Tasuta Prooviperiood

Keskmine käsitsemisaeg (AHT)

Mis on keskmine käsitsemisaeg?

Keskmine käsitsemisaeg on keskmine aeg, mis klienditeeninduse esindajad tegevuste tegemisele kulutavad. See sisaldab kõnede aega, ooteaegasid, vestlusi ning klientide probleemide lahendamist. See peab olema võimalikult väike. Aeg on raha, seega on vajalik seda aega jälgida. See näitab, kui palju aega on probleemi lahendamiseks vaja ja millistele küsimustele agendid kõige rohkem aega kulutavad. Saate jälgida keskmist vastuste, teenusetaseme ja muu kiirust. See aitab klienditeenindust parandada.

Keskmine käsitsemisaeg (AHT)

Are you delivering the best possible customer experience?

It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mida tähendab keskmine käsitlemisaeg?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “AHT või keskmine teenindamise aeg on üks kõige rohkem mõõdetavatest kõnekeskuse indikaatoritest. AHT viitab keskmisele suhtlemisajale kliendiga. Kõnet hakatakse mõõtma selle algatamisest kliendi poolt kuni lõpuni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mis on hea keskmine käsitsemisaeg?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Hea käsitsemisaeg peaks olema nii kvaliteetne, kui kiire. Ajakiri “Call Center” kalkuleeris, et ülemaailmse AHT standardi. Selleks oli 6 minutit 3 sekundit. Kõik see oleneb valdkonnast, kus klienditeenindust pakutakse.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas kontrollida AHT-d LiveAgent`is?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saate kontrollida oma keskmist AHT-d LiveAgent`is Ajaraportite alt. Seal saate kontrollida nii teenindusaega, kui individuaalseid sedeleid ja keskmist sedelite käsitsemisaega.” } }] }

KKK

Mida tähendab keskmine käsitsemisaeg?

AHT või keskmine käsitsemisaeg on üks kõige enam mõõdetavatest kõnekeskuse indikaatoritest. AHT viitab keskmisele kliendisuhtluse kestvusele.Kõnet mõõdetakse alates selle tegemise hetkest kuni selle lõppemiseni.

Mis on hea keskmine käsitsemisaeg?

Heas käsitsemisaeg peaks olema mõlemat, nii kvaliteetne, kui kiire. Ajakiri “Call Center” kalkuleeris, et ülemaailmse keskmise käsitsemisaja standardi. Selleks oli 6 minutit 3 sekundit. Kõik see oleneb valdkonnast, kus klienditeenindust pakutakse.

Kuidas kontrollida keskmist käsitsemisaega LiveAgent`is?

Saate kontrollida keskmist käsitsemisaega LiveAgent`is Ajaraportite alt. Seal saate kontrollida nii teenindusaegasid, kui individuaalseid sedeleid ja keskmist sedelite käsitsemisaega.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo