Tundub, et proovite kätte saada Fitbit’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Fitbit tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Fitbit veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Fitbit esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Fitbit on pühendunud inimeste aitamisele elada tervislikumat ja aktiivsemat elu.
Fitbit on pühendunud inimeste aitamisele elada tervislikumat ja aktiivsemat elu.
Fitbit'i klienditeenindus pakub järgmisi tugikanaleid: reaalajas vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteenindus.
Võite võtta ühendust Fitbit'iga, alustades vestlust reaalajas, helistades nende kõneliinile või jättes neile sõnumi mõnel sotsiaalmeedia platvormil. Alternatiivina võite kasutada nende teadmusbaasi, kui eelistate iseteeninduslikku tuge.
Fitbit ei paku tuge e-posti teel.
Jah, Fitbit pakub tuge reaalajas vestluse kaudu. Mingi veebisaidile ja otsige üles nupp "Start a chat": https://myhelp.fitbit.com/s/support?language=en_US
Kui eelistate saada kliendituge kõne teel, saate võtta ühendust nende kõneliiniga (877) 623-4997
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel