Tundub, et proovite kätte saada UPS’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud UPS tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime UPS veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust UPS esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
ups.com/us/en/support/shipping-support/legal-terms-conditions/privacy-notice.page
Puudub
Puudub
UPS on ülemaailmne liider logistika valdkonnas, pakkudes laia valikut lahendusi.
UPS on ülemaailmne liider logistika valdkonnas, pakkudes laia valikut lahendusi.
UPS'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.
UPS'iga saab ühendust võtta, alustades vestlust nende veebisaidil reaalajas vestluse agendiga, helistades nende klienditoe liinile või jättes sõnumi ühel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.
UPS ei paki tuge e-kirja teel.
Jah, UPS pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebilehele: https://www.ups.com/us/en/help-support-center.page?
Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende klienditoe telefoninumbril +1 404-828-6000
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel