Highrise integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Highrise’i pistikprogrammi aktiveerimiseks järgige allpool kirjeldatud samm-sammult juhiseid.
- Esiteks peab Teil olema aktiivne Highrise konto.
- Kui see on olemas, aktiveerige Highrise’i pistikprogramm LiveAgenti pluginate jaotises. (Seadistamine > Süsteem> Pistikprogrammid)
- Vajutage seadista ning kopeerige oma Highrise konto API ja URL
- Kinnitage ning oletegi valmis!
Mis on Highrise?
Highrise on pilvepõhine CRM-tööriist, mille on loonud 37signals. CRM ehk kliendisuhete haldamine on meetod oma praeguste ja tulevaste klientidega suhtlemiseks. CRM-i eesmärk on kaasata rohkem kliente ja säilitada oma praegused, olles nendega alati valmis suhtlema. Samuti saate jälgida nende praeguseid probleeme või probleeme, millega nad on varem kokku puutunud.
Kuidas see töötab?
Klientide andmete säilitamine kahes eraldi liideses võib olla aeganõudev. Seetõttu integreerisime Highrise’i otse LiveAgenti. Highrise aitab Teil jälgida oma kontaktide varasemaid tehinguid ja/või probleeme ning LiveAgent võimaldab Teil pakkuda kvaliteetset klienditoe teenust. Aktiveerige Highrise ja hakake Highrise’i andmeid LiveAgentis haldama (ja vastupidi).
Näide:
Oletame, et Mr. Marsellus Wallace saadab pileti. Te teate juba Marsellust ja jälgite tema varasemaid tehinguid Highrise’is. Teie tugiesindaja näeb kogu seda teavet LiveAgentis, seega annab ta kõige täpsema ja kiirema vastuse. Lisaks saavad agendid lisada märkmeid otse LiveAgentis, mis kuvatakse ka Highrise’is.
Frequently Asked Questions
Mis on Highrise?
Highrise on võimas kliendisuhete haldamise süsteem, mis aitab Teil hallata ja vaadata Teie ettevõtte andmeid klientide kohta. Ühendades Highrise'i LiveAgentiga, saate CRM-i otse piletilt kasutada ja tõhusalt aidata oma kliente ühe liidese kaudu.
Kuidas Highrise integreerida?
Logige oma LiveAgenti kontole > vajutage Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid > aktiveerige Highrise. Sisestage Highrise'i URL ja API võti > ja Kasutage!
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.