Mis on kliendi jõupingutuse indeks?
Kas teie kliendid on õnnelikud? Kas nad on teie teeninduse ja tootega rahul? Saate mõõta seda kliendi jõupingutuse skoori (CES) abil. See o mõõdik, mis näitab, kuidas teie kliendid suhtuvad pingutustesse, mida nad peavad teie klienditoe meeskonnaga suhtlemiseks ja oma probleemile lahenduse leidmiseks tegema.
Valige sobilik küsimus ja küsige seda oma klientidelt. Seejärel kalkuleerige kliendi jõupingutuse indeks klientide vastuste põhjal. Selle mõõtmiseks on palju moduseid, näiteks saate sed teha e-maili või küsitluse teel.
Frequently asked questions
Mis on kliendi jõupingutuse indeks (CES)?
Kliendi jõupingutuse indeks (CES) on mõõdik, mis näitab, kuidas teie ettevõtted kliendid end tunnevad seoses jõupingutustega, mis nad peavad teie kliediteeninduse meeskonnaga suhtlemiseks ja oma probleemide lahendamiseks tegema. Tänu sellele saate testida oma klienditeeninduse efektiivsust.
Kuidas kalkuleerida kliendi jõupingutuse indeksit (CES)?
Selleks, et kalkuleerida kliendi jõupingutuse indeksit (CES) valige sobiv küsimus ja esitage see klientidele. Seda saab teha näiteks küsitlusena. Lihtsaimaks mooduseks on, kui kliendid vastavad skaalal 1 kuni 10. Seejärel saate jagada nende vastuste summa küsitluste arvuga ja saate selle suhtarvu
Kuidas kliendi jõupingutuse indeksit parandada?
Selleks, et parandada kliendi jüupingutuse indeksit (CES), koguge oma kliendid kokku selleks pühendatud kohta internetis. Tänu sellele on klienditeenndusega lihtne ühendust võtta, samuti teiste klientide ja ekspertidega. Teine idee on luua teadmistebaas, mis aitab teil lahendada kliendiprobleeme kiiresti ja lihtsalt. Kolmas (ja kõige olulisem) moodus on efektiivne klienditeenindus, mis on võimalik tänu vastavale tarkvarale.