Mis on kasutaja viga?
Kasutaja poolt tõusvaid probleeme tuntakse “kasutaja veana”. Kui kõik on perfektne sinu poolel ja kasutaja kurdab mingi vea üle, on üsna tõenäoline, et viga on nende poolel.
Frequently Asked Questions
Mis on kasutaja viga?
Kasutaja viga on inimviga arvutisüsteemiga suheldes.
Kuidas märgata kasutaja viga?
Kasutaja viga saab tuvastada nii jälgimistarkvara abil kui ka analüüsides Teie teadmisi kasutaja poolt tehtu kohta.
Mis on parim lähenemisviis kasutaja vigadele?
Parim lähenemisviis kasutaja veale on see, et see juhtus mingil kindlal põhjusel ja Te saate hõlpsasti lahendada probleemi analüüsides kasutaja poolt tehtut.
Expert’s note
Kui kasutaja kogeb probleemi arvutisüsteemiga suheldes, võib see olla kasutaja viga. On oluline analüüsida kasutaja tegevust ja leida probleemi põhjus, mitte süüdistada kasutajat.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.