Partner
Oma LiveAgenti konto Clockify’ga integreerimiseks järgige allolevat integratsiooni juhendit.
LiveAgenti domeenis hostitud kontode integreerimisjuhend
- Looge Clockify konto
- Laadige alla Google Chrome’i laiendus
- Pärast Chrome’i laienduse allalaadimist veenduge, et olete oma Clockify kontole sisse logitud
- Logige sisse oma LiveAgenti kontole või värskendage, kui olite selle juba avanud
- Avage pilet ja näete pileti teabe väljal Clockify taimerit, nagu allpool näidatud

- Clockify taimer kuvatakse teadmistebaasis ka artiklite redigeerimisel

Clockify integreerimisjuhend ise hostitud kontode jaoks
- Looge Clockify konto
- Laadige alla Google Chrome’i laiendus
- Pärast Chrome’i laienduse allalaadimist veenduge, et olete oma Clockify kontole sisse logitud
- Klõpsake brauseris laiendusel Clockify


- Vajutage Integratsioonidele

- Valige allosas olevast valikust LiveAgent. Pange tähele, et neid ei kuvata tähestikulises järjekorras, nii et peate LiveAgent loendist käsitsi leidma.


- Lisage oma domeeni nimi ning vajutageLisa

- Värskendage oma agendipaneeli LiveAgentis ja oletegi valmis!
Mis on Clockify?
Clockify on tasuta veebiaja jälgija ja ajatabelirakendus igas suuruses meeskondadele ning see on tasuta saadaval piiramatule arvule kasutajatele.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Clockify’id, et jälgida aega, mis kulub piletite lahendamisele ja teadmistebaasi artiklite redigeerimisele. Parandage oma tootlikkust, kasumlikkust ja jälgige meeskonna tegevuse logisid.
Frequently asked questions
Mis on Clockify?
Clockify on tasuta aja jälgija ja töötajate tööajatabeli tarkvara, mis pakub teenuseid alates 2017. aastast.
Kuidas saate Clockify integratsiooni LiveAgentis kasutada?
Kui otsite võimalusi oma meeskonna tõhususe parandamiseks, võimaldab Clockify integratsioon Teil vaadata, kui palju aega Teie meeskond kulutab erinevatele LiveaAgenti ülesannetele, näiteks konkreetsetele piletitele või teadmistebaasi artiklitele. Selle tulemusena saate tuvastada halbu esinejaid ja vajadusel anda täiendavaid juhiseid või koolitusi.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
LiveAgent pakub klientidele reaalajas tuge mitmete suhtluskanalite kaudu nagu chat, kõned ja kontaktvormid. Neil on ka kohandatavad vestlusnupud.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Vestluskutsed on olulised müügi suurendamiseks ja kliendirahulolu parandamiseks. LiveAgent pakub tarkvara vastamise kiirendamiseks ja isikupärase toe pakkumiseks.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.