Vanilla Telecoms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vanilla Telecoms Privaatsuspoliitikaga
Vanilla Telecoms on Maltal juhtiv Internetiteenuse pakkuja ja kvaliteetne SIP tarnija. Ettevõte tegutseb alates 2007. aastast ja on aastatega tohutult kasvanud. Vanilla Telecoms hindab paindlikkust, lihtsust, hoolivust ja usaldusväärsust. Nad on ka auhinnatud Grandstream toodete ametlik turustaja. LiveAgent on asunud VoIP-teenuste osas koostöösse Vanilla Telecomiga. Seetõttu saavad LiveAgenti kliendid nüüd oma Vanilla Telecoms VoIP numbri hõlpsasti oma kõnekeskusesse ühendada.
Kui palju maksab Vanilla Telecomi integreerimine LiveAgenti?
Puudub integreerimistasu, kuna Vanilla Telecoms on sisseehitatud LiveAgenti.
Juhend Vanilla Telecomi ühendamiseks LiveAgentiga:
1.Hankige Vanilla Telecoms VoIP number
2. Logige LiveAgenti kontole
3. Järgige navigatsiooni ekraanipildilt
4. Täitke vajalikud mandaadid
5. Lisage ja kasutage koheselt
Hüved:
- madalad kulud
- usaldusväärne
- parem CX
- suurenenud produktiivsus
Kui sooviksite saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaadake allolevat videot.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Mis on Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms on telekommunikatsiooni ettevõte, mis pakub ka VoIP-teenuseid. VoIP tähistab Voice over Internet Protocoli. See tähendab, et saate Internetiühenduse kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta.
Mis on Vanilla Telecomi integratsioon?
LiveAgent pakub klientidele võimalust ühendada oma VoIP-numbrid erinevate pakkujate kaudu. Üks neist on Vanilla Telecoms.
Mis kasu on VoIP-numbri omamisest?
VoIP-numbri omamisel on palju eeliseid. Peamine on ligipääsetavus kõikjalt. Erinevate seadmete kasutamise võimalus võimaldab Teil koguaeg ühenduses olla. Näiteks võib Teie klienditeenindus suurendada nende tootlikkust ja lõpuks kliendikogemust, olles ööpäevaringselt saadaval.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaratooteid, et aidata ettevõtetel paremini haldada oma klienditeenindust. Nende hulka kuuluvad VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise süsteemid, sissetuleva kõnekeskuse tarkvarad ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi ja võimalust korraldada veebiseminare ja tugiteenuseid. LiveAgent pakub ka tasuta katsetust ja on saadaval erinevate integreerimiste ja alternatiividega. Kliendid saavad hõlpsalt ühendust võtta erinevate müügikontaktide või sotsiaalmeedia kaudu.
Tekst räägib teabevahetusest telefoniseadmete ja -vahetuskeskuste vahel ning tutvustab erinevaid telefoniteenuseid ja -süsteeme, mida pakuvad ettevõtted nagu TeleCube ja VoipTel International LiveAgent. Samuti mainitakse nende partnerlust ning võimalust integreerida teenuseid kõnekeskustes. Tekst sisaldab ka installiprotseduuri nende teenuste kasutamiseks ning mainib, et ettevõte kasutab küpsiseid.