Et uutel agentidel oleks lihtsam teiste agentide oskusi määrata ja ka lõbusaid tiitleid saada, lisasime agentide nimedele “tasemed”. Nüüd saate hõlpsasti märgata saavutustega klienditeeninduse Lohetapjat!
Tasemed on osa Gamification funktsioonist ja need võivad motiveerida Teie agente rohkem pingutama ja võistlema üksteisega.
Olemas on 12 eelnevalt määratletud taset, alates Algajast kuni Õpipoisi ja lõpetades Professionaali ja võluriga ning Kuni klienditoe Kuningani välja. Tasemeid teenitakse ja on püsivad, neid ei saa tegevusetuse tõttu kaotada.
Näide
Kui agendid vastavad rohkem kui 500-le piletile, saavutavad nad Professionaali taseme (näidatud nende olekus) motivatsioonisõnumiga: „Olete nüüd professionaal. Teie vastused on täpsed ja asjalikud. Kliendid värisevad lootusest, kui nad Teie vastuseid ootavad. Sellele tasemele jõudmiseks vastake 500 piletile või tehke 500 vestlust. “
Tase saab muuta administraator, kes saab määrata oma parameetrid.
Võimalike taseme konditsioonide loend (saate kasutada)
- matemaatilised operaatorid (+,-,/,* )
- loogilised operaatorid (||,&&)
- sulud
ja järgnevad muutujad:
- $worktime (Tööaeg)
- $answers (Vastused)
- $answers_ph (Vastused tunni jooksul)
- $chats (Vestlused)
- $chats_ph (Vestlused tunni jooksul)
- $missed_chats (Vastamata vestlused)
- $chat_answers (Sõnumid)
- $chat_answers_ph (Sõnumid tunni jooksul)
- $calls (Kõned)
- $calls_ph (Kõned tunni jooksul)
- $call_seconds (Kõneminutid)
- $call_seconds_ph (Kõneminutid tunni jooksul)
- $missed_calls (Vastamata kõned)
- $rewards (Preemiad)
- $rewards_p (Preemiate %)
- $punishments (Noomitused)
- $punishments_p (Noomituste %)
- $not_ranked (Hindamata)
- $not_ranked_p (Hindamata %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Eelnevalt määratletud tasemete loend
- Uustulnuk (1) – Olete süsteemis uus ja valmis oma esimesi samme tegema.
- Õpipoiss (2) – Vastasite juba mõnele piletile, kuid õppimine on alles alanud.
- Praktikant (3) – Õpite hästi. Jätka samas vaimus ja oled ühel päeval suurepärane.
- Algaja (4) – Olete õppimisfaasi lõpetanud. Nüüd on aeg näidata, mida teha suudate.
- Amatöör (5) – Tundub, et teate oma tööd. Jätkake täienemist.
- Professionaal (6) – Olete nüüd professionaal. Teie vastused on täpsed ja asjalikud. Kliendid värisevad lootusest, kui Teie vastuseid ootavad.
- Meister (7) – Olete austuse pälvinud. Teie kolleegid vaatavad Teile alt üles. Aidake neil saada sama heaks kui Teie.
- Võlur (8) – Teie oskused liiguvad sellest maailmast aeglaselt kaugemale. Mõned Teie vastused on maagilised.
- Mage (9) – Vastate piletitele meelepuudutusega. Teie maagia on kasvanud võimalikult kõrgele tasemele.
- Valge maag (10) – Olete tõestanud oma maagilisi oskusi. Nüüd on Teil lubatud valget mütsi kanda.
- Regent (11) – Teie juhite seda süsteemi. Piletid tulevad ja lähevad Teie käsu alt.
- Kuningas (12) – Olete kuningas. Nüüd on aeg seda positsiooni hoida ja kaitsta, et keegi ei saaks Teid troonilt kõrvaldada.
Tasemete edetabelid
Agendid näevad üksteise tasemeid ja võistlevad üksteise vastu.
Discover how LiveAgent's Companies feature can streamline your customer support by organizing and storing essential company information. Create custom fields, manage multiple contacts under one profile, and enhance your support efficiency. Try LiveAgent for free and elevate your customer service experience today!