Partner
Mis on TeleCube?
TeleCube on VoIP platvorm, mis pakub leviala rohkem kui 50 riigis. Seda saab liigitada ülemaailmselt toimivaks VoIP-pakkujaks. TeleCube’i põhjal on nende eesmärgiks pakkuda telefoniteenuseid, mida on lihtne hallata ja mis on iga ettevõtte jaoks eelarvesõbralikud.
LiveAgent ja TeleCube on VoIP partnerid. Tulemusena saate kasutada TeleCube’i LiveAgentis ja lõppkokkuvõttes parandadakõnekeskuse tugiteenust ning kliendikogemust.
Kuidas TeleCube’i kasutada?
Kasutage TeleCube’i, et pakkuda Teile kõnekeskuse jaoks VoIP-teenust. LiveAgent aitab Teil käsitseda kõiki kõnekeskuse vajadusi, nagu kliendivestluse ajalugu, interaktiivse kõnevestluse puud ja palju muud. Vaadake allolevat videot, et näha LiveAgenti kõnekeskuse võimekust või lugege meie kõnekeskuse funktsioonide lehte.
Kui palju maksab TeleCube’i LiveAgenti integreerimine?
LiveAgent ei nõua lisatasusid TeleCube’i VoIP pakkujana kasutamise eest. Siiski on teil tarvis kehtivat TeleCube’i tellimust, et kasutada nende teenuseid. Informatsiooni hinnakujunduse kohta leiate TeleCube’i veebilehelt.
Mis on TeleCube’i kasutamise hüved?
- Tasuta TeleCube VoIP integreerimine LiveAgenti
- Suur valik rakendusi ja funktsioone
- Toetab nii Poola kui ka üleilmseid numbreid
- Ettemakstud või liitumispõhised paketid
- Madalad hinnad
Try out LiveAgent for FREE
Take care of your customer calls from one help desk solution. Set up your call center with the free 14-day trial today!
Kuidas integreerida TeleCube LiveAgenti?
TeleCube’i integreerimine LiveAgenti on lihtne protsess. Järgige seda seadistamise juhist või vaadake allolevat videoseletust.
- Looge TeleCube’i konto – see on tasuta. Kui Teil juba on konto, logige sisse.
- TeleCube’i kontol olles liikuge peamisele paneelile. Vajutage Quick Access > Traditional Numbers > Manage numbers.

- Lehekülje all vajutage Number Purchased. Redigeerige Redirect to osa ja valige oma SIP konto.
- Navigeerige jälle läbi peamise paneeli ja minge Quick Access > SIP Kontod (Extensions). Avage My SIP Accounts ja vajutage hammasrattale, siis liikuge SIP Seadistustesse. Peaksite asuma ekraanil kus on Teie Sisselogimisandmed (Auth ID) ja Parool.

- Avage oma LiveAgenti konto ja minge Seadistamine > Kõne > Numbrid ja vajutage uue numbri loomiseks oranžile nupule. Valige VoIP pakkujate nimekirjast TeleCube. Sisestage oma kasutaja, parool ja number ( rahvusvahelises režiimis +48). Saate valida ka osakonna kuhu kõned suunatakse ja kõnede salvestamise. Vajutage Lisa ja oletegi valmis.

Soovite teada saada rohkem, milleks LiveAgent võimeline on? Heitke pilk allolevale videole või vaadake meie funktsioonide lehte, et näha kõike.
Frequently asked questions
Mida tähendab VoIP?
VoIP tähendab Voice over Internet Protocol (internetitelefon). See tähendab, et saate teha ja vastata kõnedele läbi interneti ning luua virtuaalse kõnekeskuse kasutades vaid sülearvutit või telefoni.
Mis on TeleCube?
TeleCube on klientidele VoIP numbreid pakkuv telekommunikatsiooniettevõte. Nad pakuvad leviala enam kui 50 riigis ja aitavad paljudel kõnekeskustel luua ühendusi klientidele tugiteenuste pakkumiseks.
Kui palju maksab TeleCube'i integreerimine LiveAgenti?
LiveAgentis pole VoIP integreerimise tasu. Sellegipoolest küsib TeleCube oma teenuste eest iseseisvalt tasu.
LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab klientidel suhelda klienditoe esindajatega reaalajas. Platvorm pakub üle 15 funktsiooni, sh vestlusakent ja -nuppude kujundus ning vestluse ajaloo ja külastajate jälgimine. Tasuta prooviperioodiga saab klient kasutada valmis vestluse skripte ja vestlusnuppe ning jälgida tegutsemist.
Osalusega ülekandmine tähendab, et kõne saab edastada teisele vabale kasutajale. LiveAgent'i puhul ootab osaleja kuni kõnele vastatakse või tehakse keeldumine. Kõne edastatakse teisele agentuurile. Osalusega ülekandmist saavad teostada kõik LiveAgent'iga ühendatud agendid, see võimaldab efektiivsemat klienditeenindust ja kõrgeimat produktiivsust.
Kõnekeskuse tarkvara võib olla tõhus müügivahend ja suhte loomise tööriist. Enne sobiva tarkvara valimist on oluline välja selgitada oma vajadused ning uurida erinevaid võimalusi. Portaalid, nagu YouTube, LinkedIn ja Quora, aitavad teada saada võimalike klienditeeninduse tarkvarade kasutusmugavuse, funktsioonide ja hinna kohta. Proovige funktsioone tasuta salvestisega ja küsige demo ajal ettevalmistatud küsimusi. Vihaste klientidega suheldes tuleb jääda rahulikuks, sõbralikuks ja lugupidavaks.
Tekstis käsitletakse kõnekeskuse võrdlusaluseid seoses klientide teenindusega, sealhulgas iseteeninduse, kliendiportaalide ja sotsiaalmeedia kanalite eelistusi. Arutletakse ka kõnekeskuse kasutuse, ootuste ja halva teeninduse hindamise üle. Lisaks sisaldab tekst Facebooki, Twitteri ja Instagrami analüüsi ning tutvustatakse klienditeeninduse tarkvara ja VoIP telefonisüsteeme.