Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

UPS kasutajatoe kontaktid

Tundub, et proovite kätte saada UPS’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud UPS tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime UPS veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust UPS esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.

UPS klienditeeninduse kontaktid

Võtke e-kirja teel ühendust UPS klienditoega

UPS E-posti tugi

Puudub

Vestelge UPS esindajaga

UPS Reaalajavestluse tugi

Reaalajavestluse nupp veebilehel

Helistage UPS kasutajatoele

UPS Kõnekeskuse tugi

+1 404-828-6000

Osalege UPS kogukonna foorumi aruteludes

UPS Foorum

Puudub

Sotsiaalmeedia Tugiteenuse Kontaktid

UPS Instagram

UPS Instagram

Puudub

UPS Facebooki leht

UPS Facebooki leht

facebook.com/ups

UPS Twitter

UPS Twitter

twitter.com/UPS

SLA-d ja lepingud

Kataloog

E-posti teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Reaalajavestluse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Kõnekeskuse teenustasemelepe

Puudub

Kataloog

Foorumi teenustasemelepe

Puudub

UPS Üldtingimused

UPS Üldtingimused

Puudub

UPS Privaatsuspoliitika

UPS Privaatsuspoliitika

Puudub

UPS Turbepoliitika

UPS Turbepoliitika

Puudub

UPS GDPR

UPS GDPR

Puudub

UPS Vikipeedia Leht

UPS Vikipeedia Leht

Puudub

UPS Sidusprogramm

UPS Sidusprogramm

Puudub

KKK

Mis on UPS?

UPS on ülemaailmne liider logistika valdkonnas, pakkudes laia valikut lahendusi.

Millist kliendituge UPS pakub?

UPS'i klienditeenindusmeeskond pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi ja iseteenindus.

Kuidas võtta ühedust UPS'iga?

UPS'iga saab ühendust võtta, alustades vestlust nende veebisaidil reaalajas vestluse agendiga, helistades nende klienditoe liinile või jättes sõnumi ühel sotsiaalmeedia platvormil. Kui eelistate iseteenindustuge, võite kasutada ka nende teadmusbaasi.

Mis on UPS'i e-posti aadress?

UPS ei paki tuge e-kirja teel. 

 

Kas UPS'il on reaalaajas vestlus?

Jah, UPS pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Minge veebilehele: https://www.ups.com/us/en/help-support-center.page?

Kuidas rääkida kellegagi UPS'ist?

Kui eelistate kõnetuge, võite võtta ühendust nende klienditoe telefoninumbril +1 404-828-6000

Tagasi kataloogi Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo