Partner
Mis on Asana?
Asana on tööriist meeskonna koostöö ja töö haldamiseks. Seda kasutatakse projektide loomisel, töö määramisel, tähtaegade seadmisel ja kolleegidega suhtlemisel.
Kuidas seda kasutada?
Hallake oma tööd jäädes LiveAgenti. Te saate informatsiooni uute klientide, lahendatud ülesannete, uute lugude, siltide, alaülesannete, meeskondade ja projektide ülesannete kohta. Te saate teha ka toiminguid LiveAgenti töölaualt. Need sisaldavad teiste seas failide lisamist, ülesannete loomist, projekte, lugusid ja uuendamist.
Hüved
- Hallake oma projekte ühest lahendusest
- Looge ülesandeid, alaülesandeid, silte ja muud
- Saage teavitusi töömuutuste kohta
- Suurendage töövoogu
Kuidas integreerida Asana LiveAgenti läbi Zapieri
Asana’t saab integreerida LiveAgenti läbi Zapieri teenuse. Integratsiooni loomiseks ja nende ühendamiseks kasutatakse käivitajat ja toimingut kahe rakenduse vahel. Te saate luua rohkem kui ühe integratsiooni erinevateks eesmärkideks.
Zapieri konto puudumise korral saate selle siin lingil luua. Kui see on tehtud, minge LiveAgenti + Asana integratsiooni lehele.

Kerige alla kuni näete “Ühendage LiveAgent + Asana minutitega” sektsiooni. Siit saate valida omale käivitaja ja toimingu. Mõelge, mida soovite, et Teie integratsioon teeks ja tehke valik. Kui olete valmis, jätkake vajutades allolevale sinisele nupule.
Näitena pakume Asana käivtajat “Uus Projekt” ja LiveAgenti toimingut “Uus vestlus”.

Nüüd seadistage käivitaja. Logige oma Asana kontole ja tehke läbi järgmised sammud.

Me soovitame ka testida käivitajat, nägemaks kas see töötab

Nüüd seadistage oma LiveAgenti toiming. Täitke kõik integratsiooni tööks vajalikud väljad. Kui soovite sõnumit veel enam täpsustada, võite valikuliselt täita ka mittenõutud väljad.

Viimane samm on testida kogu integratsiooni, vajutage testimise nupule.

Ongi kõik ja Teie integratsioon on valmis. Vaadake oma LiveAgenti, et näha uudiseid Asana’st.


The võite jseda lihtsat juhist älgides luua rohkem samasuguseid integratsioone läbi Zapieri.
Frequently asked questions
Milliseid toiminguid saab Asana LiveAgentiga kasutamisel teha?
Integreerides Asana LiveAgentiga, saate Te automatiseerida mitut erinevat ülesannet. Need toimingud hõlmavad uue kliendi lisamist, kliendi eemaldamist / lisamist teatud gruppi või uue vestluse loomist.
Kuidas ära kasutada Asana integratsiooni LiveAgentiga?
Asana on projektihalduse tööriist. Seega, kui soovite oma meeskonna efektiivsust tõsta, lisage omale Asana. Kuna Te ei pea liideste vahel vahetama, saate säästa aega ja veenduda, et Teie meeskonnad on alati oma ülesannetel.
LiveAgent on tarkvara, mis pakub ettevõtetele kliendituge ning aitab suurendada positiivset kliendikogemust. Tarkvaral on funktsioonid nagu Etteantud Vastused ja Sisemine vestlus, mis võimaldavad töövoogu ratsionaliseerida ning aega säästa. LiveAgent pakub ka tasuta prooviperioodi ning on hinnatud kui #1 kasutajatoe tarkvara VKE-dele.
LiveAgent on klientidele kättesaadav 24/7 ning pakub mitmeid tarkvarafunktsioone, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ning klienditeeninduse tarkvara. Ettevõte pakub ka partnerluse võimalusi ning neil on mitmeid auhindu ja sertifikaate. Lisaks jagab artikkel üheksa klienditoe parimat tava ettevõtetele, kes soovivad parandada oma klienditoe/teenuse üldist kvaliteeti. Klienditoe parimad tavad hõlmavad õige klienditoe tarkvara valikut, ühte ainukest kontaktpunkti, teenusetaseme lepingute lisamist ning piisava töötajate võimekuse tagamist.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse funktsioone, nagu tagasisidekogumine, klientide jälgimine ja kaaskirja mallid. LiveAgenti tarkvara sisaldab ka VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Oluline on saada kasutajatelt tagasisidet kliendiportaali kasutamise kohta. Mallid võimaldavad saata kliendile kohandatud tagasiside taotlusi. Tugiportaal salvestab teadmusebaasi artikleid, foorumipostitusi ja klientide tagasisidet ning toetab kliente ka siis, kui ettevõte pole võrgus.
LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas helistamise, kliendiportaalide ja e-posti halduse tarkvara. Ettevõte pakub ka veebipõhiseid seminare ja sõnastikku, mis aitavad klientidel oma LiveAgenti lahendusi paremini kasutada. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi ja klientide arvustuse lehte ning on võitnud mitmeid auhindu. Tingimused, privaatsuspoliitika ja turvalisusstandardid on samuti saadaval LiveAgenti veebisaidil.