe?
Loomulikult on saadaval tasuta vestluse äppe. Neid kasutatakse nii igapäevaselt, kui näiteks klientide teenindamisel. Näiteks Messenger, mille kasutamist on võimalik LiveAgent`iga sünkroniseerida.
Expert note
Vestluse äpid võimaldavad reaalajas suhelda klientidega. Rakendused muudavad suhtluse lihtsamaks ning on oluline suhtluskanal klienditeeninduses.

LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust parandada klientide kaasamist reaalajas vestluse funktsiooni abil, mis suurendab klientide rahulolu. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate funktsioonidest ja nende seadistamisest.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Saage LiveAgenti partneriks ja kasutage nende mitmekülgseid suhtluskanaleid, näiteks vestlus, kõned, videokõned ja kontaktvormid.
Kuidas vestelda LiveAgenti iOS rakendusega liikvel olles
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe tarkvara Eestis, mis toetab mitmeid suhtluskanaleid, nagu Live chat, kõned, video kõned ja sotsiaalmeedia.