Partner
Mis on Process Street?
Process Street on töövoo tarkvara ettevõtetele. Looge kontrollnimekirju, jälgige äritegevusi ja suurendage töövoogu.
Kuidas seda kasutada?
Process Streeti integratsiooni saate kasutada LiveAgenti juhtpaneelil uuenduste jälgimiseks. Saate teada uutest klientidest, manustest, kontroll-loenditest, kommentaaridest või kui ülesannet kontrollitakse. Lisaks saate luua ja uuendada kontrollnimekirju, hallata kliente või luua nendega vestlusi.
Hüved
- Ärge kunagi kaotage töö järge tänu ühele lahendusele
- Hallake hõlpsalt oma tööd
Frequently asked questions
Mis on Process Street?
Process Street on töövoo ja protsesside halduse tarkvara. See minimeerib vigu ja säästab suurte kontrollnimekirjadega ettevõtete jaoks raha.
Kuidas kasutada Process Streeti integratsiooni LiveAgentis?
Integratsioon võimaldab Teil ühest liidesest uuendada nimekirju ja hallata kliente. Veelgi enam, see annab Teile märguandeid uute klientide, kommentaaride või nimekirjade saamisel. Selliseid uuendusi kuvatakse otse Teie LiveAgenti juhtpaneelil.
Sedeli lõim on kommunikatsiooni, märkmete, ajatemplite ja vastuste kogum. Kõik agendid, kellele on määratud sedelid, administraatorid ja omanik, kellel on juurdepääs lõimedele, saavad sellele juurde pääseda LiveAgent`is klienditoe tarkvaras. LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klienditoe ja klienditeeninduse jaoks ning partnerprogrammi. Keskendutakse ka brändi tugevdamisele ja selle loomisele.
The use of customized fields in support tickets can improve customer service by allowing for quick and personalized assistance. LiveAgent is a highly praised tool for customer communication and has helped businesses increase customer satisfaction and sales. The platform offers numerous integrations and a cost-effective solution for handling support requests from various channels. Overall, LiveAgent is a valuable tool for improving customer support and communication.
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi nagu VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamine jne. Samuti pakub see sisemist teadmusbaasi ning on saadaval partnerprogramm. LiveAgenti kasutamine võimaldab parandada klienditeenindust ja tugevdada kliendisuhteid. Lisaks on olemas kõnekeskuse kontrollnimekiri ning võimalus kasutada sissetulevat kõnekeskust. Üksikasjalikud juhised on saadaval tasuta prooviversioonis.
LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas helistamise, kliendiportaalide ja e-posti halduse tarkvara. Ettevõte pakub ka veebipõhiseid seminare ja sõnastikku, mis aitavad klientidel oma LiveAgenti lahendusi paremini kasutada. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi ja klientide arvustuse lehte ning on võitnud mitmeid auhindu. Tingimused, privaatsuspoliitika ja turvalisusstandardid on samuti saadaval LiveAgenti veebisaidil.