Swan

Mis on Swan?

Swan on kiiresti arenev Slovakkia telekommunikatsiooniteenuste pakkuja alates 1999. aastast. Ettevõtte peakorter asub Slovakkias, kuid ettevõte tegutseb kogu Euroopas. Kuna Swan on ka VoIP-teenuse pakkuja, on LiveAgent asunud nendega kliendikogemuse parandamise nimel partnerlusse.

Kuidas integreerida Swan LiveAgenti?

Esimene samm on võtta Swaniga ühendust ja hankida VoIP-number. Teine samm on oma LiveAgent kontole sisse logimine. Pärast seda navigeerige allolevate ekraniipiltide järgi.

Viimane samm on üles otsimida Swan, täita mandaadid ja SALVESTADA.

Kui palju maksab Swani integreerimine LiveAgentiga?

Swani integreerimisel LiveAgentiga pole lisatasusid. Lihtsalt sisestage VoIP-number LiveAgenti vastavalt meie juhistele (sammudele) ja kasutage seda tasuta.

VoIP eelised:

  • kõrge produktiivsus
  • kulutõhus
  • ligipääs erinevatelt seadmetelt
  • paranenud kliendikogemus

Kui sooviksid saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!

Frequently asked questions

Mis on Swan?

Swan on telekommunikatsiooni ettevõte, mis pakub turul ka VoIP-teenuseid ja tooteid.

Kui palju maksab Swani integratsioon?

Kui olete LiveAgenti klient, kellel on kõikehõlmav tellimus, on Swani integreerimine tasuta. 

Kuidas ühendada Swan VoIP number LiveAgenti kõnekeskusesse?

Kuna Swan on juba LiveAgenti sisseehitatud, saate hõlpsasti navigeerida Seadistamine - Kõne -Numbrid- (+ button) ja sisestage oma Swan VoIP number sinna. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo