TimeCamp integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TimeCamp Privaatsuspoliitikaga
Mis on TimeCamp?
TimeCamp on ajajälgimise rakendus, mis suudab jälgida teie meeskondade projekte, kasumlikkust ja produktiivsust. TimeCamp hakkab iga kord spetsiifilist ülesannet alustades automaatselt aega, seega ei pea te selle sisselülitamise pärast muretsema. TimeCamp pakub ka raporteerimise, arveldamise jälgimise ja arvete esitamise võimalusi.
Kuidas saate TimeCamp`i kasutada?
Saate TimeCamp`st kasu, kui soovite jälgida meeskonna sooritust või seda palju aega teie töötajad klientide aitamisele kulutavad. Saate hakata TimeCamp`i kasutama tasuta või maksta täiendavate funktsioonide eest lisatasu. TimeCamp`il on mitmeid hinnaplaane, seega ei tule teil muretseda, et maksate funktsioonide eest, mida te ei kasuta.
Saage automaatsest ajajälgimisest kasu
Kui teil on kiire ning te ei saa vastata sedelitele, kõnedele või kirjutada teadmistepõhiseid artikleid, saate kasutada automaatset aegade jälgimist, et jälgida oma töötegevusi üle kõigi veebiplatvormide. Kuidas? TimeCamp’i automaatne ajajälgimine tunneb tegevuse ära vastavalt märksõnadele.
Kuidas TimeCamp integreerimisest kasu saada?
- Jälgige oma meeskonna sooritust
- Saage ülevaade selles, kui palju aega veedate erinevaid ülesandeid täites
- Parandage klienditoe töövoogu ning jaotage ressursid kogutud andmete põhjal ümber
Kuidas TimeCamp`i integreerida?
Selleks, et hakata kasutama TimeCamp`i koos LiveAgent`iga looge endale TimeCamp konto ja hakake jälgima oma tööaega. Saate valida, kas soovite jälgida oma tööaega läbi veebilehe rakenduse, brauserilaienduse (nagu Google Chrome) või lihtsalt laadides äpi oma arvutisse.
- Minge TimeCamp veebilehele, looge endale tasuta konto või logige olemasolevale kontole. Konto loomine võtab aega kõigest minuti, te ei pea sellega alustamiseks sisestama krediitkaardi andmeid. Uus konto käivitub automaatselt tasuta 14 päevase Pro taseme testversiooniga, mis läheb 14 päeva möödudes tagasi tasuta versiooniks, et te ei kaotaks oma tööaja edusamme.
- Looge oma klienditeeninduse spetsiifiliste tegevuste tarbeks uus aja sisestus. Näiteks saate järgida meeskonna produktiivsust eraldi nii sotsiaalmeedia platvormidel ning teise aja sisestamisega, millega saate vaadelda kõnesid ja e-maile.
- Kui olete lõpetanud, klikkige nupul ja hakake jälgima oma tegevuste aktiivsust. Kui olete tegevuse lõpetanud, vajutage stopp nupul, et tööajajälgimine lõppeks.
Samuti saate näha oma statistikat nagu eemaloleku aeg ja oma arvuti teatud rakendustes veedetud aeg. TimeCamp võib parandada teie klienditeeninduse meeskondade sooritust pakkudes “all-in-one” võimalust töötajate jälgimiseks. Proovige TimeCamp`i koos LiveAgent`iga, et saada oma klienditeeninduse meeskondadelt parimaid tulemusi.
Soovite teada, mida huvitavat saate veel LiveAgent`iga teha? Vaadake meie tootevideot või tutvuge meie funktsioonide leheküljega, et näha kõike, mida pakume.
Frequently Asked Questions
Mis on TimeCamp?
TimeCamp on tasuta kasutatav aja jälgimise rakendus. Saate seda kasutada manuaalselt/ automaatselt oma aja jälgimiseks. Jälgige üksikuid ülesandeid, aega arvutist eemal ja laadige alla oma tööpäeva statistikat.
Kas TimeCamp on LiveAgent`iga kasutamiseks tasuta?
Jah, saate kasutada TimeCamp`i koos LiveAgent`iga ilma täiendavate tasudeta.
Kas ma saan TimeCamp`i LiveAgent`i integreerida?
Saate kasutada TimeCamp`i koos LiveAgent`iga soovitud moel pluginaid või kolmandate osapoolte tarkvara kasutamata. Lihtsalt hakake jälgima oma klienditoe tegevusi, millal iganes töötate.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.