Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Osalusega ülekandmine

Mis on osalusega ülekandmine?

Telekommunikatsiooni sõnavaras tähendab osalusega ülekandmine, et kõnet saab teisele kasutajale, kes on kõnele vastamiseks vaba, edastada. LiveAgent`is osalejaga ülekandmise puhul osaleja ootab kuni kõnele vastatakse, sellest keeldutakse või sellele ei vastata. Kõne edastatakse teisele agendile.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on osalusega ülekandmine?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Osalusega ülekandmine on see, kui oodatakse sissetulevate kõnede ajal kõne lõpetamist, teise agendi vastamist, kõnest keeldumist või vastamata jätmist. Teie agendid ei pea klienti ootama jätma. Helistaja peatatakse ja luuakse ühendus agendiga. Kui agent ei saa vastata suunatakse kõne tagasi eelmisele agendile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas teostada osalusega ülekandmist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kui soovite kliendiga vestluse raames alustada kõne järelvalve all edastamist, saate alustada ühenduse loomisest teise agendiga. Uus ühendus on seejärel aktiivne ja esimene ühendus pannakse ootele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kes saavad teostada osalusega ülekandmist?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ülekandmist saavad teostada kõik LiveAgent`iga ühendatud agendid. See on funktsioon, mis võimaldab efektiivsemat klienditeenindust ja kõrgeimat produktiivsust.” } }] }

FAQ

Mis on osalusega ülekandmine?

Osalusega ülekandmine on see, kui oodatakse sissetulevate kõnede ajal kõne lõpetamist, teise agendi poolt vastamist, kõnest keeldumist või vastamata jätmist. Teie agendid ei pea klienti ootama jätma. Helistaja peatatakse ja luuakse ühendus agendiga. Kui agent ei saa vastata suunatakse kõne tagasi eelmisele agendile.

Kuidas teostada osalusega ülekandmist?

Kui soovite kliendiga vestluse ajal alustada kõne järelvalve all edastamist, saate alustada ühenduse loomisest teise agendiga. Uus ühendus on seejärel aktiivne ja esimene ühendus pannakse ootele.

Kes saavad assisteerida või teostada osalusega ülekandmist?

Osalusega ülekandmist saavad teostada kõik LiveAgent`iga ühendatud agendid. See on funktsioon, mis võimaldab palju efektiivsemat klienditeenidust ja kõrgeimat produktiivsust.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo