Partner
Vanilla Telecoms on Maltal juhtiv Internetiteenuse pakkuja ja kvaliteetne SIP tarnija. Ettevõte tegutseb alates 2007. aastast ja on aastatega tohutult kasvanud. Vanilla Telecoms hindab paindlikkust, lihtsust, hoolivust ja usaldusväärsust. Nad on ka auhinnatud Grandstream toodete ametlik turustaja. LiveAgent on asunud VoIP-teenuste osas koostöösse Vanilla Telecomiga. Seetõttu saavad LiveAgenti kliendid nüüd oma Vanilla Telecoms VoIP numbri hõlpsasti oma kõnekeskusesse ühendada.
Kui palju maksab Vanilla Telecomi integreerimine LiveAgenti?
Puudub integreerimistasu, kuna Vanilla Telecoms on sisseehitatud LiveAgenti.
Juhend Vanilla Telecomi ühendamiseks LiveAgentiga:
1.Hankige Vanilla Telecoms VoIP number
2. Logige LiveAgenti kontole
3. Järgige navigatsiooni ekraanipildilt
4. Täitke vajalikud mandaadid
5. Lisage ja kasutage koheselt
Hüved:
- madal maksumus
- väga usaldusväärne
- parem kliendikogemus (CX)
- suurenenud produktiivsus
Kui sooviksite saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaadake allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently asked questions
Mis on Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms on telekommunikatsiooni ettevõte, mis pakub ka VoIP-teenuseid. VoIP tähistab Voice over Internet Protocoli. See tähendab, et saate Internetiühenduse kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta.
Mis on Vanilla Telecomi integratsioon?
LiveAgent pakub klientidele võimalust ühendada oma VoIP-numbrid erinevate pakkujate kaudu. Üks neist on Vanilla Telecoms.
Mis kasu on VoIP-numbri omamisest?
VoIP-numbri omamisel on palju eeliseid. Peamine on ligipääsetavus kõikjalt. Erinevate seadmete kasutamise võimalus võimaldab Teil koguaeg ühenduses olla. Näiteks võib Teie klienditeenindus suurendada nende tootlikkust ja lõpuks kliendikogemust, olles ööpäevaringselt saadaval.
B2B & B2C ettevõtete softphone tarkvara
LiveAgent on kiire, lihtne ja kulutõhus vahend klientidega suhtlemiseks ning pakub suurepärast funktsionaalsust ja lisandväärtust. Paljud ettevõtted on kiitnud LiveAgent'i reageerimiskiirust ja võimalust rääkida klientidega nii e-posti, sotsiaalmeedia kui ka telefoni kaudu. LiveAgent'i kasutamine on suurendanud klientide rahulolu ja aidanud kaasa müügile. See on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus, mida paljud soovitavad.