Toky integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Toky?
Toky on kõnekeskuse teenuse, ettevõtte telefonisüsteemi ja VoIPi pakkuja. Tarkvara kasutatakse kõnekeskuste haldamiseks.
Kuidas seda kasutada?
Uued kõned, kõnepostisõnumid ja tekstisõnumid ei lähe sinust mööda, kuna saate nende kohta LiveAgenti juhtpaneelil märguandeid. Samuti saate hallata kontakte, luua vestlusi ja saata tekstsõnumeid.
Hüved
- Call center support for your help desk
- Know about all the calls, texts and voicemail without switching apps
- Send texts from your dashboard
Kui sooviksite saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaadake allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
What is Toky?
Toky is a cloud telephony system company since 2014. With Toky, you can easily have your own VoIP (Voice over Internet Protocol) in a few minutes.
How can you utilize Toky integration with LiveAgent?
Toky integration allows you to get notifications about any new calls, messages instantly in LiveAgent. As a result, your customer service/support can efficiently deal with customer inquiries and provide a great customer experience. Moreover, you can manage the customer contact information as well as create conversations with them all from LiveAgent.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Konto paigaldamise järel saadetakse sisselogimistunnused e-postile. Veebileht kasutab küpsiseid ja privaatsuse ja küpsiste poliitika saab leida veebisaidilt.