Tasuta Prooviperiood

Progressiivne numbrivalija

Mis on progressiivne valija?

Progressiivne numbrivalija on automaatne helistamissüsteem, mida kasutatakse laialdaselt väljaminevates kõnekeskustes. Progressiivne automaatvalimise tehnika automatiseerib väljaminevate telefonikõnede tegemise protsessi, nii et kõnekeskuse esindajad ei pea iga kontaktiloendi numbrit käsitsi valima. Progressiivseid valijaid peetakse keskteeks käsitsi valimise ja ennustava valimise lahenduste vahel.

Peamine erinevus, mis eristab progressiivseid valijaid ennustavatest valijatest, seisneb selles, et progressiivse valimise süsteem ootab enne järgmise numbri valimist, kuni agent lõpetab oma praeguse kõne. Lisaks valib see iga saadaoleva kontaktkeskuse agendi kohta ainult ühe numbri. Näiteks kui saadaval on 10 agenti, teeb helistaja 10 kõnet. Progressiivse valimise režiimis analüüsib süsteem helistamistempo määramiseks helistamisstatistikat, nagu ühenduse kiirus ja katkestamise määr.

Kõnekeskuse mallid

Koos automaatvastaja tuvastamise ning hõivatud signaalide ja lahtiühendatud numbrite väljasõelumise võimalusega tagab progressiivne helistamistarkvara agentide ühenduse ainult siis, kui liinil on elav inimene. Kuna agendid on saadaval, et kohe kõnega ühendust võtta, niipea kui keegi kõne vastu võtab, välistab see kõnest loobumise. Teisest küljest võib progresseeruvate valijate kasutamine pikendada agendi jõudeolekuaega, mis tähendab madalamat agendi tootlikkust võrreldes toitevalijatega ja ennustavate numbrivalijatega.

Progressiivseid numbrivalijaid saab kasutada mitmesugustes tööstusharudes erinevatel eesmärkidel, sealhulgas väljaminev müük, teleturundus, kollektsioonid, klienditeeninduse järelkõned jne. Kuna progressiivsete numbrivalijate valimismäär on ennustavate numbrivalijatega võrreldes madalam, peetakse seda vähem tõhusaks valimisrežiimiks ja seda ei soovitata kasutada juhtudel, kui agentidel on vaja teha sadade või tuhandete kontaktide kaudu väljuvaid kõnesid.

Kõnekeskuse skriptimine

Progressiivse numbrivalija eelised

Suurenenud agentide efektiivsus

Kuna progressiivsed numbrivalijad valivad numbreid automaatselt ja filtreerivad välja hõivatud liinid, automaatvastajad ja katkenud numbrid, ei pea agendid käsitsi valimisele ja ebaõnnestunud kõnedele aega raiskama.

Vähem kõne katkestamisi

Kuna progressiivsed numbrivalijad tagavad agendi kättesaadavuse (alati on saadaval agent kõne vastuvõtmiseks, kui see on ühendatud), vähendab see ooteaegu ja toob kaasa vähem kõnede katkemist võrreldes ennustavate helistajatega.

Parem eesmärgi konversioon

Väiksem kõnedest loobumine tähendab paremat kõneühenduse suhet ja pikemat agendi kõneaega, mis võib suurendada eesmärkide konversioonimäärasid (müük, kogumine jne) ja suurendada klientide rahulolu.

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Frequently asked questions

Kuidasa progressiivne numbrivalija toimib?

Progressiivne numbrivalija valib automaatselt andmebaasist telefoninumbrid ja ühendab agente kõnedega ainult siis, kui liinil on elav kontakt, minnes mööda hõivatud liinidest, automaatvastajatest ja mittereageerivatest numbritest. Progressiivse valimise režiimis ootab süsteem, kuni kõnekeskuse agent lõpetab oma praeguse kõne ja alles seejärel liigub valima järgmist numbrit (ja see valib ainult ühe numbri agendi kohta).

Millal kasutada oma kontaktikeskuse lahenduses proaktiivsete valijate asemel progressiivseid valijaid?

Kuigi ennustavad numbrivalijad sobivad suurepäraselt suurtele väljuvatele kõnekeskuse meeskondadele ja proaktiivsed valijad teleturundus, müügi, turu-uuringute ja kogumiste jaoks, võivad progressiivsed helistajad olla parem valik väikestele ja keskmise suurusega meeskondadele, kus on vähem agente. Progressiivsed numbrivalijad sobivad paremini ka B2B väljaminevate kõnede jaoks, kuna seda tüüpi kõnede õnnestumise suhe on harilikult suurem tänu vähemale kõne katkestamisele ja parematele vastamismääradele (üle 80%).

Kas progressiivset valijat saab LiveAgentiga kasutada?

Kuigi LiveAgenti kõnekeskuse lahendus sisaldab nii sissetuleva kõnekeskuse kui ka väljamineva kõne võimalusi, ei paku see praegu progressiivset väljaminevat helistajat. Selle asemel pakub see veebipõhine versioon võimaluse helistada mis tahes numbrile veebis. "Kliki helistamiseks" valikuga saavad agendid algatada väljaminevaid kõnesid otse LiveAgenti juhtpaneelilt, samal ajal sirvides Teie potentsiaalsete klientide veebisaite.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo