Mis on Toky?
Toky on kõnekeskuse teenus, äritelefonisüsteem ja VoIP-teenuse pakkuja. Seda kasutatakse kõnekeskuste haldamiseks.
Kuidas seda kasutada?
Uued kõned, kõnepostisõnumid ja tekstisõnumid ei lähe sinust mööda, kuna saate nende kohta LiveAgenti juhtpaneelil märguandeid. Samuti saate hallata kontakte, luua vestlusi ja saata tekstsõnumeid.
Hüved
- Kõnekeskuse tugi Teie klienditoele
- Teadke kõiki kõnesid, tekste ja kõneposti ilma rakendusi vahetamata
- Saatke juhtpaneelilt sõnumeid
Kui sooviksite saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaadake allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently asked questions
Mis on Toky?
Toky on pilvepõhiste telefonisüsteemide ettevõte alates 2014. aastast. Toky abil saate mõne minuti jooksul hõlpsasti oma isikliku VoIP-i (Voice over Internet Protocol).
Kuidas kasutada Toky integratsiooni LiveAgentis
Toky integratsioon võimaldab Teil LiveAgentis koheselt saada teateid uute kõnede ja sõnumite kohta. Selle tulemusel saab Teie klienditeenindus/-tugi tõhusalt tegeleda klientide päringutega ja pakkuda suurepärast kliendikogemust. Lisaks saate LiveAgentist hallata klientide kontaktandmeid ja luua nendega vestlusi.