Postfix integration
Partner website
Mis on Postfix?
Postfix on tasuta ja avatud lähtekoodiga meiliedastamise agent, mis edastab ja suunab e-posti. Tarkvara on välja antud IBM Public License 1.0 alusel, mis on tasuta tarkvara litsents. Postfix loodi algselt 1997. aastal ja esimene väljalase ilmus 1998. aasta detsembris. See on üks populaarsemaid meiliservereid Internetis. Postfixit kasutab umbes 32% avalikult kättesaadavatest serveritest.
Kuidas Postfixi kasutada?
Postfix teeb üht asja hästi ja see on e-post. Kui soovite lahendust, mis käsitleb usaldusväärselt kogu teie meilisuhtlust, on teie otsing lõppenud. Teie Postfixi e-posti saab ühendada ka teie LiveAgenti kasutajatoe süsteemiga, mis aitab teil klientide e-kirju koguda, piletiteks muuta ja korrapärastada. et te töövoogu ära ei eksiks.
Kas olete iga kliendiprobleemi käsitlemisest oma meilikliendi kaudu ülekoormatud ja kurnatud? Võtke hetk, et uurida lisateavet LiveAgenti suurepärase piletisüsteemi kohta. See on loodud teie meilide organiseerimiseks ja aitab teil klientide probleeme kiiremini lahendada, suurendades samal ajal kliendirahulolu. Kasutage seda täisfunktsionaalset piletisüsteemi lahendust ja rakendage filtreid, silte või kontaktide loendeid.
Määrake oma tööaeg, looge reegleid või teenusetaseme lepinguid. Veenduge, et teie help desk oleks mängustatud, et saada oma klienditoe agenditelt parim tulemus. LiveAgentil on teile ja teie ettevõttele palju pakkuda. Lugege piletisüsteemi funktsioonide lisateavet.
Parim osa on see, et LiveAgent saab luua ühenduse ka teiste suhtluskanalitega. Looge oma veebisaidi jaoks reaalajas vestluse vidin, seadistage tõhus kõnekeskus, kirjutage oma kliendiportaali artikleid ning foorumi postitusi või ühendage oma sotsiaalmeedia – Facebook, Twitter, Instagram ja isegi Viber ja WhatsApp.
Millised on Postfixi kasutamise eelised?
- Üks populaarsemaid meiliteenuseid
- Täpsemad konfigureerimise stsenaariumid
- Vähem rämpsposti
- Sisu filtreerimine
Improve your email ticketing with LiveAgent
Start your free LiveAgent trial, connect your email address and get the job done efficiently
Kuidas integreerida Postfix LiveAgenti?
Postfixi saab IMAP/POP3 kaudu mõne minutiga hõlpsasti LiveAgentiga ühendada. Järgige allolevat juhendit, et teada saada, kuidas oma e-posti kontosid LiveAgenti piletisüsteemiga ühendada.
- Kui teil pole veel Postfixi meili seadistatud, minge veebisaidile ja laadige alla installimiseks vajalikud ressursid. Veebisait pakub ka palju juhendeid ja õpetusi mitmesuguste kasutusjuhtumite jaoks. Kui olete selle seadistanud, järgige järgmisi samme.
- Nüüd, kui Postfix on seadistatud ja valmis, avage LiveAgent ja avage Seadistamine > E-post > Meilikontod. Klõpsake oranžil Loo nupul ja valige Muu. Seejärel valige IMAP/POP3.
- Nüüd tuleb vaid sisestada oma andmed – e-post, kasutajanimi, parool ning valida toomise tüüp, server ja port. Samuti saate valida autentimismeetodi ja osakonna, mis vastutab sellelt meililt tulevate piletite eest. Kui olete lõpetanud, klõpsake allosas nupul Salvesta ja oletegi valmis.
Kui otsustate lisada rohkem e-posti kontosid, võite selle juhendi juurde tagasi pöörduda. Kas otsite rohkemat? Vaadake meie akadeemia lehte ja uurige piletisüsteemi lisateavet või vaadake allolevat videot et näha, mida meie tarkvara veel teha suudab.
Enhance your email management with LiveAgent's seamless Postfix integration
Streamline your communication processes, manage email queues, and ensure prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Mis on Postfix?
Postfixi meiliedastamise agent on tasuta ja avatud lähtekoodiga tööriist, mis edastab ja suunab e-kirju. Postiserver on üks populaarsemaid Internetis. Tarkvara on kõigile tasuta kasutamiseks. Algselt 1997. aastal loodud Postfix ilmus 1998. aasta detsembris.
Kuidas Postfixi kasutada?
Postfixist võib saada Teie peamine LiveAgenti e-posti integratsioon kliendipiletite haldamisel. See on usaldusväärne e-posti klient, mis saab hakkama e-kirjade toomisega otse teie piletisüsteemi.
Kuidas integreerida Postfix LiveAgenti
Minge LiveAgenti ning avage Seadistamine > E-post > Meilikontod Looge uus meil ning valige Muu Valige IMAP/POP3, sisestage oma andmed ning vajutage Salvesta
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.