Mis on keskmine käsitsemisaeg?
Keskmine käsitsemisaeg on keskmine aeg, mis klienditeeninduse esindajad tegevuste tegemisele kulutavad. See sisaldab kõnede aega, ooteaegasid, vestlusi ning klientide probleemide lahendamist. See peab olema võimalikult väike. Aeg on raha, seega on vajalik seda aega jälgida. See näitab, kui palju aega on probleemi lahendamiseks vaja ja millistele küsimustele agendid kõige rohkem aega kulutavad. Saate jälgida keskmist vastuste, teenusetaseme ja muu kiirust. See aitab klienditeenindust parandada.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
KKK
Mida tähendab keskmine käsitsemisaeg?
AHT või keskmine käsitsemisaeg on üks kõige enam mõõdetavatest kõnekeskuse indikaatoritest. AHT viitab keskmisele kliendisuhtluse kestvusele.Kõnet mõõdetakse alates selle tegemise hetkest kuni selle lõppemiseni.
Mis on hea keskmine käsitsemisaeg?
Heas käsitsemisaeg peaks olema mõlemat, nii kvaliteetne, kui kiire. Ajakiri “Call Center” kalkuleeris, et ülemaailmse keskmise käsitsemisaja standardi. Selleks oli 6 minutit 3 sekundit. Kõik see oleneb valdkonnast, kus klienditeenindust pakutakse.
Kuidas kontrollida keskmist käsitsemisaega LiveAgent`is?
Saate kontrollida keskmist käsitsemisaega LiveAgent`is Ajaraportite alt. Seal saate kontrollida nii teenindusaegasid, kui individuaalseid sedeleid ja keskmist sedelite käsitsemisaega.