Mis on lõppkasutaja?
Lõppkasutajad on need inimesed, kes vastutavad kliendipäringute genereerimise eest mistahes allikas nagu kasutajatugi, Facebook, e-mail, jne.
Klientidele viidatakse samuti, kui lõppkasutajatele, sest nad kasutavad toodet pärast selle arendamist ja turundamist. Lõppkasutaja võib kliendina olla nii inimene, kui organisatsioon.
Frequently Asked Questions
Kes on lõppkasutaja?
Lõppkasutaja on inimene, kes lõpuks kasutab või plaanib toodet/teenust kasutada. Lõppkasutajad on kasutajad nagu süsteemi adminnid, andmebaasi administraatorid, tehnoloogia eksperdid ja arendajad, sest neil puuduvad tehnilised oskused. Need on kõik inimesed kes teevad klienditeeninduse päringuid.
Mis on lõppkasutaja roll?
Lõppkasutaja rolliks on leida rikkeid, mida arendajatel ja spetsialistidel pole võimalik jälgida.. Lisaks on lõppkasutajatel hea teadmine parandustest, mida toodetele väärtuse lisamiseks teha. Tänu sellele saavad tooted ja teenused areneda ja võimalikud vead avastatakse palju kiiremini.
Kas saate LiveAgent`is kontrollida, kes on lõppkasutaja?
Selleks, et kontrollida, kes on lõppkasutaja, saate selle LiveAgent`i töölaualt järele vaadata. Seal leiate individuaalsete sedelite nimekirja kõrvalt leiate praeguste klientide kohta infot. Saate iga kasutaja ajalugu eraldi jälgida. Tänu sellele olete käesoleva saldoga hästi kursis.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.