Partner
Kui soovite lisada ühe meie vestlusnuppudest oma veebilehele, saate seda teha lisades nupu koodi oma Joomla jalusesse. Lihtsalt järgige neid samme:
- Minge oma LiveAgenti juhtpaneelile
- Minge konfiguratsiooni. Klõpsake vestlusel ja seejärel vestluse nuppudel.
- Klõpsake nupul, mida soovite kasutada ja muuta ning kopeerige integreerimiskood
- Järgmisena minge oma Joomla mallihalduri juurde
- Klõpsake malli, mis on saidi jaoks vaikimisi määratud

- Klõpsake valikul Muuda avalehe malli ja kleepige nupu kood kuvatavasse HTML-koodi. Kleepige see </body> sildi kohale:

- Vajutage Salvesta.
Nüüd, kui Teie sait on integreeritud, kuvatakse LiveAgent nupp vastavalt selle seadetele (vasak, parem, alumine, võrguühenduseta, võrgus):

Mis on Joomla?
Joomla on tasuta ja avatud lähtekoodiga sisuhaldussüsteem (CMS) veebisisu avaldamiseks. See on ideaalne tarkvara nii väikeettevõtetele, valitsusvälistele organisatsioonidele, mittetulundusühingutele, valitsusasutustele kui ka suurtele ettevõtetele. Praegu haldab Joomla ligi 2 miljonit aktiivset veebisaiti.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti Joomla integratsioon võimaldab Teil lisada reaalajas vestluse nuppe Joomla veebilehtedele.
Frequently asked questions
Mis kasu on Joomla kasutamisest?
väga kohandatav, erinevad mallid, kasulikud laiendused, SEO võimalused
Kuidas integreerida LiveAgent Joomlaga?
Navigeerige LiveAgenti juhtpaneelilt seadistuste juurde > Vajutage Vestlus > Vestlusnupud. Looge LiveAgenti vestlusnupp ja kopeerige HTML kood. Sisestage HTML kood oma Joomlasse (Muuda avalehe malli - Kleebi - Salvesta)
Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
Klientidele pakutakse populaarseid klienditeeninduse tarkvarasid, nagu VoIP telefonisüsteemid ja iseteeninduse tarkvara, et parandada suhtlemiskanaleid.
Kuidas Fortune 3 lehele reaalajas vestlust lisada
Klienditeeninduse tarkvara LiveAgent pakub erinevaid kommunikatsioonikanaleid, nagu chat, kõned ja kontaktivormid. Saada demo!
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust luua ja kohandada reaalajas vestlusnuppe kliendisuhtluseks. Vestlusnupud on lihtsad ja võimsad tööriistad, mis aitavad tagada kiire ja isikupärastatud klienditugi.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Vestlusnupud LiveAgentis võimaldavad pakkuda klientidele reaalajas suhtlust ja tuge, suurendades müüki ja lojaalsust. Video selgitab, kuidas neid luua ja kohandada.