Joomla! integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Joomla! Privaatsuspoliitikaga
Kui soovite lisada ühe meie vestlusnuppudest oma veebilehele, saate seda teha lisades nupu koodi oma Joomla jalusesse. Lihtsalt järgige neid samme:
- Minge oma LiveAgenti juhtpaneelile
- Minge konfiguratsiooni. Klõpsake vestlusel ja seejärel vestluse nuppudel.
- Klõpsake nupul, mida soovite kasutada ja muuta ning kopeerige integreerimiskood
- Järgmisena minge oma Joomla mallihalduri juurde
- Klõpsake malli, mis on saidi jaoks vaikimisi määratud
- Klõpsake valikul Muuda avalehe malli ja kleepige nupu kood kuvatavasse HTML-koodi. Kleepige see </body> sildi kohale:
- Vajutage Salvesta.
Nüüd, kui Teie sait on integreeritud, kuvatakse LiveAgent nupp vastavalt selle seadetele (vasak, parem, alumine, võrguühenduseta, võrgus):
Mis on Joomla?
Joomla on tasuta ja avatud lähtekoodiga sisuhaldussüsteem (CMS) veebisisu avaldamiseks. See on ideaalne tarkvara nii väikeettevõtetele, valitsusvälistele organisatsioonidele, mittetulundusühingutele, valitsusasutustele kui ka suurtele ettevõtetele. Praegu haldab Joomla ligi 2 miljonit aktiivset veebisaiti.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti Joomla integratsioon võimaldab Teil lisada reaalajas vestluse nuppe Joomla veebilehtedele.
Frequently Asked Questions
Mis kasu on Joomla kasutamisest?
väga kohandatav, erinevad mallid, kasulikud laiendused, SEO võimalused
Kuidas integreerida LiveAgent Joomlaga?
Navigeerige LiveAgenti juhtpaneelilt seadistuste juurde > Vajutage Vestlus > Vestlusnupud. Looge LiveAgenti vestlusnupp ja kopeerige HTML kood. Sisestage HTML kood oma Joomlasse (Muuda avalehe malli - Kleebi - Salvesta)
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.