Mis on keskmine käsitsemisaeg?
Keskmine käsitsemisaeg on keskmine aeg, mis klienditeeninduse esindajad tegevuste tegemisele kulutavad. See sisaldab kõnede aega, ooteaegasid, vestlusi ning klientide probleemide lahendamist. See peab olema võimalikult väike. Aeg on raha, seega on vajalik seda aega jälgida. See näitab, kui palju aega on probleemi lahendamiseks vaja ja millistele küsimustele agendid kõige rohkem aega kulutavad. Saate jälgida keskmist vastuste, teenusetaseme ja muu kiirust. See aitab klienditeenindust parandada.

Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Expert note
Keskmine käsitsemisaeg on üks olulisemaid klienditeeninduse mõõtmise näitajaid, mida tuleks võimalikult madalal hoida. Efektiivsete lahenduste ja koolitusega saab parandada kliendikogemust.

Klienditeeninduse tagasihelistamine
LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks ja parandab müüki. See pakub mitmeid suhtluskanaleid ja on lihtne kasutada.
Lehekülje vaatamise sessiooni jooksul
Uuenduslikud marketingistrateegiad on eduka äri ja kliendi kaasatuse võti, parandades tõhusust, vastamisega kuluvat aega ning teeninduskvaliteeti.