Partner
Mis on Flowroute?
Flowroute on juhtiv pilvepõhise sideteenuse pakkuja ja asub Seattle’is Washingtonis. See asutati 2007. aastal ja tegutseb üle kogu maailma. Ettevõte pakub valdavat enamust toodetest. LiveAgent on astunud Flowroute’iga partnerlusse nende VoIP toote tõttu. Tulemusena saate hõlpsasti ühendada oma LiveAgent kõnekeskuser Flowroute’iga.


Kui suured on Flowroute’i LiveAgenti ühendamise kulud?
Flowroute on juba LiveAgenti osa, seega ei kaasne VoIP ühendamisega lisakulusud. Sellegipoolest töötab Flowroute iseseisvalt ja ettevõte nõuab oma teenuste eest eraldi tasu.
Kuidas ühendada Flowroute LiveAgenti?
Esimene samm on VoIP-numbri saamiseks võtta ühendust Flowroute’iga. Teine samm on integratsioon ise. Kuna Flowroute on juba LiveAgenti osa, tuleb Teie ettevõttel vaid sisse logida ja navigeerida Seadistamine – Kõne – Numbrid – (+ nupp). Pärast seda otsige Flowroute ja lisage vajalikud mandaadid. Salvestage ning hakake oma VoIP-d koheselt kasutama.

Mis on VoIP kasutamise eelised?
- ülemaailmne ligipääs
- võimalus kasutada erinevaid seadameid
- paranenud produktiivsus
- parem kliendikogemus
Kui sooviksid saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Flowroute integration!
Frequently asked questions
Mis on Flowroute?
Flowroute on pilvepõhine sideteenuse pakkuja, mis tegutseb alates 2007. aastast üle kogu maailma.
Kui palju küsib Flowroute VoIP-teenuste eest?
LiveAgent ja Flowroute on partnerid. Flowroute töötab iseseisvalt ja seega nõuab tasu vastavalt. Nende hinnakujunduse kohta lisateabe saamiseks külastage nende veebisaiti.
Mis on VoIP?
VoIP lahtikirjutatuna tähendab Voice over Internet Protocol. VoIP-numbrid on sarnased tavatelefoni numbritele, kuid VoIP lubab teha ja vastu võtta kõnesid läbi internetiühenduse. Seetõttu on Teil võimalik kasutada erinevaid seadmeid, et hoida sidet oma klientidega 24/7.
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
LiveAgent offers a real-time chat widget to help streamline sales and exceed customer expectations. Providing relevant information can encourage customers to make purchases and improve feedback. Excellent customer support from the beginning can increase loyalty and lead to business success. LiveAgent also provides tools for wider brand awareness and smarter marketing, such as email templates and social media integrations.
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone. Ettevõte pakub ka sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteemi. Lisaks premeerib ettevõte hea klienditeeninduse eest märgiga ning pakub partnerprogrammi ja võimalust liituda nende meeskonnaga. LiveAgenti kohandatud brändi esteetikaga ja reaalajas vestlusvidinatega saab kasutada meelelahutusvaldkonnas, et jälgida toimivust ja kasvatada tulusid.